Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku käynyt häpyhuulten pienennys leik. Kunnalla?

Vierailija
21.08.2015 |

Kun mä olen kärsinyt tästä vaivasta jo vaikka kuinka pitkään mutta nyt en enää jaksa.

Mun sisemmät häpyhuulet ovat siis aika suuret (juuresta mitattuna n 3-5cm ) ja elämä on välillä niin helvettiä. Pyöräilystä olen joutunut luopumaan melkein kokonaan, shortsit tuntuvat myös kamalilta kun häpyhuulet hankaavat pahasti ja ovat välillä ihan turvonneet esim. Pyöräilyn jälkeen. Nämä ovat myös kiusalliset seksissä..

Pääseekö julkisella puolella siis leikkaukseen, kenelläkään kokemusta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain rintojen pienennysleikkauksen julkisella. Oikeasti suurista rinnoista ei ollut mitään vaivaa, lähinnä sopivien vaatteiden löytämisessä ongelmaa. Mutta valehtelin että tekee niska-hartiavaivoja, ja sain leikkauksen julkisella. 

Vierailija
42/46 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako toi tehdä 20vuotiaana? Pääasiassa häpeän takia mutta on niistä myös haittaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:07"]Minäkin sain rintojen pienennysleikkauksen julkisella. Oikeasti suurista rinnoista ei ollut mitään vaivaa, lähinnä sopivien vaatteiden löytämisessä ongelmaa. Mutta valehtelin että tekee niska-hartiavaivoja, ja sain leikkauksen julkisella. 
[/quote]

Jatkossa olisi varmasti tullutkin kipuja. Sinäkin vanhenet.

Vierailija
44/46 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tällanen tyhmä miehinen kommentti tänne väliin, että ensinnäkin miehenä tuntuu jotenkin mitättömältä nuo ajatukset siitä, että häpyhuulet haittaa pyöräilyä tai kävelyä tms. Miehillä ainakin on moninkertainen pulma tuossa mielessä ja pyöräillessä miehet istuu peniksen juuren paisuvaiskudoksen päällä ihan niinku naiset häppäreittensä päällä.  Aika monasti kiveksien kanssa on bulmaa, että miten ne sais aseteltua niin, että ei paina taikka hierrä. Eikä se sen pulmattomampaa ole peniksen ja etenkin terskan kanssa. Se terska tuppaa vähän väliä olemaan jossakin hankalassa jumissa housujen sauman ja reiden välissä puristuksessa ja hankautuu joskus tosi ikävästi. Ja  pirulauta kun karvoja on jumissa esinahan ja terskan välissä niin kyllä joskus on hankalaa. No siitä onneksi pääsee kun trimmailee karvotusta...... No juu, sellaista se on, mutta en lähtisi leikkaamaan tästä syystä vermeitäni pois tai niitä jotenkin silpomaan pienemmäksi. Äläkää tekään arvon nais-immeiset tällaisesta syystä. Pistäkää rasvaa tai jotain niin se voi helpottaa ja alkkareitakin on moneen lähtöön. Kannattaa satsata laatuun.

Sitten toinen ja aikas merkittävä pointti on, että ainakin omalta kohdalta voin todeta, että ne sisemmät häppärit on aivan valtavan ihana asia. Nehän ne just pillusta tekee kiinnostavan. Niitä on ihana hypistellä, hieroa ja imeskellä. Olis aivan järisyttävän kammottava ajatus jos vaimo leikkauttaisi omat ihanan runsaat häppärinsä pois. Ne on sellaset... no ei nyt ihan koko sormen mittaset, mutta kun ne sormien väliin ottaa ja hieroo niin on ne yli 2/3 mun etusormen mitasta ulkonevat sieltä isompien häppäreiden välistä ja siis tosi reilusti aina esillä. Hirmu kiihottavan näköset kun yhdessä saunotaan ja bikineissä pullottaa niin ihanasti. Kyllä itku ja parku tulisi jos nämä poistuisvat meidän elämästä!!!

Vierailija
45/46 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:54"]Eli siis itsekin, joka kärsii suomeksi liian suurista häpyhuulista, eli pyöräileminen on yhtä tuskaa kun istuu häppäreiden päällä, ne jää aina pikkuhousujen ulkopuolelle ja just sinne pitsiin kiinni, ei oo mitään hauskaa, kun ei julkisella paikalla viitti housujen asentoa vaihdella ja "kaivella housujaan", ihan vaan laittaakseen huulet uomiinsa. Itselle tää on oikeasti ongelma. Seksi ei satu, mutta urheillessa ja joskus kävellessä on ihan oikea ongelma. Eli siis tämän perusteella saisin kelakorvauksen leikkauksesta?
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:54"]Eli siis itsekin, joka kärsii suomeksi liian suurista häpyhuulista, eli pyöräileminen on yhtä tuskaa kun istuu häppäreiden päällä, ne jää aina pikkuhousujen ulkopuolelle ja just sinne pitsiin kiinni, ei oo mitään hauskaa, kun ei julkisella paikalla viitti housujen asentoa vaihdella ja "kaivella housujaan", ihan vaan laittaakseen huulet uomiinsa. Itselle tää on oikeasti ongelma. Seksi ei satu, mutta urheillessa ja joskus kävellessä on ihan oikea ongelma. Eli siis tämän perusteella saisin kelakorvauksen leikkauksesta?
[/quote]

Miten isot lörppähuulet ovat jos et saa niitä edes alushousuihin? Käytä maxihousuja.

Vierailija
46/46 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestasvarjele mitä miehistä argumentointia :-O

Ei saa valittaa, koska miehillä on pahempi tilanne (argumentti 1). Kyse on vain vääränlaisesta hoidosta, kokeilkaa rasvaa ja alkkareita (ikäänkuin naiset ei olisi sitä kokeillut). Ja kaikkein pahin: MINÄ RAKASTAN niitä, siksi NAISENI pitäisi jättää ne paikalleen jotta minun miehinen himoni saadaan tyydytettyä. Naisen kipu on alempiarvoista kuin miehen himo. Yök, yök, yök mitä sontiaisen puhetta.

Härregyyd.