Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ruma nainen löytää miehen?

Vierailija
21.08.2015 |

Kysymys yllä. Jos voi, niin mistä ja kuinka.

Olen vasta 26- vuotias, mutta kuitenkin sen ikäinen että kaipaan jo jotain vakavampaa ja intensiivisempää suhdetta, johon kuuluu molemminpuolinen sitoutuminen.

en ole täysin varma onko arvioni omasta ulkonäöstäni oikea.

koska muutama mies on kehunut oikeasti kauniiksi. En vain näe sitä itse sitten?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen näyttää hevosen pillulta ja silti niillä on mies. Mutta komeimpia ei kannata katsoa.

Vierailija
42/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on ulkonäössä? Hevosen hampaat? Vaiko liian iso nenä? Heitäpä kuva niin voin arvioida tarkemmin. T. mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:03"]

Kunhan olet naisellinen niin ei tule olemaan ongelma. 

Miehet eivät voi vastustaa naisellista tyyliä ja käytöstä. Se vetoaa melkein samoin kuin kaunis ulkonäkö. 

[/quote]

Näin. 

Tätä ei vaan saa sanoa, vaikka kaikki tietävät, että miehekäs käytös ja olemus vetoaa naisiin ihan samalla tavalla. Mutta kun feministit mieltävät naisellisuuden jotenkin huonoksi, se ei ole suotavaa. 

Vierailija
44/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja tavisnaisen ei kannata uskotella löytävänsä miestä baareissa, joissa on (ainakin suurissa kaupungeissa) paljon kauniimpia naisia paikalla, joihin verrattaessa näyttää vaan entistä kurjemmalta.

Vierailija
45/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Omasta mielestäni monessa parisuhteessa on tosi rumia naisia. Ruma mies sen sijaan ei voi.

Vierailija
46/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:08"]

Ruman ja tavisnaisen ei kannata uskotella löytävänsä miestä baareissa, joissa on (ainakin suurissa kaupungeissa) paljon kauniimpia naisia paikalla, joihin verrattaessa näyttää vaan entistä kurjemmalta.

[/quote]

Miksi alapeukku? Mä ainakin jo pelkkänä tavisnaisena voin myöntää, että tietyissä paikoissa iskemään voi illan aikana tulla vaan se 0-3 miestä, kun normi-iltana vähän "huonomman tarjonnan paikoissa" tulee ainakin se 5 ellei jopa paremmin.

Se paljonko miehet innostuu mun ulkonäöstä riippuu onko mahdollisuuksia iskeä mua kauniimpia naisia vai ei.

Vierailija
47/48 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma nainen enkä ole koskaan seurustellut. Olen saanut pakit mua kiinnostavilta tyypeiltä ja muut ei ole kiinnostaneet niin heiltä en ole kysynyt. Ei harmita. Ja joo, olen siis erittäin ylipainoinen, lyhythiuksinen ja en meikkaa (en osaa eikä kiinnosta opetella). Elämä on ihan hyvää näinkin.

N37

Vierailija
48/48 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja sen olen kuullut myös niiltä muutamalta mieheltä joista olen ollut kiinnostunut. Pitempi aikaista suhdetta en ole koskaan löytänyt.

Sama täällä.