voiko ruma nainen löytää miehen?
Kysymys yllä. Jos voi, niin mistä ja kuinka.
Olen vasta 26- vuotias, mutta kuitenkin sen ikäinen että kaipaan jo jotain vakavampaa ja intensiivisempää suhdetta, johon kuuluu molemminpuolinen sitoutuminen.
en ole täysin varma onko arvioni omasta ulkonäöstäni oikea.
koska muutama mies on kehunut oikeasti kauniiksi. En vain näe sitä itse sitten?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:44"]
Hah, itsevarmuudesta se on kiinni kuule. Oli minkä näköne tahansa jos boollseja löytyy(eli oot vaan hiton itsevarma) niin saat kenet vaan. Miksi naiset on aina noin vässyköitä. Minua haukutaan usein rumaksi ja naureskellaan päin naamaa. Teen sen takas muuten aina. Ja oon tähän mennessä saanu kenet vaan oon halunnu.
No sulla on sitten kaunis mieli, sillä itselläni on ns."kauniit kasvot" mutta ruma mieli,joten en saa koskaan ketään.Nuorempana sanottiin "olet niin kaunis että saisit kenet tahansa"kun olin aina se yksinäinen.Yksin sitten jäinkin, satunnaiset kumppanit vietiin aina.Mutta onneksi olen terve ja iloinen ja kiitollinen elämälle.Helpottaa kummasti kun muistaa ettei kaikkea voi saada.EI siis: mulle kaikki,heti,nyt:DD
[/quote]
[/quote]En nyt tiiä siitä..Mulla vaan on samanlainen ego kuin miehillä yleensä. Olen aika viddumaisen itsekäs, ja naama kuulemma ruma, mutta kroppa pelastaa. Ja mun ego kasvaa vaan joka haukusta, ja sillon kun saan tarpeekseni haukun miehen pataluhaksi. Ja olen tyytyväinen itteeni.
[/quote]
Hienoa.
Voi. Näkyyhän noita pareja katukuvassa joka päivä. Ja ihan kaikennäköisiä.
Ongelmasi ei ole ulkonäkösi.
Katso ympärillesi, kun liikut ihmisten ilmoilla, monella rumalla on kumppani...
Tuskin sä ruma olet. Ainoa miehiä karkottava seikka taitaa olla reilu ylipaino.
Riippuu vaatimuksistasi. Jos odotat mieheltä ihan yhtä paljon kuin kauniitkin naiset, niin tuskin saat ketään, mutta jos osaat tiputtaa rimaa ja huomioida nekin miehet jotka ei muille kelpaa, niin ihan varmasti et jää yksin.
Voi vaikka se onkin vaikeampaa. Tämä rumilus meni opiskelemaan tekniikkaa (ei tosin miesten, vaan kiinnostuksen perässä), ja siellä naiset ovat monesti melkoisessa vähemmistössä. Onnistuin siellä törmäämään muutamaan tyyppiin jolle minäkin kelpasin. Tiedän myös jokusen vielä minuakin rumemman naisen joka on onnistunut pariutumaan, mutta mistä kumppaninsa löysivät, sitä en tiedä.
Millä tavoin olet ruma? Jos sinulla ei ole mitään pahoja epämuodostumia tai kasvot ei ole palaneet tai runnoutuneet kolarissa tms jotain todella poikkeavaa niin en usko että on vaikeuksia löytää miestä. Ja koska sinua kauniiksi on kehuttu niin en usko että ulkonäössäsi on mikään pahasti pielessä. Luonne ratkaisee loppupeleissä.
Tietenkin.
Näkemykseni on tietysti vain omani, mutta minusta varsinaisesti rumia naisia on todella vähän. Etenkään sinun ikäisissäsi. Kaikki eivät tietenkään näytä pyllistelijä-beibeiltä, eikä ehkä pääse oman elämänsä bile-danin alle, muttei se vielä tarkoita, että olisi ruma :D
Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa.
Haha, naisten omalla asteikolla 'rumaksi' määriteltävä on yleensä oikeasti 'nätti' tai 'söpö'. Naisilla on tiukka asteikko.
Ja miten voit kysyä voitko löytää miestä (ulkoisista seikoista johtuen) jos muutama mies on sanonut sinua kauniiksi?? Mies on alfa jos muutama nainen pitää häntä komeana... miksi naisten pitää aina saada kaikki miehet.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:42"]
Ja miten voit kysyä voitko löytää miestä (ulkoisista seikoista johtuen) jos muutama mies on sanonut sinua kauniiksi?? Mies on alfa jos muutama nainen pitää häntä komeana... miksi naisten pitää aina saada kaikki miehet.
[/quote]
Suhteellisuusteoria ja ihmismieli.
Vähävaraista harmittaa, ettei voi ostaa autoa, joka helpottaisi liikkumista.
Keskituloista harmittaa, ettei voi ostaa kesäksi urheiluautoa.
Rikasta harmittaa, ettei voi ostaa omaa yksityislentokonetta.
Ökyrikasta harmittaa jokin muu.
Itse kun olen ruma mies, niin tottakai mulle ruma nainen kelpaisi. Jos siis naamasta puhutaan, se vakava ylipaino olisi minullekkin ongelma, kun olen ihan sporttinen 188cm ja 82kg.
Enemmän merkitsee se, miten itsensä kantaa. Ihailen ihmisiä, jotka ovat itsevarman oloisia ja karismaattisia vaikka se ulkonäkö ei mitään malliainesta olisikaan. Se, että viihtyy omassa kropassaan on kaunista.
Tiedän montakin tapausta, joissa rumalla naisella on OK tai jopa hyvännäköinen mies. Mies sen verran hyvännäköinen, että olisi halutessaan saanut kauniimman. Eikä niiden naisten vartalotkaan mitenkään hyviä ole olleet, joten senkään kompensointia ei tarvitse ottaa lukuun.
Jos ajatellaan oikeita parisuhteita, niin luonne merkitsee eniten.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:25"]Voi vaikka se onkin vaikeampaa. Tämä rumilus meni opiskelemaan tekniikkaa (ei tosin miesten, vaan kiinnostuksen perässä), ja siellä naiset ovat monesti melkoisessa vähemmistössä. [/quote]
Ap:n onneksi vieraat naiset ovat aina tervetulleita teekaribileisiin ja ikänkin puolesta sopivia löytyy. Hän voi hakea omansa. Aloitekykyiselle naiselle irtoaa 110 % varmasti, vaikka treffit maistraatin aulaan seuraavaksi aamuksi, jos haluaa edetä rivakammin sitoutumisen tiellä. Ujommillekin satelee aloitteita. Jos et satu asumaan paikkakunnalla, jossa on teekkareita, jonkun muun miesvaltaisen alan opiskelijat ajavat saman asian. Siellä on lukematon määrä epätoivoisia nuoria miehiä, joista suurin osa on ihan perinteistä parisuhdetta vailla.
Kunhan olet naisellinen niin ei tule olemaan ongelma.
Miehet eivät voi vastustaa naisellista tyyliä ja käytöstä. Se vetoaa melkein samoin kuin kaunis ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:53"]
Enemmän merkitsee se, miten itsensä kantaa. Ihailen ihmisiä, jotka ovat itsevarman oloisia ja karismaattisia vaikka se ulkonäkö ei mitään malliainesta olisikaan. Se, että viihtyy omassa kropassaan on kaunista.
[/quote]
Tämä on selvästi vanhemman ja kokeneemman ihmisen mielipide ja näin se asia onkin. Nuoremmat ymmärtävät tämän myöhemmin.
Voisitteko nyt kuvailla fyysisesti ruman naisen? En ole koskaan sellaiseen törmännyt. N40
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]Ja me järjelliset naiset halutaan tosiaan ihan sellaisella tasolla oleva mies, jonka käsitys suhteesta on muutakin kuin kassien tyhjentäminen. Sellasta miestä on vaan liki mahdoton löytää... En ihmettele.
[/quote]
Niin miehet valitettavasti toimivat, mutta moni tulee tolkkuihinsa, kun kassit ovat tyhjät ja pysyvät tolkuissaan kun kassit pysyvät tyhjinä. Eivät kaikki, mutta ei sitä kannata tehdä johtopäätöksiä puutteisen miehen käsityksistä, jos ei aio pitää miestä puutteessa jatkossakin.
Ei se ole miehille oma valinta tai hauskaa. Voi kunpa se olisikin vapauttavaa, jos voisi suhtautua seksiin kuin naiset yleensä. Se olisi luksusta, mutta ilmankin voisi olla ilman ongelmia.
[/quote]
No sä et ole sellaista järkellistä miestä nähnytkään kun et ymmärtänyt yksinkertaisen viestini sisältöäkään, älä huoli että joku nainen (edes se rumakaan) huolisi :D