Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ruma nainen löytää miehen?

Vierailija
21.08.2015 |

Kysymys yllä. Jos voi, niin mistä ja kuinka.

Olen vasta 26- vuotias, mutta kuitenkin sen ikäinen että kaipaan jo jotain vakavampaa ja intensiivisempää suhdetta, johon kuuluu molemminpuolinen sitoutuminen.

en ole täysin varma onko arvioni omasta ulkonäöstäni oikea.

koska muutama mies on kehunut oikeasti kauniiksi. En vain näe sitä itse sitten?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lähdettäisiin ihan tilastoista... ikäryhmässäsi on miehiä 50 000 enemmän kuin naisia. Notta eiköhän voi. 

Vierailija
2/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:15"]

Jos nyt lähdettäisiin ihan tilastoista... ikäryhmässäsi on miehiä 50 000 enemmän kuin naisia. Notta eiköhän voi. 

[/quote]

Pariutuminen ei ole matematiikasta kiinni. Mulle on vaikea nähdä miten miehet haluaisi ruman naisen kun kaikki tavisnaisetkaan eivät saa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöä. Itse aika löllykkä ja miehiä jonoksi asti: http://aijaa.com/ajk4A4

Vierailija
4/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan sisko on ruma, huono iho, persjalkanen, blösö, järkyttävän rumia tatuointeja, peruna nenä ym. Ainut hyvä mitä keksin on luonne ja tissit, nekin finniset ym.
Mutta aina sillä on miehiä riittänyt ja lapsiakin on vääntänyt.

Vierailija
5/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ruma?Jonkun mielestä esim. Jenni Kokander, joka oikeasti on säteilevän kaunis, toisen mielestä Anne Pohtamo,joka näyttää kauniilta.Olen aina muistuttanut enemmän A.Pohtamoa ulkoisesti, mutten koskaan löytänyt pysyvää parisuhdetta, mm. koulutuksesta huolimatta, ainostaan ns. reppanoita, jotka tarvitsivat hoitajaa ja elättäjää.Sellainen on ns. ruman naisen kohtalo, tai sitten ei.Riippu itsestä.

Vierailija
6/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:21"]Ihan höpöä. Itse aika löllykkä ja miehiä jonoksi asti: http://aijaa.com/ajk4A4
[/quote]
Panisin kyllä tuon kuvan perusteella, laita vielä tissikuva.
T.m

Vierailija
7/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:17"]

[/quote]

Pariutuminen ei ole matematiikasta kiinni. Mulle on vaikea nähdä miten miehet haluaisi ruman naisen kun kaikki tavisnaisetkaan eivät saa miestä.

[/quote]

Siksi että useimmat miehet eivät tykkää olla ilman naista.

Iät ja ajat miehet ovat turvautuneet lampaisiin sun muihin kun naisia ei ole ollut saatavilla. Suljetuissa yhteisöissä käy siskotkin. Vankiloissa heteromiehet pökkii toisiaan perseeseen. Eiköhän siinä yksi 'ruma' nainen mene kuin kuumille kiville...

Vierailija
8/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ujon 28v ikisinkun on pakko älähtää, että todellakaan ei tekniikan alalla tai edes niissä teekkaribileissä irtoa aloitteita ujoille naisille. Ne aloitteet menee ainoastaan äänekkäästi humaltuneille tai pinkeästi pukeutuneille näteille tytöille. Omakohtaista kokemusta on kun 4 vuotta olen teknillisellä alalla viettänyt. Ja olen jopa monesti tehnyt aloitteita, ei ole kellekään kelvannut edes lyhytaikainen jutustelu. Olen ihan normaali naamastani, hoikka urheilullinen kroppa, normaalit puheenaiheet ja hygienia kunnossa, missä vika?

Mistä niitä miehiä löytää, tässähän kohta katkeroituu. Aloittajalle kaikki sympatiat.

Vierailija
9/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tuota, että rumaa naista kehotetaan hakeutumaan miehiselle alalle, jotta saisi miehen. Sehän vie siitä lopunkin naiseuden. Miehet näkevät hänet yhtenä jätkistä etenkin kun on jo valmiiksi vähemmän viehättävä. 

Onko sen sijaan kukaan kuullut esim. miehettömästä hoitsusta?

Ja feministien turha ulista. Jos ruma mies ryhtyy hoitsuksi, ei se hänen naisonneaan paranna. Mutta jos ryhtyy poliisiksi tai sotilaaksi niin johan alkaa löytyä. 

Vierailija
10/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja sen olen kuullut myös niiltä muutamalta mieheltä joista olen ollut kiinnostunut. Pitempi aikaista suhdetta en ole koskaan löytänyt.

Vierailija
11/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä itse että naisella on tolleen muotojakin vaikkei isoja tissejäkään olisi. Mutta mitä vanhemmaksi käy, niin sitä pahemmin alkaa roikkua ja selluliittisoitua.

Vierailija
12/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, itsevarmuudesta se on kiinni kuule. Oli minkä näköne tahansa jos boollseja löytyy(eli oot vaan hiton itsevarma) niin saat kenet vaan. Miksi naiset on aina noin vässyköitä. Minua haukutaan usein rumaksi ja naureskellaan päin naamaa. Teen sen takas muuten aina. Ja oon tähän mennessä saanu kenet vaan oon halunnu.

Vierailija
13/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 %:ssa tapauksista kun joku nainen ulisee rumuudestaan, se hakee vain huomiota. 

Vierailija
14/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:44"]

Hah, itsevarmuudesta se on kiinni kuule. Oli minkä näköne tahansa jos boollseja löytyy(eli oot vaan hiton itsevarma) niin saat kenet vaan. Miksi naiset on aina noin vässyköitä. Minua haukutaan usein rumaksi ja naureskellaan päin naamaa. Teen sen takas muuten aina. Ja oon tähän mennessä saanu kenet vaan oon halunnu.

No sulla on sitten kaunis mieli, sillä itselläni on ns."kauniit kasvot" mutta ruma mieli,joten en saa koskaan ketään.Nuorempana sanottiin "olet niin kaunis että saisit kenet tahansa"kun olin aina se yksinäinen.Yksin sitten jäinkin, satunnaiset kumppanit vietiin aina.Mutta onneksi olen terve ja iloinen ja kiitollinen elämälle.Helpottaa kummasti kun muistaa ettei kaikkea voi saada.EI siis: mulle kaikki,heti,nyt:DD

[/quote]

Vierailija
15/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry N47,jatkoin suoraan tekstisi perään, mun teksti alkaa siis sanasta No:)) terv: N50

Vierailija
16/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:44"]

No sulla on sitten kaunis mieli, sillä itselläni on ns."kauniit kasvot" mutta ruma mieli,joten en saa koskaan ketään.Nuorempana sanottiin "olet niin kaunis että saisit kenet tahansa"kun olin aina se yksinäinen.Yksin sitten jäinkin, satunnaiset kumppanit vietiin aina.Mutta onneksi olen terve ja iloinen ja kiitollinen elämälle.Helpottaa kummasti kun muistaa ettei kaikkea voi saada.EI siis: mulle kaikki,heti,nyt:DD

[/quote]

[/quote]En nyt tiiä siitä..Mulla vaan on samanlainen ego kuin miehillä yleensä. Olen aika viddumaisen itsekäs, ja naama kuulemma ruma, mutta kroppa pelastaa. Ja mun ego kasvaa vaan joka haukusta, ja sillon kun saan tarpeekseni haukun miehen pataluhaksi. Ja olen tyytyväinen itteeni.

Vierailija
17/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:30"]

Tämän ujon 28v ikisinkun on pakko älähtää, että todellakaan ei tekniikan alalla tai edes niissä teekkaribileissä irtoa aloitteita ujoille naisille. Ne aloitteet menee ainoastaan äänekkäästi humaltuneille tai pinkeästi pukeutuneille näteille tytöille. Omakohtaista kokemusta on kun 4 vuotta olen teknillisellä alalla viettänyt. Ja olen jopa monesti tehnyt aloitteita, ei ole kellekään kelvannut edes lyhytaikainen jutustelu. Olen ihan normaali naamastani, hoikka urheilullinen kroppa, normaalit puheenaiheet ja hygienia kunnossa, missä vika?

Luoja yksin tietää, mutta pitää sen olevan kaamea vika. Vai oletko sittenkin kiinnittänyt huomiota vain suulaisiin, tyylikkäästi pukeutuviin ja itsevarmoihin yksilöihin ja jättänyt 90 % nössöinä noteeraamatta?

Sekin ihmetyttää, että jos olet miestä metsästämässä ja havaitset, että tietyssä ympäristössä humalaisilla pinkeästi pukeutuneilla on kysyntää, mikset juo itseäsi humalaan ja teeskentele vielä humalaisempaa ja pukeudu pinkeästi? Jos se olisi miehille noin helppoa, kaikki miehet olisivat ympäripäissään pinkeissä kuteissa.

Ei siinä mitään, jos pidät epätoivoista perusteekkaria parisuhdekelvottomana nörttinä ja heidän humalaisia iskuyrityksiään säälittävinä. Sitähän ne ovat, muuten se porukka olisi suhteissa tai eläisi villiä poikamieselämää. Ei kukaan (järkevä) odota, että otat väkisin jonkun josta et pidä. Mutta ei silti kannata selittää, ettet kelpaa kenellekään heistä. Sellainen itsellesi valehtelu haittaa pariutumista. Jos uskot vakaasti, ettet kelpaa, et noteeraa mitenkään miesten lähestymisiä tai torjut ne peloissasi.

Mistä niitä miehiä löytää, tässähän kohta katkeroituu. Aloittajalle kaikki sympatiat.

Jos ei teekkareista löydy miestä nuorelle naiselle, sitten tuskin mistään.

[quote author="toinen Vierailija"]En kyllä ymmärrä tuota, että rumaa naista kehotetaan hakeutumaan miehiselle alalle, jotta saisi miehen. Sehän vie siitä lopunkin naiseuden. Miehet näkevät hänet yhtenä jätkistä etenkin kun on jo valmiiksi vähemmän viehättävä.

Ei kukaan ole kehoittanut miehiselle alalle vaan vieraaksi miehisen alan opiskelijoiden tapahtumiin. Tuo naiskaverien jätkänä näkeminen on pienen suositun eliitin juttu. Ylivoimainen valtaosa perusnörteistä ottaa ensimmäisen naisen, jolle kelpaa, ihan riippumatta ulkonäöstä ja sitten kun kerran sitoutuu jumittaa siihen lopuksi ikää, jos ei nainen tylsisty ja lähde. Muistan, miten rumana itseään pitävät ja lukiossa epäsuositut teekkaritytöt olivat alkuvaiheessa haavi auki, kun joka reissulla oli kymmenen kollia kuolaamassa ympärillä.

Vierailija
18/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:30"]

[/quote]

Suomessa ei todellakaan baareista itselleen miesmateriaalia löydä.

Harrastukset ja ystäväpiirin kautta uusiin miehiin tutustuminen ovat ihan varteenotettavia keinoja.

Vierailija
19/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Siksi että useimmat miehet eivät tykkää olla ilman naista.

Iät ja ajat miehet ovat turvautuneet lampaisiin sun muihin kun naisia ei ole ollut saatavilla. Suljetuissa yhteisöissä käy siskotkin. Vankiloissa heteromiehet pökkii toisiaan perseeseen. Eiköhän siinä yksi 'ruma' nainen mene kuin kuumille kiville...

[/quote]

Olen siis se tavisnainen, en ruma kuten ap.

Ja me järjelliset naiset halutaan tosiaan ihan sellaisella tasolla oleva mies, jonka käsitys suhteesta on muutakin kuin kassien tyhjentäminen. Sellasta miestä on vaan liki mahdoton löytää... En ihmettele.

Vierailija
20/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:17"]Ja me järjelliset naiset halutaan tosiaan ihan sellaisella tasolla oleva mies, jonka käsitys suhteesta on muutakin kuin kassien tyhjentäminen. Sellasta miestä on vaan liki mahdoton löytää... En ihmettele.

[/quote]

Niin miehet valitettavasti toimivat, mutta moni tulee tolkkuihinsa, kun kassit ovat tyhjät ja pysyvät tolkuissaan kun kassit pysyvät tyhjinä. Eivät kaikki, mutta ei sitä kannata tehdä johtopäätöksiä puutteisen miehen käsityksistä, jos ei aio pitää miestä puutteessa jatkossakin.

Ei se ole miehille oma valinta tai hauskaa. Voi kunpa se olisikin vapauttavaa, jos voisi suhtautua seksiin kuin naiset yleensä. Se olisi luksusta, mutta ilmankin voisi olla ilman ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän