Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaatko naapureita?

Vierailija
21.08.2015 |

Siinä se kysymys on. Stalkkaatko? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan:D Meidän yks naapuri on niin stalkkerin olonen.. kenties ap ;)

Vierailija
2/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan. Vähän olen huolissani kyllä "sielunsisarestani", eli yläkerran rouvasta, jonka olen vuoden sisään nähnyt kerran. Tai oletan, että se oli hän.

Aina ennen ollut myöhäänkin yöllä valot asunnossa päällä, kun vien yöllä aina koiria ulos. Tullut turvallinen olo. Aina ajattelen lämmöllä. Nyt viimeaikoina on koti ollut yöllä pimeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:36"]

En juurikaan. Vähän olen huolissani kyllä "sielunsisarestani", eli yläkerran rouvasta, jonka olen vuoden sisään nähnyt kerran. Tai oletan, että se oli hän. Aina ennen ollut myöhäänkin yöllä valot asunnossa päällä, kun vien yöllä aina koiria ulos. Tullut turvallinen olo. Aina ajattelen lämmöllä. Nyt viimeaikoina on koti ollut yöllä pimeänä.

[/quote] Eikö mitään hajuja sieltä tuu?

Vierailija
4/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:36"]En juurikaan. Vähän olen huolissani kyllä "sielunsisarestani", eli yläkerran rouvasta, jonka olen vuoden sisään nähnyt kerran. Tai oletan, että se oli hän.

Aina ennen ollut myöhäänkin yöllä valot asunnossa päällä, kun vien yöllä aina koiria ulos. Tullut turvallinen olo. Aina ajattelen lämmöllä. Nyt viimeaikoina on koti ollut yöllä pimeänä.
[/quote]

Lopeta se stalkkaaminen

Vierailija
5/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:36"]En juurikaan. Vähän olen huolissani kyllä "sielunsisarestani", eli yläkerran rouvasta, jonka olen vuoden sisään nähnyt kerran. Tai oletan, että se oli hän. Aina ennen ollut myöhäänkin yöllä valot asunnossa päällä, kun vien yöllä aina koiria ulos. Tullut turvallinen olo. Aina ajattelen lämmöllä. Nyt viimeaikoina on koti ollut yöllä pimeänä. [/quote] Lopeta se stalkkaaminen

[/quote] 

Lisää stalkkaaminen! Mitä jos yläkerrassa asuu raato? Eikö asiaa pitäisi tutkia? 

Vierailija
6/6 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:36"]En juurikaan. Vähän olen huolissani kyllä "sielunsisarestani", eli yläkerran rouvasta, jonka olen vuoden sisään nähnyt kerran. Tai oletan, että se oli hän. Aina ennen ollut myöhäänkin yöllä valot asunnossa päällä, kun vien yöllä aina koiria ulos. Tullut turvallinen olo. Aina ajattelen lämmöllä. Nyt viimeaikoina on koti ollut yöllä pimeänä. [/quote] Lopeta se stalkkaaminen

[/quote] 

Lisää stalkkaaminen! Mitä jos yläkerrassa asuu raato? Eikö asiaa pitäisi tutkia? 
[/quote]

Hajua ei tule. Rouva ei myöskään ole ikäloppu. En usko kuolleen. Mutta eihän sitä tiedä. Asun kuudr asunnon kerrostalossa ja täällä osa tietää tarkkaankin toisten tulot ja menot. Eivät he ainakaan ole reagoineet.

Miten ihmisestä, jota ei ole ikinä tavannut voi tulla omassa mielessä tärkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi