Pidätkö siitä että mies dominoi sängyssä?
Kommentit (28)
Se on käytännössä edellytys sille, että pystyn (seksi)suhteessa olemaan ja en tylsisty heti, muuhun elämään en tuollaista halua sotkea juuri mitenkään. En kiihotu ollenkaan jos mies ei ole edes jotenkin dominoiva. Ja aivan huikeaa on jos mies on sängyssä todella dominoiva, alistava ja kovakourainen (ja läpeensä perverssi sadisti), mutta muuten ihana herrasmies. Onneksi sellaisen aarteen löysin puolisokseni. Koen loukkaavana jos seksikumppani ei halua käyttää minua kaikin mahdollisin tavoin, kerta annan siihen luvan. Hirveää haaskuuta muuten.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:59"]
Se on käytännössä edellytys sille, että pystyn (seksi)suhteessa olemaan ja en tylsisty heti, muuhun elämään en tuollaista halua sotkea juuri mitenkään. En kiihotu ollenkaan jos mies ei ole edes jotenkin dominoiva. Ja aivan huikeaa on jos mies on sängyssä todella dominoiva, alistava ja kovakourainen (ja läpeensä perverssi sadisti), mutta muuten ihana herrasmies. Onneksi sellaisen aarteen löysin puolisokseni. Koen loukkaavana jos seksikumppani ei halua käyttää minua kaikin mahdollisin tavoin, kerta annan siihen luvan. Hirveää haaskuuta muuten.
[/quote]
Perverssi on hienoa, mutta millaista sadistista kohtelua annat tehdä?. Hyvin rakentavaa puolisoiden kesken. N
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:52"]
Pidän.
1. Se on kiihottavaa.
2. Olen itse sängyssä todella epävarma (ja aika lailla muutenkin surkea), joten tuntuu turvalliselta, kun joku hallitsee homman.
[/quote]
Voin varoittaa että jossain vaiheessa ei tuollaiseen nukkeen jaksa tyydyttää enää itseään (lievimmillään käskeä vaikka ottamaan suihin) puhumattakaan että aktiivisesti tyydyttäisi sitä...
[/quote]
Olin aikaisemmin paljon estottomampi ja innokkaampi. Sitten seksi väheni, sitten tuli tyytymättömyys ulkonäkööni. Ja sitten rapistui itsevarmuus. Eli joo... tuo tilanne on jo, mutta ei lähtöisin siitä, että olisin alun alkaen ollut "nukke".
Meillä on jotenkin "luonnostaan" mennyt seksissä jo yli 30 v aina niin, että minä teen aktiiivisemmin töitä, , ehdotan seksiä, ohjaan mitä tehdään, vaikka tietenkin kysyn vaimolta aina haluaako hän jotakin. Totta kai hänkin joskus ehdottaa. Vaimo nauttii siitä, kun teen niin, hän haluaa "antautua", olla yleensä allani tyyny pepun alla.Meillä on pieni itse tehty nahkapiiska, jolla "virvon" häntä ensin pepulle , en aina. En siis ruoski missään nimessä. Se kiihottaa häntä ja minuakin, kun se osuu pikkuisen sinnekin jalat auki...Joskus nuolen orgasmin hänelle. Sitten on kummallakin ihanaa, kun hän antautuu kiihkeänä alle ja naimme aika kauan. Hän saa orkun tai kaksi. M50 +
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:37"]
Meillä on jotenkin "luonnostaan" mennyt seksissä jo yli 30 v aina niin, että minä teen aktiiivisemmin töitä, , ehdotan seksiä, ohjaan mitä tehdään, vaikka tietenkin kysyn vaimolta aina haluaako hän jotakin. Totta kai hänkin joskus ehdottaa. Vaimo nauttii siitä, kun teen niin, hän haluaa "antautua", olla yleensä allani tyyny pepun alla.Meillä on pieni itse tehty nahkapiiska, jolla "virvon" häntä ensin pepulle , en aina. En siis ruoski missään nimessä. Se kiihottaa häntä ja minuakin, kun se osuu pikkuisen sinnekin jalat auki...Joskus nuolen orgasmin hänelle. Sitten on kummallakin ihanaa, kun hän antautuu kiihkeänä alle ja naimme aika kauan. Hän saa orkun tai kaksi. M50 +
[/quote]
Kiitosta vaan kun on taas kirjoitettu nimimerkilläniM50+. Tai anteeksi jos ollaan samanikäisiä ja sinullekkin sattunut sama nimimerkki, se oikeaM50+.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:59"]
[/quote]
Perverssi on hienoa, mutta millaista sadistista kohtelua annat tehdä?. Hyvin rakentavaa puolisoiden kesken. N
[/quote]
Mitä mieheni nyt milloinkin haluaa tehdä. No joskus pyydänkin kyllä kauniisti rääkkäämään jotenkin ja olemaan armoton. Esim. todella kovaa ja intensiivistä piiskausta, jonka jäleltä pakarat on siniset vielä viikon päästäkin, satuttamista niin, että itken ihan kunnolla ja sitten sen pilkkaamista, pakottamista epämiellyttäviin, hyvin nöyryyttäviin tai jopa pelottaviin asioihin (turvallisiin siis silti oikein tehtynä, esim. sähkölelujen ja piiskojen käyttö, pelkään niitä aivan h*lvetisti) jotka häntä miellyttävät ja niin edelleen. Ei tuo nyt oikeaa sadismia edes ole kun ei hän noita tekisi ellei tietäisi minun siitä nauttivan niin hirveästi, mutta ymmärrätte pointin varmaan kun tässä yhteydessä puhutaan.
Minä tykkään siitä, kun mies ottaa ohjat ja vie mua sängyssä. Mitään BDSM-meinikiä ei kuitenkaan harrasteta. Seksiä eri asennoissa, suuseksiä, peppuseksiä, fistausta. Ja otan minäkin joka kerta vievän roolin myös itse. Meidän sessioissa kun mieskin tulee yleensä kolmesti. Ollaan rakastajani kanssa samassa työpaikassa ja esim. se, että ennen yhteistä iltaa mies käskee mun riisua alusvaatteet töissä. Käydään yhdessä lounaalla. Kivaa.
Olen aika kovapäinen nainen, ja seksi on se ainoa alue, missä tykkään alistua. Mun mielestä on ihanaa jos mies puhuu tuhmia, läpsii ja rankaisee.. ;) heräispä se jo..