G: kenen hammasharjaa voisit käyttää?
Siis jos omaa ei olisi käytettävissä. Kumppanin? Lasten? Ihan kenen vain?
Kommentit (25)
Olen vahingossa (aikaisin aamulla unisena) harjannut mieheni harjalla hampaat. :D
Eli vastaan mieheni.
Oman lapseni, en muiden. Olen joskus vahingossa käyttänytkin väärää sähköhammasharjan terää ja tietenkin vaihtanut lapselle uuden...
En kenenkään. Aika helvetin likaiset hampaat sais olla....
Hyi en kenenkään muun kuin omaani. Hammasharja on varmasti kaikista yksityisin tavarani jota en halua jakaa kenenkään kanssa. Mieluummin pesisin kerran vain sormella ja tahnalla kuin lainaisin toisen hammasharjaa.
Jos nyt ihan pakkotilanne tulisi, niin kyllä mies olisi ainoa keneltä suostuisin lainaamaan.
Vain omien lasten, jotka ovat vielä alle kouluikäisiä. Takaisin en sitä tietenkään heille antaisi karieksen vuoksi. Mieheni harjaa en pystyisi lainaamaan, vaikka muutoin pöpöjä vaihdellaankin kuolan muodossa :)
En kenenkään muun kuin itseni.
Juomme usein samasta mukista ja syömme samalta lautaselta mieheni kanssa, samalla haarukallakin. Mutta hampaiden pesu on sen verran intiimiä minulle, etten todellakaan pesisi kenenkään muun hammasharjalla hampaitani!
Ei kovin kiva ajatus, mutta miehen voisin lainata. Eri asia on sitten, lainaisiko mies mulle...hän on vähän hysteerinen näissä asioissa...
Lasteni ja sen jälkeen harja roskiin.
Kahden siskoni ja mieheni. Jos olisi siis ihan pakko... Lapsia minulla ei ole, mutta heidän harjaa voisin lainata ja nakata sitten roskiin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:06"]Oman lapseni, en muiden. Olen joskus vahingossa käyttänytkin väärää sähköhammasharjan terää ja tietenkin vaihtanut lapselle uuden...
[/quote]terää?
Jos olisi pakko niin identtisen kaksossiskon, olen varmaan kotona asuessa käyttänytkin vahingossa samaa sähköhammasharjan terää.
olen käyttänyt kumppanin, ystävän ja omaa hammasharjaa
Mieheni. Itseasiassa mies on joskus harjannut hampaansa mun hammasharjalla ja ei, en hankkinut uutta harjaa. Ei ollut mielestäni yhtään ällöä.