Mies haluaisi ns. ylimääräisestä huoneestamme kuntosalin, minä...
haluan samaa, mutta haluan myös kääpiöhamsterinIhamstereita. Niille on iso terraario valmiina edellisten kuoltua. 120cm *50cm*120cm
Mies valittaa, että ne "rotat" jyrsivät hänen kalliit kuntosalivehkeet. Olen yrittänyt vakuuttaa että eivät jyrsi ja vapaana jaloittelu hoidetaan valvotusti toisessa huoneessa.
Miten saan tuon uskomaan ettei muutama vaivainen kääpiöhamsteri tuhoa hänen kuntoilulaitteitaan vaikka terraario olisi samassa huoneessa? Ainoa sopiva pöytä/tila terraariolle on juuri tuossa huoneessa.
Kommentit (9)
No sanot että ei ne sieltä terraariosta itestään pois hypi
Onko tullut mieleen, että ehkä mies ei halua niitä eläimiä ylipäänsä ja käyttää vain tekosyynä tuota jyrsimistä? Ehkä mies on todennut, että sinulle ei riitä, kun sanoo "en halua kääpiöhamstereita", mutta se haluamattomuus ei riitä sinulle syyksi, joten on sitten keksinyt tuon kuntosalin jyrsimisen paremmaksi tekosyyksi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:58"]Onko tullut mieleen, että ehkä mies ei halua niitä eläimiä ylipäänsä ja käyttää vain tekosyynä tuota jyrsimistä? Ehkä mies on todennut, että sinulle ei riitä, kun sanoo "en halua kääpiöhamstereita", mutta se haluamattomuus ei riitä sinulle syyksi, joten on sitten keksinyt tuon kuntosalin jyrsimisen paremmaksi tekosyyksi.
[/quote]
Nimenomaan! Olet jo kerran saanut tahtosi läpi niistä hamstereista, eikä vissiin hyvin mennyt kun kerta kuolleita ovat, joten voisitko sinä nyt kerrankin tehdä kuten mies toivoo!
Meillä on kääpiöhamsteri eikä se mini-otus kyllä mitään kuntosalivehkeitä pysty järsimään :)
Sormeen voi puraista jos menee sorkkimaan sen häkkiä.
Siirrä pöytä toiseen huoneeseen. Niin sitten ei kääpiöhamsun tarvitse haistella ukkosi hikeä ja pieruja kun se ähkii "kuntosalihuoneessa".
Toki maksaisin ja hoitaisin hamsterit itse. Sentään se olen minä joka tästä asunnosta vuokran maksan. Miehellä on siis yksiö jonkin matkan päässä. Siellä hän ei juuri ole ja on laittanut sen jo myyntiinkin.
Itse eläin on hänelle on, mutta kun muissa huoneissa ei vaan ole tilaa tuolle terraariolle.
ap
Muoviako sen kuntosalivehkeet on, vai mistä se jyrsimispelko tulee. Aika huono tekosyy. :D
Entä jos otat se hamsterin makuuhuoneeseen?