vinkkejä 2 vuotiaan kanssa lentomatkustamiseen
Ekaa kertaa menossa, enkä tiedä miten kannattaisi varautua.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:50"] Leikkaisin mielummin raajoja itseltäni kuin lentäisin tuon ikäisen kanssa! Kun ne ei vaan jaksa istua paikoillaan... [/quote] mä olen lentänyt 2-v kanssa 6,5 tuntia ja meillä ei ainakaan ongelmia ollut jaksamisen kanssa. Käytiin kyllä monesti läpi miten koneessa ollaan. [/quote] Toisilla on vähän vilkkaampia tapauksia, jotka koettelevat rajoja aina ja kaikkialla. Siinä ei etukäteen keskustelut paljoa auta.
[/quote]
Ei tietenkään autakaan. Siksi lapselle otetaan puuhaa mukaan. Ja äiti kieltää ja estää lasta hepuloimasta. Ihan samoin kuin vaikkapa sukujuhlissa, ravintolassa tai kylässä. Ei siis mitään "Janica-Petteri, muistatko mitä juteltiin kotona, ei saa repiä edessä istuvan tukkaa...". Vaan lapsen kädet pois edessä olevan päästä heti, tiukka ei ja lapsen huomio muualle! Se sitä normaalia lapsen kasvattamista ja hillitsemista, tiedätkös....
21, kaksi lasta matkoilla mukana pienestä pitäen
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:19"]Tuuli vie puhallettavat rantalelut.
[/quote]
Ei siellä koneessa kauhea tuuli käy...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:07"]
Olisiko suosituksia mitä tabletille latasi? Ja mikä voisi olla kiva uusi lelu?
[/quote]
Voi vitalis. Oletko tosissasi? Oletko ylipäätään äiti, vai matkustatko vieraan lapsen kanssa? Miten ihmeessä sulle pitäisi tämäkin (lastasi ikinä näkemättä) osata sanoa, jos et ITSE omasta lapsestasi tiedä, mikä häntä kiinnostaisi?!!
Mitä tahansa viihdykettä, mistä lapsesi pitää. Oli sitten kuinka epäterveellistä tahansa. Meillä aikanaan meni lennot muuten hyvin, muuta siinä vaiheessa kun oli pakko olla vöissä, niin vetäisi herneet nenään. Sääliksi kävi kanssamatkustajia, mutta eipä siinä paljoa mitkään temput auttaneet.
Tuuli vie puhallettavat rantalelut.