hei te kaikki tietokone nörtit, apua kaivataan!
Miten saan lähetettyä kuvia sähköpostilla???
Minulle tli kuvia jotka pitäisi laittaa eteenpäin,mu en saa avattua kuvia...
laitanko kuitenkin saman viestin vaan eteenpäin vaan itääkö tehdä jotakin temppuja ennekuin kuvat näkyvät.....
Kommentit (8)
Ap ei kai sitten saanut apuja vuonna 2006.
Voiko joku nörtti kertoa paljonko kannattaa maksaa siitä, että työtön nörtti tuttu kävisi kaksi kovalevyä lävitse. Tämä ihminen on vaatimaton rahan suhteen, mutta haluaisin maksaa kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:59"]
Voiko joku nörtti kertoa paljonko kannattaa maksaa siitä, että työtön nörtti tuttu kävisi kaksi kovalevyä lävitse.
[/quote]
Ei siihen KOVAlevyn lävistämiseen nörttiä tartte. Ota itse porakone käteen ja tee KOVAlevyyn kottaraiselle sisäänmenoaukko.
Kiintolevy on sitten tietokoneessa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:59"]
Voiko joku nörtti kertoa paljonko kannattaa maksaa siitä, että työtön nörtti tuttu kävisi kaksi kovalevyä lävitse.
[/quote]
Ei siihen KOVAlevyn lävistämiseen nörttiä tartte. Ota itse porakone käteen ja tee KOVAlevyyn kottaraiselle sisäänmenoaukko.
Kiintolevy on sitten tietokoneessa.
[/quote]
No juuri sitä tarkoitan, siihen mihin tallentuu ne kaikki tiedot. Itse en ole nörtti. Minulla on kotona yksi todella vanha tietokone ja haluaisin tutkia mitä siellä on. Mitin, että miten onnistuu tuollaisen ikivanhan tietokoneen tutkiminen. En haluaisi hyväksikäyttää ketään nörttiä. Olen itse nähnyt miten tietokoneista paljon ymmärtävästä tulee helposti ilmaista työvoimaa tutuille.
Olen itse pienituloinen, mutta en haluaisi ilmaiseksi teettää tuota työtä.
En osaa kuitenkaan määritellä mitä tuollaisesta voisi maksaa
loukkaa kysymyksen kohteita.
Kuunteles näitä:
Hei kaikki huorat, miten te laitatte huulipunan?
Hei läskit, onko teillä hyvää rucolasalaattiohjetta?
He amikset, millasta siellä Konalassa on asua?
Get the idea?
Voit laittaa viestin eteenpäin ja kuvat näkyy jos vastaanottajalla on oikea ohjelma.
Ootpas sää huono! Mikä sähköposti sulla on hotmail vai gmail
11v luokanparas it tyyppi
Ei herranjeesus. Kannattaisi ensin opetella käyttämään sähköpostia KUNNOLLA ennenkuin aloitat. Pikkulapsikin osaa lähettää kuvan sähköpostilla, joten älä hauku nörtiksi. :)