!!!!!!! KÄÄÄK! Unohdin rintsikat ja tulin töihin! !!!!!!!!!!!!!!!
Apua mitä mä teen, tajusin just että unohdin rintsikat (olin lomalla paljon ilman niitä kotona) ja nyt olen töissä ilman rintsikoita ja tietysti vielä oikein tosi läpikuultava paita päällä!!! Nyt ymmärrän miksi mieskollegat katsoivat vähän eri lailla aamulla!
Tarvitseeko tästä edes olla nolona, koska kyllähän kaikki kuitenkin tietää, että mulla on nännit ja tissit? Mulla vaan on aika ulkonevat nännit mikä kyllä nyt näkyy...
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Ihan kuule nämä a-kupin hyttysenpistot täyttävät omat kouratkin. Sääliksi käy jos naisella on jotku F-kupin ryntäät, joissa on ruokalautasen kokoiset nännipihat. Rintsikoita sinä käytät yötä päivää siksi, että ne muuten roikkuisivat navan kohdalla ja miehesi lähtisi lätkimään kun näkisi ne. Että läpyläpy vaan.
Voi kääk. Nyt kaikki sitten huomaavat, ettei sinulla povi luonnollisessa tilassaan liiemmin pullistele.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]
Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Luuletko että kaikilla muillakin on kottikärryllä kuljetettavat rinnat?
[/quote]
Luuletko, että F-kupin rintoja muka jollakin kottikärryllä kuljetetaan? Oletpa hupsu.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
[/quote]
Luuletko, että F-kupin rintoja muka jollakin kottikärryllä kuljetetaan? Oletpa hupsu.
[/quote]
Luuliko alkuperäisen tekstin kirjoittaja, että a-kupin rinnat ovat hyttysenpistot? Hupsu hänkin. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse. [/quote] Kiitti hei. Kuinka itsetuntoa kohentavaa. Juuri kun aloin olemaan näin nelikymppisenä itseeni ja rinnattomuuteeni suht tyytyväinen, ni sit tulee näitä. Hauskaa viikonloppua sullekin! Terkuin kaks hyttysenpistoa, joilla on ruokittu neljä lasta.
[/quote]
Ei kannata välittää, tuo F-kuppi on varmaan selkäkipujensa takia äkäisellä tuulella.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"] Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse. [/quote] Luuletko että kaikilla muillakin on kottikärryllä kuljetettavat rinnat? [/quote] Luuletko, että F-kupin rintoja muka jollakin kottikärryllä kuljetetaan? Oletpa hupsu. [/quote] Luuliko alkuperäisen tekstin kirjoittaja, että a-kupin rinnat ovat hyttysenpistot? Hupsu hänkin. :)
[/quote]
Teitä on sitten kaksi hupsua. F-kupin rintoja ei tietenkään kuljeteta kottikärryillä, eivätkä A-kupin rinnat ole mitään hyttysenpistoja, vaikka sellaisia muistuttaisivatkin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse kottikärryillä kuljettaa, ihan normaalin kokoiset ovat mielestäni 70 ympärysmitalla. Paljon mielummin näin kuin että näyttäisi vartaloltaan pojalta.
[/quote]
Kiva jos olet tyytyväinen :) Uskotko, että minäkin olen (AA-kuppi)?
Kuppikoko ei tarkoita mitään tiettyä kokoa. Esim. C-kuppi ei vastaa 0,5 litran viilipurkkia ja F-kuppi 1 litran. Tiesittehän tämän? Minä siis olen mies ja satun tietämään että kupikoko kertoo sen kuinka suuri rinta on suhteessa rintakehän ympärysmittaan.
Rintaliivit vain saisivat olla sellaisia että voisi valita paitsi kuppikoon ja ympärysmitan, niin myös kupin muodon, korkeuden ja leveyden, sekä kuppien etäisyyden toisistaan. Vai mitä mieltä naiset olette tästä?
Ei haittaa mitään. Kaikki miehet eivät ole äidinnussijoita, joiden kalu ja järki jämähtää ylisuurista rasvarauhasista.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse kottikärryillä kuljettaa, ihan normaalin kokoiset ovat mielestäni 70 ympärysmitalla. Paljon mielummin näin kuin että näyttäisi vartaloltaan pojalta.
[/quote]
Maisa, oletko se sinä?
Eihän tuossa mitään, mutta rumarintaiset saattavat olla kateellisia eli varaudu kiusaamiseen...
Onhan se mukavaa kun nuoren hoikan naisen ketunnokat heiluvat askelien tahdissa hieman .
eriasia sitten joku satakiloinen muumi joka kuvittelee liikoja.
Onko kauppaa lähellä? Rintaliivejä ei löydy kaikista, mutta yleensä sukkahousuja on pikkumarketeissakin. Ensin toinen lahja ympärille ja toisen ujuttaa päälle tiiviiksi paketiksi. Tai annat vaan miehille iloa :D
Itse oon raksalla töissä, niin varmaan jesarilla teippaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Kiitti hei. Kuinka itsetuntoa kohentavaa. Juuri kun aloin olemaan näin nelikymppisenä itseeni ja rinnattomuuteeni suht tyytyväinen, ni sit tulee näitä. Hauskaa viikonloppua sullekin! Terkuin kaks hyttysenpistoa, joilla on ruokittu neljä lasta.
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja.
Antaisin melkein mitä vain että saisin sun hyttysenpisto rinnat! Aina ollut vähintään c-kuppikokoa. Lasten jälkeen f-kokoa. Kanna ylpeänä niitä! Minä ainakin karehdin.