!!!!!!! KÄÄÄK! Unohdin rintsikat ja tulin töihin! !!!!!!!!!!!!!!!
Apua mitä mä teen, tajusin just että unohdin rintsikat (olin lomalla paljon ilman niitä kotona) ja nyt olen töissä ilman rintsikoita ja tietysti vielä oikein tosi läpikuultava paita päällä!!! Nyt ymmärrän miksi mieskollegat katsoivat vähän eri lailla aamulla!
Tarvitseeko tästä edes olla nolona, koska kyllähän kaikki kuitenkin tietää, että mulla on nännit ja tissit? Mulla vaan on aika ulkonevat nännit mikä kyllä nyt näkyy...
Kommentit (55)
Onko sulla jotain asustetta heittää siihen eteen. Huivia tjtn.
Kiva päivä teidän miehille, olet ihana!
Apua tuo on mun pahin painajainen :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:13"]Onko sulla jotain asustetta heittää siihen eteen. Huivia tjtn.
[/quote]Tai kysy olisiko työkaverillasi.
Lähetä kaikille ryhmäsähköpostilla että unohdit rintaliivisi kotiin.
Anna mennä vain loppupäivänkin noin! Vahinko on jo tapahtunut.
T. samalla tavoin joskus käynyt.
Ottaisin ensiapukaapista sideharson ja käärisin tissien ympäri, on sen verran näkösällä ja heiluvat jos jättää vapaaksi.
Juokse ruokkiksella kauppaan ostamaan rintsikat, paita tai vaikka joku huivi.
Olet ihan luonnollinen , jos häpeilet tai peittelet väkisin kaikki kiinnittää huomion rintoihis
No jos paita on läpinäkyvä niin pakko keksiä jotain...osta rintsikat tai jotain ;)
Minä en käytä koskaan rintsikoita paitsi "juhla-asujen" kanssa. Mutta yl. on joku alustoppi enkä tosiaan käytä läpinäkyviä vaatteita. (D-kuppi)
Apua pelkään aina että itselle käy noin. Kuten jo sanottu niin etsi jotain nännien peitoksi. Jos ei ole laastareita niin kokeile vaikka teipata vessapaperin palat nännien päälle. Jos on todella läpinäkyvä paita niin saattaa kyllä kuultaa läpi sekin..
Tänään onkin sitten oiva päivä käydä pyytämässä palkankorotusta.
Tule esittelemään muotia meillekin
En usko. Ei kukaan voi unohtaa rintsikoita!
Voi ei :D Mäkin joskus yläasteella unohdin, kun menin kouluun. Kamala päivä!
Mulla kävi kerran noin ja oli kamalaa. Kuitenkin selvisin siitä ja sen jälkeen olen uskaltanut jättää rintsikat kotiin arkena.
Asiakastapaamisiin pukeudun toki asiallisesti (eli on ne rintsikat), mutta normityöpäivinä en enää käytä rintaliivejä. Suosittelen!
Jos löydät helposti sukkisket jostain, niin leikkaa vaan vyötäröosa irti ja teet siitä Topin. Ei enää heilu villinä ja vapaana ;)
Ei kaadu maailma :D