!!!!!!! KÄÄÄK! Unohdin rintsikat ja tulin töihin! !!!!!!!!!!!!!!!
Apua mitä mä teen, tajusin just että unohdin rintsikat (olin lomalla paljon ilman niitä kotona) ja nyt olen töissä ilman rintsikoita ja tietysti vielä oikein tosi läpikuultava paita päällä!!! Nyt ymmärrän miksi mieskollegat katsoivat vähän eri lailla aamulla!
Tarvitseeko tästä edes olla nolona, koska kyllähän kaikki kuitenkin tietää, että mulla on nännit ja tissit? Mulla vaan on aika ulkonevat nännit mikä kyllä nyt näkyy...
Kommentit (55)
vähän maalarinteippiä ja loppu hoituu asenteella :D
Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Helpottiko? :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:59"]
Oletteko huomanneet, että esim. 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussakin oli ihan normaalia olla ilman rintsikoita? Huomaa kun katsoo jotain sen aikaisia tv-sarjoja tai leffoja. Kaikilla näkyy nännit läpi paidoista esim. Frendeissä. Miksi rinnoista on tullut sen jälkeen niin peiteltävä/hävettävä asia?
[/quote]
No ei kyllä ollut. Itse olin teini 80-luvulla, joten muistan kyllä.
No ei kai se haittaa - ihan normaalia
Mikä ihme juttu tuossa rintaliivittömuuden kauhistelussa ja pelossa oikein on? Eihän rintaliivit ole mikään lain vaatima pakollinen asuste. Samat tissit ne siellä on, oli rintaliivit tai ei. Ja ihmeen nännifobia. Siellä nekin koko ajan ovat. Kyllhän se se siveyssäännöt täyttää että on paita päällä. Jos jotakin haittaa se, että jonkun toisen rinnat pääsevät liikkumaan, eivätkä ole paketoituna muovikuppeihin ja jopa nännin aiheuttama kohoutuama saattaisi näkyä, niin omahan on sitten ongelmansa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]
Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Luuletko että kaikilla muillakin on kottikärryllä kuljetettavat rinnat?
Haha, mäkin oon joskus lähtenyt vahingossa ihmisten ilmoille ilman rintsikoita. Minkäs teet kun tällä säälittävällä rintavarustuksella ei rintsikoita oikeesti edes tarvitse eikä juuri tunnu eroa onko ne päällä vai ei :D Useesti tulee lähdettyä kotoa tyylillä "avaimet, check, kännykkä, check, rintsikat, check"
Vastaisuuden varalle vie sinne töihin joku pieni kassi, jossa on vararintsikat ja muutakin minkä puute johtaa vastaavaan katastrofiin.
Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi.
[/quote]
Voi hyvä ihme sun kanssas. Kaikkia naisia rinnat eivät VAMMAUTA, vaan he voi elää normaalia elämää eli olla ilman rintaliivejä ja olo säilyy silti ihan miellyttävänä :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse kottikärryillä kuljettaa, ihan normaalin kokoiset ovat mielestäni 70 ympärysmitalla. Paljon mielummin näin kuin että näyttäisi vartaloltaan pojalta.
Loistavaa. Oletkin varmaan huomannut, että minä ja muut konttorin miehet olemme tarvinneet tänään paljon apuasi ts. vierailla luonasi...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:27"]
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse kottikärryillä kuljettaa, ihan normaalin kokoiset ovat mielestäni 70 ympärysmitalla. Paljon mielummin näin kuin että näyttäisi vartaloltaan pojalta.
[/quote]
Taidat kuitenkin olla aika epävarma itsestäsi ja rinnoistasi, kun tuolla tavalla tarvitsee pönkittää itseään muiden kustannuksella.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Kiitti hei. Kuinka itsetuntoa kohentavaa. Juuri kun aloin olemaan näin nelikymppisenä itseeni ja rinnattomuuteeni suht tyytyväinen, ni sit tulee näitä. Hauskaa viikonloppua sullekin! Terkuin kaks hyttysenpistoa, joilla on ruokittu neljä lasta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:07"]Miten joku edes voi unohtaa rintsikat? Minulla on F-kupin rinnat ja todellakin käytän rintsikoita yötä päivää ihan jo sen vuoksi, että ne tukevat rintoja, jolloin olokin on huomattavasti miellyttävämpi. Tietysti jos on jotkut A-kupin hyttysen pistot "rintoina", ei varmasti rintsikoita edes tarvitse.
[/quote]
Kiitti hei. Kuinka itsetuntoa kohentavaa. Juuri kun aloin olemaan näin nelikymppisenä itseeni ja rinnattomuuteeni suht tyytyväinen, ni sit tulee näitä. Hauskaa viikonloppua sullekin! Terkuin kaks hyttysenpistoa, joilla on ruokittu neljä lasta.
[/quote]
Jos jälkikasvuasi olet saanut syötettyä niin tehtävä suoritettu ;)
Minulle kanssa kävi kerran noin. Rintani ovat suuret ja nännit erottuvaa tyyppiä. Yritin sitten korjata tilannetta ja laitoin sideharsoteippiä nännien päälle. Iltapäivällä huomasin yhdestä peilistä, että ne tökeröt teippaukset näkyivät tietyssä valossa läpi :D :D Naisen elämää <3
Oletteko huomanneet, että esim. 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussakin oli ihan normaalia olla ilman rintsikoita? Huomaa kun katsoo jotain sen aikaisia tv-sarjoja tai leffoja. Kaikilla näkyy nännit läpi paidoista esim. Frendeissä. Miksi rinnoista on tullut sen jälkeen niin peiteltävä/hävettävä asia?