Milloin viimeksi olit lentokoneessa?
Kommentit (77)
Just ennen lockdownia. Ei sillÀ, muutenkaan en kauheasti lentomatkustele, noin 3-5 vuoden vÀlein olen ollut jossain mihin tarvitsee lennellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1985 Tulin Las Palmasista koneella Helsinkiin.
Miksi ihmeessÀ alapeukku?
Alapeukku-Aatu on klikkaillut useimpiin kommentteihin. Jotkut purkavat pahaa mieltÀÀn niin riippumatta kommentin sisÀllöstÀ.
Ennen koronaa. peruuntuneita lentoja sen jÀlkeen. Toukokuussa seuraava lento
Ennen koronaepidemiaa. Työni takia lensin melko usein Euroopassa ja hankkeissa oli työmatka Meksikoon joka sitten peruuntui vain kolme viikkoa ennen matkaa :( KyllÀ harmitti mutta eiköhÀn tilanne tÀstÀ pikkuhiljaa aukene.
Ihan "omia" lentoja on ollut myös ennen koronaa.
En koskaan, eikÀ ole hinkua olla jatkossakaan (lentopelkoa ei ole).
IkÀÀ 49v.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina ja perjantaina taas. Oken ollut tÀnÀ vuonna jo 12 kertaa ja viime vuonna ~30 kertaa
Kas, Vappukin paikalla.
Taitaa olla pahasti alakanttiin noi sun luvut.
En koskaan. (5.8.21, jos Junker ja Pitts Special laasketaan lentokoneiksi)
En ole koskaan matkustanut lentokoneessa , sitten olisin saanut kyllikseni matkustaa , jos olisin
10.9.2001 pÀÀssyt Finnairille lentoemÀnnÀksi.
En pÀÀssyt, seuraavana pÀivÀnÀ Usas kaapattiin koneita, ja kaksi ohjattiin World Ceterien pilven piirtÀjiin .
Ja ne romahti Al Gaida terroristi jÀrjestön ansiosta.
Marraskuussa 2019. SitÀ ennen olin matkustanut lentÀen ainakin kerran vuodessa lÀhtien vuodesta 1985. Olin jo muutenkin vÀhentÀnyt lentomatkoja, mutta tuohon se loppui ja jatkossa pitÀÀ olla hyvin painavat erityiset syyt, ettÀ lÀhtisin lentÀen reissuun.
Vuonna 1991 kotimaanlento. En kyllÀkÀÀn muista siitÀ juuri mitÀÀn kun olin alle 5v.
Jouluaaton aattona. Tulin kotiin kanarian lomalta đ ens kuussa seuraavan kerran koneeseen.
Miksi ihmeessÀ alapeukku?