Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joiden lapsuudenperheessä on harrastettu

Vierailija
30.09.2006 |

avoimesti seksuaalista kanssakäymistä, siis vanhemmat keskenään? Ja siitä on puhuttu avoimesti? Meillä on, ja vielä 30-vuotiaanakin kärsin voimakkaista seksuaalisista neurooseista, enkä usko että koskaan saan kokea tyydyttävää seksielämää :´(

Nimim. liian paljon liian varhain

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin vanhempien vieressä aika vanhaksi, ja vanhemmat harrasti sitä itseään siinä vieressä. Luulivat että nukuin. Se pelotti paljon, vaikka tajusinkin mitä siinä tapahtui. Lopulta itse halusin nukkua yksin. En ole huomannut mitään neuroosia itselläni. Tosin olen kärsinyt toistuvasta masennuksesta. :( Millaisia ongelmia sinulle on asiasta tullut?

Vierailija
2/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen " nukkunut" samassa huoneessa kun vanhempani hässivät samaan aikaan, se oli TODELLA traumatisoiva kokemus, vieläkin ällöttää vaikka tapauksesta on aikaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollut tullut mieleenkään, että lapset voisivat nähdä vanhempiensa sekstaavan muuten kuin vahingossa. Luin jostain kirjasta siitä, mitä haittaa vanhempien seksielämän näkemisestä voi olla lapselle ja olin ihan kysymysmerkkinä, että häh, todellako muka joku harrastaa seksiä lasten nähden. Ilmeisesti sitten joo, en voi ymmärtää ollenkaan MIKSI?!

Vierailija
4/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me jopa jouduttiin " ratsastamaan" isän selässä heidän sitä tehdessään. Yöks! Mutta traumoja ei ole jäänyt.

Vierailija
5/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani luonnollisestikin sallivat minun aloittaa seksielämän hyvin nuorena ja kannustivat siihen. Olin ennen kuukautisia jo harrastanut seksiä :( Itkettää kun ajattelenkin.

Sen jälkeen seksiä tuli harrastettua vuositolkulla kaikenlaisten miesten kanssa, lyhyitä suhteita ja irtosuhteitakin. Vanhempani erosivat, ja äitini ja isäni molemmat raportoivat minulle (esikoiselle) piiruntarkasti kaikki seksuaaliset kokemuksensa seurustelukumppaneidensa kanssa. Ajatukset vainoavat minua edelleen. Tiedän mm. isäni erektio-ongelmista ja äitini peräkkäisistä orgasmeista :`(

Nyt olen löytänyt kunnollisen miehen, jonka kanssa en kuitenkaan onnistu rakentamaan kunnon seksuaalista suhdetta. Olen alkanut nyt kolmikymppisenä ajattelemaan, että kenties tämä johtuu vanhempieni tavasta puhua seksistä ja asennoitua seksiin.

Mielipiteenne olisivat arvokkaita! Kertokaa, jos muilla on vastaavia kokemuksia.

ap

Vierailija
6/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuullut ääniä seinän läpi. Ei todellakaan mukavia kokemuksia.

Muuten kaikkea muuta kuin avointa seksiin suhtautuminen meidän perheessä. Äidin seksivalistus oli tyyliin: Tytöille tulee helposti maine. Siis tuo on oikeastaan kaikki mitä " valistuksesta" muistan.

Voi kun omille lapsille voisi näissä asioissa olla luonteva.

Vierailija
7/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tietävämpi kertoa, mitä ongelmia voi tulla vanhempien seksielämän todistamisesta? En ole perehtynyt aiheeseen.

t:2

Vierailija:

Mulle ei ollut tullut mieleenkään, että lapset voisivat nähdä vanhempiensa sekstaavan muuten kuin vahingossa. Luin jostain kirjasta siitä, mitä haittaa vanhempien seksielämän näkemisestä voi olla lapselle ja olin ihan kysymysmerkkinä, että häh, todellako muka joku harrastaa seksiä lasten nähden. Ilmeisesti sitten joo, en voi ymmärtää ollenkaan MIKSI?!

Vierailija
8/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyttävää, taisin tajuta, että kyse on jostain aikuisten meiningeistä. Näyttelin nukkuvaa. Ja ajatus ällöttää nykyään. Ei tämän ihmeempää kokemusta ole.

Mutta AP, uskon, että teoriasi on oikea, ja tuollaisista kokemuksista on varmasti jäänyt jonkinlaisia traumoja ja varmaan asian läpikäyminen hyvän ammattiauttajan kanssa on järkevä ratkaisu.

Vierailija
9/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vastoin sisarusteni seurustelua: loputonta piehtarointia sängyssä ja kylpemistä, suutelua ja hinkkaamista sainkin sitten seurata monen vuoden ajan.

Luulen, että jälkimmäistä on kiittäminen siitä, että tunnen hellyydenosoitusten ja aktiivisen seksin kuuluvan seurusteluun. Mitään inhottavaa, pahaa tai likaista en ajattele siihen kuuluvan.

Vierailija
10/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

me jopa jouduttiin " ratsastamaan" isän selässä heidän sitä tehdessään. Yöks! Mutta traumoja ei ole jäänyt.

Vierailija
11/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilleen.

Vierailija
12/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vihasi seksiä ja koskettelua. Hän halusi nukkua meidän lasten kanssa joten isä joutui nukkumaan toisessa huoneessa. Äitini teki selväksi että seksi on todella hirvittävää ja voin kyllä todeta että opin sitä vihaamaan. En osaa vieläkään nauttia seksistä millään tavalla.

Vierailija
13/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
14/14 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin vanhempieni välissä aika vanhaksi eka-tokaluokalle asti. Muistan useamman kerran heränneeni johonkin epäilyttävään touhuun, kun isä oli äidin puolella sängyssä. Varsinaisesti seksiä en muista nähneeni. Lähdin aina herättyäni hipsimään vessaan. En muista mitä tapahtui kun tulin takaisin. Joskus muistan isän sanoneen, että rasvaa äidin selkää ja sitä todellisuudessa ainakin silloin tekikin. Hitsi, kun en tiedosta oliko seksiä vai jotain muuta. Oma seksielämä on uskoakseni melko tavallista, enkä ole miehelleni kertonut noista muistikuvista.