olen 25-v nainen enkä ole koskaan seurustellut
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:07"]
Osaatko tehdä pehmeitä ja ohuita lettuja? Miten siinä onnistut?
[/quote]
En osaa. ap
Minkä lämpöisessä vedessä tykkäät uida?
Minkä ikäisenä harrastit ensi kertaa seksiä?
Mä en tajuu näitä jotka kysyy ihan aiheeseen kuulumattomia kysymyksiä :D
Miksi et? T. 27 v nainen enkä ole myöskään koskaan seurustellut
Mikäs siinä, on meitä useampikin. T. N26
Oletko kokeillut harrastaa rikasta irtoseksiä ilman kondoomia.
Kannattaa koska et kerran sairastele. Minäkin tekisin mutta terveys on huono flunssa tarttuu heti, tahtoisin niin nyt joudun tyytymään tylsään vakkariin ja sekin kumin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:12"]
Minkä ikäisenä harrastit ensi kertaa seksiä?
[/quote]
21-v.
Miksi luulet että minua mitenkään kiinnostaisi kokemattomuuttasi??
EvvK !!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 00:34"]
Sellaista se on ruman naisen elämä.
[/quote]
Säälittävä yritys loukata. Miltei jokainen kypsä aikuinen käsittää että ei ole ulkonäöstä kiinni jos "ei saa" suhdetta.
Ja seurustelemattomuus kun ei ylipäänsä kerro kiinnostuneiden miesten määrästä mitään. Itse en ole samanikäisenä kuin ap seurustellut vielä kertaakaan, mutta esim. tämän vuoden sisällä olen torjunut n. 20 miestä, jotka ovat pyytäneet treffeille.
No musta ei ole ollut kyllä mitään 20 miestä kiinnostunut. Ehkä olen sitten niin erilainen nainen. Tässä tän taas huomaa, ettei se naisillekaan ole helppoa seuraa löytää. ap
Ei ole kysyttävää, koska itse olin sinkku kolmikymppiseksi asti. Jotain lyhyitä suhteita oli, joita en voinut kutsua seurusteluksi. Jokainen mies, kenen kanssa yritin jotain, alkoi ahdistaa. Vieras ihminen kodissani, kenen kanssa pitäisi asua koko elämä ja ei saisi olla juuri oma itsensä. Siinä vaiheessa lopetin tapailun. Olin ajatellut eläväni koko elämäni yksin, koska oikeastaan ajatus seurustelusta ei edes kiinnostanut. Minulla oli mielenkiintoinen työ ja harrastus, mikä oli intohimoni. Seksikään ei ollut minulle tärkeää. Ajattelin, että vallan mainiosti voin olla loppuelämäni ilman moista räpimistä.
Sitten kolahti ja kovaa mies, kenestä en päässyt ohi millään. Kuin kotiini olisin tullut. Yritin eroon, mutta en päässyt. Oli pakko palata takaisin ja astua tuntemattomaan. Naimisissa olemme olleet nyt yli 20 vuotta. Tämän miehen kanssa tajusin senkin, miksi ihmiset hinkuvat seksin perään. Eka kertaa se oli todella upeaa ja on edelleen näiden vuosienkin jälkeen.
Kun kerran otit asian puheeksi, niin mikset ole seurustellut? Etkö halua vai etkö uskalla? Vai etkö pysty kiinnostumaan kenestäkään oikeasta miehestä?
Oletko huomioinut, että alat olla iässä, jossa suurin osa naisista alkaa tosissaan haluta suhteita ja sen seurauksena sitoutumishaluiset ja -kykyiset miehet viedään markkinoilta nopeasti? Myös ne vähän ujommat ja nössömmät tapaukset. Jos jahkailet vielä viisi vuotta, mahdollisuutesi löytää mies pienenee rajusti. Joudut tekemään suuria kompromissejä joko luotettavuudessa tai sosiaalisessa reippaudessa tai ottamaan riskin vanhaksi piiaksi jäämisestä. Aiotko tehdä jotain pariutumista edistävää lähitulevaisuudessa? Pelkäätkö, että jos nyt jättäydyt ikisinkuksi vauvakuume iskee 38 vuotiaana hirmumyrskyn raivolla ja pakottaa sinut typeryyksiin?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:58"]
Kun kerran otit asian puheeksi, niin mikset ole seurustellut? Etkö halua vai etkö uskalla? Vai etkö pysty kiinnostumaan kenestäkään oikeasta miehestä?
Oletko huomioinut, että alat olla iässä, jossa suurin osa naisista alkaa tosissaan haluta suhteita ja sen seurauksena sitoutumishaluiset ja -kykyiset miehet viedään markkinoilta nopeasti? Myös ne vähän ujommat ja nössömmät tapaukset. Jos jahkailet vielä viisi vuotta, mahdollisuutesi löytää mies pienenee rajusti. Joudut tekemään suuria kompromissejä joko luotettavuudessa tai sosiaalisessa reippaudessa tai ottamaan riskin vanhaksi piiaksi jäämisestä. Aiotko tehdä jotain pariutumista edistävää lähitulevaisuudessa? Pelkäätkö, että jos nyt jättäydyt ikisinkuksi vauvakuume iskee 38 vuotiaana hirmumyrskyn raivolla ja pakottaa sinut typeryyksiin?
[/quote]
Ensimmäinen nauru tänään kun luin tämän tasoisen kommentin! :D
Onnitteluni, olet ylimielinen idiootti ja juuri sen tyypin mies, jonka kanssa en ikimaailmassa valitsisi seurustella vaikka se tarkoittaisi ikisinkkuutta kuolemaan saakka.
Osaatko tehdä pehmeitä ja ohuita lettuja? Miten siinä onnistut?