Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei hellyyttä

Vierailija
21.08.2015 |

Tässä esimerkki perus illasta; mies oli mennyt jo sänkyyn ja pian menin perässä. Käperryin hänen kainaloonsa ja olisin kaivannut muutaman halin tai lempeän sanan. Mitään sanomatta tai edes halaamatta mies vie mun käteni hänen sukuelintensä päälle. Otan käden pois ja sanon, että olisi ollut kiva halia. Mies kääntyy ympäri ja sanoo, että minulla ei ole huumorintajua.

Tänään aamulla sanoin, että olisin vain kaivannut hiukan hellyyttä ja mies siihen toteaa, että minun kannattaisi mennä puhumaan jollekin asiasta. Koska kuulemma aina sama homma, hellyyttä olen vain kinuamassa.

Kuulostaako ihan normaalilta? Vain seksiä, ei hellyyttä ja jos jälkimmäistä haluan, niin silloin mulla on vikaa päässä?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se aina sitten niin? Että et halua koskaan muuta kuin hellyyttä? Ehkä kannattaa sanoa miehelle, että se lisää sinunkin halukkuuttasi kun saat mieheltä ensin kehuja ja hellittelyä. Mies ei osaa ehkä yhdistää näitä ja toimii tökerösti, koska on itsekin turhautunut seksin puutteesta.

Vierailija
2/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitten nukut sellaisen miehen vieressä, joka haluaa vain pelkkää seksiä ilman hellyyttä? 

Oma on valintasi, mutta älä sure, miehen voi aina vaihtaa. Ei mitään takuuta, että uusi olisi entistä parempi, mutta onpa ainakin toivoa paremmasta. Nykyiseltä mieheltä sinä et tule koskaan hellyyttä saamaan, vaikka sinä sitä niin kovasti toivot ja uskot, että hän voisi muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä meillä kyllä on, kolme-neljä kertaa viikossa. Mutta tuo hellyyden puute häiritsee. Lähelle tullaan silloin, kun jotain halutaan "vastineeksi". Hieronnallakin on aina taka-ajatus. Ollaan tästä nyt 7 vuotta keskusteltu eikä parannusta ole tapahtunut. Ehkä tässä suhteessa hellyys on se heikkous. Rakastan kyllä miestä ja hän on muuten todella hyvä mies.

-ap

Vierailija
4/4 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä on ällöttävän löllö sana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi