Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies kärysi ratista :/

Vierailija
21.08.2015 |

Oli ajanut ylinopeutta kaupungissa, töytäisi hiukan jalankulkijaa ja puhalsi 1.7 promillea alkometriin. Jalankulkijalla ei ole onneksi hätää mutta tapahtuma tuli minulle täydellisenä yllätyksenä.

Voiko mies enää hoitaa nykyistä työtä kun ei ole vähään aikaan korttia? Uskaltaako sen jälkeen laskea omia lapsia hänen kyytiin? Ajanko jatkossa minä vai tyydynkö olemaan pelkääjän paikalla kun liikutaan yhdessä?

Niin paljon kysymyksiä, mutta kuitenkin niin vähän vastauksia. En yhtään tiedä miten tällainen tapahtuma vaikuttaa meidän elämään.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron olisin ottanut jo ekan käryn jälkeen

Vierailija
42/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. Meidän naapuri oil tuurijuoppo ennen kuin sairastui. Kuulin sellaisestakin tapauksesta, että oli kerran itsekin päissään ollessa estänyt käymässä olleen juoppokaverin autolla lähdön piilottamalla avaimet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:09"]Ja nyt aamulla kun jouduin ajamaan miehen töihin (ei voi lähteä bussilla vaikka ne toimisi tässä tapauksessa erinomaisesti) perusteli tekoaan sillä että autossa on turvatyynyt, abs-jarrut ja luistonesto eikä hänellä sen takia ollut mitään hätää.

Olisikohan se sittenkin eron paikka?
[/quote]

Helvetinmoinen sika. Hänellä ei ollut hätää. Mua oksettais tollanen paska niin että en harkitsis hetkeäkään jatkamiista. Tuskin tämä ap:lle aivan yllärinä tuli? Aiotko nyt passats ja kyyditä äijää ettei sen tarvi busseihin alentua?

Seuraavalla kerralla voi lähteä joltain lapselta henki.

Vierailija
44/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensinnäkin sinun on ymmärrettävä ettei tämä voi tulla sinulle yllätyksenä. 1,7 promillen känni vaatii pitkää "pohjustusta" eli miehelläsi on ongelma. siksi teidän on molempien avattava silmät tälle asialle. Sen jälkeen päätätte mitä teette. Jos mies ei edes kadu asiaa niin asia lienee selvä, pistät eron vireille.

Vierailija
45/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys, se että onko yksi vai kaksi autoa on nyt pienimpiä murheita. Sitten kun asiat on kunnossa sinulla on yksi oma osoite ja yksi auto, miehellä sitten mitä ikinä keskenään tekeekään.

Vierailija
46/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:07"]Mä eroaisin samantien. En keksi yhtään hyväksyttävää syytä lähteä ajamaan autolla humalassa. Onneksi ei lapsi jäänyt alle
[/quote]

Niin no. Jos juo niin paljon että unohtaa kuinka paljon on ottanut? Laittaa alkoholilaskuriin vaikka kymmenen juomaa vaikka on juonut sen määrän tuplasti. Tyhmyyttä luottaa alkoholilaskuriin kun voisi samantien suunnitella menonsa paremmin, juoda vähemmän, tai ostaa vaikka alkometrin.

Vierailija
47/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:48"]Tuliko miehen alkoholiongelma yllätyksenä?

Hankit alkometrin ja alat puhalluttaa sitä kun kuskaa lapsia tai itstut itse kyydissä.

Itse olen miettinyt tätä omien aikuisten lasten kohdalla. En ole oikein varma että kuinka ehdottomasti ovat juomatta kun lainaavat autoani.
[/quote]

Minulla on ainakin ennemmän ongelma se krapulapäivän ajaminen. Helposti on vielä promille veressä kun itse luulee olevansa selvä. Toki yli promillen humalassa on mahdotonta olla niin että ei itse muka huomaa!

Vierailija
48/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvoittaisin miehen a-klinikalle ainakin puoleksi vuodeksi käsittelemään tilannetta. Oli varsinaista alko-ongelmaa tai ei. En antaisi lapsia kyytiin enkä kuskaisi häntä, jos se tekisi omaan matkaan mutkia. Jos miehen päästä ei a-klinikkajakson jälkeen löytyisi yhtään enempää järkeä, laittaisin eron vireille.

Vierailija
49/60 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:07"]

Velvoittaisin miehen a-klinikalle ainakin puoleksi vuodeksi käsittelemään tilannetta. Oli varsinaista alko-ongelmaa tai ei. En antaisi lapsia kyytiin enkä kuskaisi häntä, jos se tekisi omaan matkaan mutkia. Jos miehen päästä ei a-klinikkajakson jälkeen löytyisi yhtään enempää järkeä, laittaisin eron vireille.

[/quote]

Ja sitten hän vain syyttäisi ja solvaisi entistä pahemmin. Hyvässä lykyssä kieltää sinuakin ajamasta perheen autolla, koska se on kuitenkin hänen nimissä. Sitäkö haluat?

Vierailija
50/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:23"]Nyt mies lähti aivan hetki sitten ajamaan lapset kyydissä "aamupalan" jälkeen. Sanomattakin selvää että siihen aamupalaan sisältyy se olutpullo. Alkoa on veressä ja kortti on valmiiksi kuivumassa eikä silti muuta tapojaan :/ [/quote] Miksi hänellä on edelleen mahdollisuus päästä käsiksi autonavaimiin? Melkoista vastuuttomuutta sinultakin tuollainen hiljainen hyväksyminen. Meillä oisi avaimet tiukasti mun piilossa, mies saisi ne sitten kun on kortti takaisin ja selvinpäin. Jos jotenkin onnistuisi lähteä rattiin, soittaisin poliisit perään jo kortittomuuden takia. Mikset hankkisi autoon sitä ajonestolaitetta, auto starttaa vasta kun puhaltaa nollat?

[/quote]

1) Auttaa kortittomuuteen millä tavalla?

2) Auto taisi olla miehen nimissä joten ap on alkolukon suhteen melko voimaton?

Vierailija
51/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän pn pakko olla PROVO!!!

Vierailija
52/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:09"]Ja nyt aamulla kun jouduin ajamaan miehen töihin (ei voi lähteä bussilla vaikka ne toimisi tässä tapauksessa erinomaisesti) perusteli tekoaan sillä että autossa on turvatyynyt, abs-jarrut ja luistonesto eikä hänellä sen takia ollut mitään hätää.

[/quote]

Ehdottomasti on eron paikka. Vaikka miehellä olisi turvatyynyt ja muut vermeet, niin miten sitten yliajetulla jalankulkijalla?

Vierailija
53/60 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei, nyt taas tapahtuu. Mies meni lauantain kunniaksi ja minun tietämättä ympärijuovuksissa ajamaan autoa, menetti hallinnan ja ajoi ulos. Ja kunnolla ajoikin kun auto kuuleman mukaan menee lunastukseen. Onneksi sentään ymmärsi ottaa vauvan mukaan ja lähteä pakoon paikalta niin ei saa ainakaan rattijuopoudesta kiinni tällä kertaa.

Että sillä ratkaistiin se ongelma. Eipä ole autoakaan enää millä ajaa.

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:09"]Ja nyt aamulla kun jouduin ajamaan miehen töihin (ei voi lähteä bussilla vaikka ne toimisi tässä tapauksessa erinomaisesti) perusteli tekoaan sillä että autossa on turvatyynyt, abs-jarrut ja luistonesto eikä hänellä sen takia ollut mitään hätää. Olisikohan se sittenkin eron paikka? [/quote] Ehdottomasti on eron paikka. Vaikka miehellä olisi turvatyynyt ja muut vermeet, niin miten sitten yliajetulla jalankulkijalla?

[/quote]

Tuo on jo tekopyhää. Samoin voidaan paheksua esimerkiksi kaikkia katumaasturilla ajavia koska ne joutuu muita todennäköisemmin nimenomaan sellaiseen onnettomuuteen jossa jalankulkija kuolee. Koska katumaasturin keula on niin paljon korkeammalla.

Vierailija
54/60 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/60 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo ap miettinyt että voi menettää lapsensa jos ei eroa.

mitenkähän sossu suhtautuu äitiin joka antaa kortittoman rattijuopon kuskata lapsiaan ja vielä toistuvasti. Olisikohan huostaanotto, toivottavasti!!

Vierailija
56/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies lähti aivan hetki sitten ajamaan lapset kyydissä "aamupalan" jälkeen. Sanomattakin selvää että siihen aamupalaan sisältyy se olutpullo. Alkoa on veressä ja kortti on valmiiksi kuivumassa eikä silti muuta tapojaan :/

Vierailija
57/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet AP harvinaisen selkärangaton ja paska äiti lapsillesi, kun annat heidät kortittoman alkoholistin ja rattijuopon kyytiin. Hyi hitto!

Vierailija
58/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Porvoolaiset heränny :D

Vierailija
59/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:09"]

Ja nyt aamulla kun jouduin ajamaan miehen töihin (ei voi lähteä bussilla vaikka ne toimisi tässä tapauksessa erinomaisesti) perusteli tekoaan sillä että autossa on turvatyynyt, abs-jarrut ja luistonesto eikä hänellä sen takia ollut mitään hätää.

[/quote]

Lopeta ainakin hyysäys. Tuosta lähtee se kierre, että mahdollistat miehen törttöilyt, kun nyt painat villaisella kortittomuuden seuraukset. Jos bussilla pääsee, niin menköön sillä. Hänen teollaan on seurauksia, ottakoot opikseen. Liian hyvää palvelua saa mies nyt. 

Vierailija
60/60 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:23"]Nyt mies lähti aivan hetki sitten ajamaan lapset kyydissä "aamupalan" jälkeen. Sanomattakin selvää että siihen aamupalaan sisältyy se olutpullo. Alkoa on veressä ja kortti on valmiiksi kuivumassa eikä silti muuta tapojaan :/
[/quote]

Miksi hänellä on edelleen mahdollisuus päästä käsiksi autonavaimiin? Melkoista vastuuttomuutta sinultakin tuollainen hiljainen hyväksyminen. Meillä oisi avaimet tiukasti mun piilossa, mies saisi ne sitten kun on kortti takaisin ja selvinpäin. Jos jotenkin onnistuisi lähteä rattiin, soittaisin poliisit perään jo kortittomuuden takia. Mikset hankkisi autoon sitä ajonestolaitetta, auto starttaa vasta kun puhaltaa nollat?