Avomies kärysi ratista :/
Oli ajanut ylinopeutta kaupungissa, töytäisi hiukan jalankulkijaa ja puhalsi 1.7 promillea alkometriin. Jalankulkijalla ei ole onneksi hätää mutta tapahtuma tuli minulle täydellisenä yllätyksenä.
Voiko mies enää hoitaa nykyistä työtä kun ei ole vähään aikaan korttia? Uskaltaako sen jälkeen laskea omia lapsia hänen kyytiin? Ajanko jatkossa minä vai tyydynkö olemaan pelkääjän paikalla kun liikutaan yhdessä?
Niin paljon kysymyksiä, mutta kuitenkin niin vähän vastauksia. En yhtään tiedä miten tällainen tapahtuma vaikuttaa meidän elämään.
Kommentit (60)
Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, jos moraali antaa kännissä ajamiseen myöten. Hyvin harvan syyn varjolla voisin oikeuttaa itselleni moisen.
Yök. Mä en tuollaisen paskan kanssa ylipäätään enää kulkisi, en autolla enkä polkupyörällä.
RANGAISTUS!!! Pane miestäs vuoden ajan strap-onilla perseeseen joka päivä.
Kunnon keskustelu on ainakin tarpeeseen. Sitten voit miettiä tulevaisuutta.
Mä eroaisin samantien. En keksi yhtään hyväksyttävää syytä lähteä ajamaan autolla humalassa. Onneksi ei lapsi jäänyt alle
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:07"]Mä eroaisin samantien. En keksi yhtään hyväksyttävää syytä lähteä ajamaan autolla humalassa. Onneksi ei lapsi jäänyt alle
[/quote]
Hyväksyttävä syy voisi vaikka olla, että joku yrittää tappaa ja pakenet. Todennäköisyys tälle on vain hyvin minimaalinen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:04"]RANGAISTUS!!! Pane miestäs vuoden ajan strap-onilla perseeseen joka päivä.
[/quote]Hyvää harjoitusta sitä varten että äijäs päätyy vankilaan jonkun huoraksi.
Rattijuoppo on aina rattijuoppo ja toistaa rikoksensa kunnes vankila pysäyttää..vähäksi aikaa.
KYRPÄÄ PERSEESEEN RATTIJUOPOLLE
Sitten kun paheksutte niin muistakaa ettei alko-ongelma katso yhteiskunta-asemaa, perhetilannetta tai tuloja.
Ottaisin eron. Se, että puhaltais aamulla illanvieton jälkeen 0,5, ei olis maailmanloppu. Tuo on harkittu rikos ja ainakin näin pienten lasten äidin mielestä täysin anteeksiantamatonta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:24"]
Sitten kun paheksutte niin muistakaa ettei alko-ongelma katso yhteiskunta-asemaa, perhetilannetta tai tuloja.
[/quote]
Kaikki alhoholistit eivät ole rattijuoppoja. Rattijuoppous on alhaisinta mitä tulee mieleen pedofilian ja murhaamisen jälkeen. Moni rattijuoppo murhaakin autollaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:24"]Sitten kun paheksutte niin muistakaa ettei alko-ongelma katso yhteiskunta-asemaa, perhetilannetta tai tuloja.
[/quote]
Alkoholiongelma <> kännissä ajaminen.
Kännissä ajaminen = alkoholiongelma.
Alkoholiongelmalla ei voi edes yrittää selittää kännissä ajamista. Minusta törkyratti pitäisi aina tuomita tapon yrityksenä.
1,7 puhallus vaatii aika paljon "etukäteis harjoittelua"... Mies hoitoon ehdottomasti
Jos tämä olisi minun kirjoitus, otsikko olisi "Ex-avomies kärysi ratista"
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:24"]Sitten kun paheksutte niin muistakaa ettei alko-ongelma katso yhteiskunta-asemaa, perhetilannetta tai tuloja.
[/quote]
Nyt pääs sulta sellanen aivopieru että tais tulla ihan hajun kanssa?
Ottaisin eron