Mikä on mielestäsi paras mahdollinen naisen pituus?
Annetaanpas miehillekin puheenvuoro: Mikä on mielestäsi paras naisen pituus?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:19"]
Menee vähän offtopic: Lyhyt nainen ei yksinkertaisesti yletä sinne pohjaan saakka 69:ssä .. sitä tarkoitin ja se on vähän turhauttavaa ..
T: Mies
[/quote]
Mutta nainen voi aina liikkua .. ymmärrätkö sen.
[/quote]
Yksi nainen ei voi liikkua sängyssä ..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:58"]
Miksi täälä on aina niin paljon pituuskeskusteluja?
[/quote]
teinit
Jos oltaisiin kaikki homoja... Niin sit ei olis yhtään homoa kohta :):):))
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:11"]
0 cm.
Nainen on parhaimmillaan silloin, kun ei ole ollenkaan olemassa. Siksi olen homo.
[/quote]
jos oltaisiin kaikki homoja, kohta ei olisi homoja :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:52"]Silmällisesti lyhyt .. sitten taas esim. 69 on naisen syytä olla vähintään 165 tai yli .. Käytännössä aiheuttaa siis ongelmia .. lisäksi lyhyttä naista on vaikea suudella esim. seksiaktin aikana, mutta visuaalisesti ovat kyllä ihania .. T: Mies [/quote] Mielestäni 69 onnistuu tosi hyvin ja helposti ~ 30 cm pituuserosta huolimatta. Suutelu ja halailu sen sijaan on hankalaa seisaalteen, jos mies on paljon pidempi. T. lyhyt nainen
[/quote]
Sitä joutuu väntäytymään vähän ihme asentoihin kun nainen on lyhyt. Onnistuu se naisen suutelukin, mutta on kyllä selkä mutkalla .. että ei sitä voi kokoajan suudella kun ollaan sängyssä.
[/quote]
Kummallista. Miten meillä se 30 cm pituusero ei vaan näy ollenkaan 69:ssä ollessamme? Mies saa maata ihan suorana selällään sängyssä ja minä lyhyempänä osapuolena olen päälipuolella. Ja hyvin toimii!!!
[/quote]
Sulla täytyy olla melko pitkä selkä ja lyhyet jalat, jos miehesi on 30cm pidempi eikä pituusero tuossa haittaa. Tai sitten miehelläsi tosi lyhyt selkä jne. Ei siinä sen kummempaa.
Naisen pitää olla sen verran lyhyempi että korkeimmilla korkkareilla ei mene ainakaan pahasti ohi, normikorkkareilla lyhyempi tai tasassa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:17"]155-165 olis ihanne
[/quote]
Tämä. Nykyinen tyttöystävä on 158cm ja juuri täydellinen. T.mies 182cm
Paras noin 170 cm. Joustovaraa ihanteessa viisi senttiä molempiin suuntiin. m181cm
Menee vähän offtopic: Lyhyt nainen ei yksinkertaisesti yletä sinne pohjaan saakka 69:ssä .. sitä tarkoitin ja se on vähän turhauttavaa ..
[/quote]
36cm pituuseroa ja ei ongelmia kuusysissä, suutelussa tai missään muussakaan :) Syväkurkutus onnistuu kuusysissä oikeastaan parhaiten ja saa helpoiten ihan kokonaan kurkkuun/suuhun, toinen vastaava onkin sängyn reunalla selällään, pää roikkuen laidan yli :) Jos tällä pituuserolla ei haittaa, niin ette vaan osaa tai miehellä on mikropenis tai naisella suussa jotain vikaa. Myöskin suutelu seksin aikana on ihan helppoa ja ei miehen tarvitse siinä tavallista enempää olla mutkalla.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:30"]
[/quote]
Mutta nainen voi aina liikkua .. ymmärrätkö sen.
[/quote]
Onko mulla tullut näiden kaikkien vuosien aikana vain lahnoja vastaan? Itse joutunut tekee sen urheilullisen puolen. Naisilla nii helppoa lapsia tehdessä ja synnytyksessä. Makaa vaan selällään :/
Silti tuommoinen ~160 sopiva itse 176...