Mikä on mielestäsi paras mahdollinen naisen pituus?
Annetaanpas miehillekin puheenvuoro: Mikä on mielestäsi paras naisen pituus?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:19"]
Menee vähän offtopic: Lyhyt nainen ei yksinkertaisesti yletä sinne pohjaan saakka 69:ssä .. sitä tarkoitin ja se on vähän turhauttavaa ..
T: Mies
[/quote]
36cm pituuseroa ja ei ongelmia kuusysissä, suutelussa tai missään muussakaan :) Syväkurkutus onnistuu kuusysissä oikeastaan parhaiten ja saa helpoiten ihan kokonaan kurkkuun/suuhun, toinen vastaava onkin sängyn reunalla selällään, pää roikkuen laidan yli :) Jos tällä pituuserolla ei haittaa, niin ette vaan osaa tai miehellä on mikropenis tai naisella suussa jotain vikaa. Myöskin suutelu seksin aikana on ihan helppoa ja ei miehen tarvitse siinä tavallista enempää olla mutkalla.
[/quote]
Minulla oli 154 cm pitkä nainen ja pituusero tuota luokkaa.. Jos halusin suudella naista sängyssä, niin jouduin ottamaan penikseni ulos. Minulla kun ei satu olemaan puolimetristä hevosen letkua.
Kunhan ei ole sairaalloisen lyhyt. Kovin pitkä voisi olla liian amatsonimainen, koska pidän vähän kurvikkaammasta ruumiinrakenteesta. 150-180 on ainakin OK. Itse olen lähellä 180. En oikein voi kuvitella, että raakkaisin mukavan naisen pituuden perusteella.
Yhtyä eikö kukaan pidä tosi pitkistä naisista :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:19"]
Menee vähän offtopic: Lyhyt nainen ei yksinkertaisesti yletä sinne pohjaan saakka 69:ssä .. sitä tarkoitin ja se on vähän turhauttavaa ..
[/quote]
36cm pituuseroa ja ei ongelmia kuusysissä, suutelussa tai missään muussakaan :) Syväkurkutus onnistuu kuusysissä oikeastaan parhaiten ja saa helpoiten ihan kokonaan kurkkuun/suuhun, toinen vastaava onkin sängyn reunalla selällään, pää roikkuen laidan yli :) Jos tällä pituuserolla ei haittaa, niin ette vaan osaa tai miehellä on mikropenis tai naisella suussa jotain vikaa. Myöskin suutelu seksin aikana on ihan helppoa ja ei miehen tarvitse siinä tavallista enempää olla mutkalla.
[/quote]
Minulla oli 154 cm pitkä nainen ja pituusero tuota luokkaa.. Jos halusin suudella naista sängyssä, niin jouduin ottamaan penikseni ulos. Minulla kun ei satu olemaan puolimetristä hevosen letkua.
[/quote]
Jos se on yli 5cm, niin ei kyllä pitäisi haitata. Ellet makaa aivan tikkusuorana tikkusuorana makaavan naisen päällä ja ette yhtään mukaile toistenne liikkeitä. Yleensä lähetyssaarnaajassa jos mies pitää ihan lähellä, sylissä siis, mun kasvoni ovat jossain miehen solisluun kohdilla/alapuolella. Kääntämällä omaa päätäni ylöspäin ja mies omaansa hieman alaspäin, niin ei mitään ongelmaa. Ja sitten jos ei olla ihan iilimatona kiinni toisissamme, niin miehellä on joka tapauksessa ylävartalo hieman koholla, niin hänen ei tarvitse kuin kääntää inan verran päätä alas ja minun ylös ja se on siinä, tyyny alle niin ei tarvitse mitään kikkailuja. Ihan samanlaistahan se on pienemmilläkin pituuseroilla, ei kasvotusten suutelukaan onnistu kääntämättä päitä hieman eri suuntiin tai on nenät yhdessä :D Näin niinkuin itseäni 10cm pidemmän miehen kanssa tätä ennen seurustelleena voin todeta. En ihan oikeasti huomaa mitään ihmeempää eroa noissa asioissa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:42"]Yhtyä eikö kukaan pidä tosi pitkistä naisista :D
[/quote]
Eniten yläpeukkuja on saanut 203 cm pituus, eli ilmeisesti tykkää ;)
Onneksi oon pitkä, niin ei tarvitse sietää napoleonin syndroomaisia miehiä.
Kiva nyt tuntuu jo oma pituus paremmalta ;)
T. 165cm N19
Silmällisesti lyhyt .. sitten taas esim. 69 on naisen syytä olla vähintään 165 tai yli ..
Käytännössä aiheuttaa siis ongelmia .. lisäksi lyhyttä naista on vaikea suudella esim. seksiaktin aikana, mutta visuaalisesti ovat kyllä ihania ..
165-170cm. Itse 180cm pitkä mies.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:52"]Silmällisesti lyhyt .. sitten taas esim. 69 on naisen syytä olla vähintään 165 tai yli ..
Käytännössä aiheuttaa siis ongelmia .. lisäksi lyhyttä naista on vaikea suudella esim. seksiaktin aikana, mutta visuaalisesti ovat kyllä ihania ..
[/quote]
Mielestäni 69 onnistuu tosi hyvin ja helposti ~ 30 cm pituuserosta huolimatta. Suutelu ja halailu sen sijaan on hankalaa seisaalteen, jos mies on paljon pidempi. T. lyhyt nainen
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:52"]Silmällisesti lyhyt .. sitten taas esim. 69 on naisen syytä olla vähintään 165 tai yli .. Käytännössä aiheuttaa siis ongelmia .. lisäksi lyhyttä naista on vaikea suudella esim. seksiaktin aikana, mutta visuaalisesti ovat kyllä ihania .. T: Mies [/quote] Mielestäni 69 onnistuu tosi hyvin ja helposti ~ 30 cm pituuserosta huolimatta. Suutelu ja halailu sen sijaan on hankalaa seisaalteen, jos mies on paljon pidempi. T. lyhyt nainen
[/quote]
Sitä joutuu väntäytymään vähän ihme asentoihin kun nainen on lyhyt. Onnistuu se naisen suutelukin, mutta on kyllä selkä mutkalla .. että ei sitä voi kokoajan suudella kun ollaan sängyssä.
165 cm.
Normaalin pituiset vaatteet sopivat hyvin, voi halutessaan käyttää korkokenkiä ulisematta siitä, kuinka on minua pidempi (exä 173 cm oli sellainen...) ja pussailu onnistuu ilman kyykistelyä. Itse olen reilut 180-senttinen.