Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko oulussa enää varata aikaa terveyskeskukseen?

Vierailija
20.08.2015 |

S

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
2/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystysaikaa ei ainakaan mun terveysasemalle enää saa, jonottamaan on mentävä. Kiireettömän ajan saattaa saada kahden viikon päähän kun soittaa heti maanantaiaamuna kahdeksalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan apua masennukseen, mitä mun pitää tehdä? Siis pitääkö oikeasti mennä vain aamusta odottamaan ja sitten vain ilmoittaa hoitsulle että mua ahdistaa?

Vierailija
4/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi varata valitettavasti. Oulussa lopetetaan kaikki terveyspalvelut syyskuun alussa ja oululaisten terveysasiat siirtyvät Limingan hoidettaviksi ja hoito on valitettavasti ulkopaikkakuntalaisilta Limingassa omakustanteista. Etkö ole kuullut vielä tästä uudistuksesta?

Vierailija
6/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:05"]Ei voi varata valitettavasti. Oulussa lopetetaan kaikki terveyspalvelut syyskuun alussa ja oululaisten terveysasiat siirtyvät Limingan hoidettaviksi ja hoito on valitettavasti ulkopaikkakuntalaisilta Limingassa omakustanteista. Etkö ole kuullut vielä tästä uudistuksesta?
[/quote]
Heh heh.

Vierailija
7/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:37"]Miksi ei?
[/quote]
Joku vitun uudistus tullu että säästää kun kenenkään ei tarvi vastata puhelimeen

Vierailija
8/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa mun avun hankkiminen sitten kaatua tähän. En vaan uskalla mennä useaksi tunniksi sinne istumaan koska paniikkihäiriö

Vierailija
9/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sinne vaan, akuuttiin ajanvaraukseen. Jos tosissan haluat apua niin meet sinne vaikka mikä olisi ja unohdat nuo tekosyyt. Kyllä siellä hoitajat siirtää sinut vaikka toiseen tilaan jos alkaa liikaa ahdistamaan.

Vierailija
10/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:12"]

Taitaapa mun avun hankkiminen sitten kaatua tähän. En vaan uskalla mennä useaksi tunniksi sinne istumaan koska paniikkihäiriö

[/quote]

Mene ihmeessä. Pistä paikka remonttiin.

Vierailija
11/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:12"]Taitaapa mun avun hankkiminen sitten kaatua tähän. En vaan uskalla mennä useaksi tunniksi sinne istumaan koska paniikkihäiriö
[/quote]

Jos tämä on syy niin soita sinne ja selitä asia

Vierailija
12/12 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene vaikka klo 10.30 ota vuoronumero ja mene vaikka läheiseen puistoon, kävelylle, kahvilan nurkkaan jne odottamaan, vuoronumerot kulkevat tosi hitaasti ja vasta 15 jälkeen alkavat kulkea nopeammin, kun lyö väliin tyhjää, kun moni ei jaksa odottaa. 

Eikös voi mennä myös suoraan mielenterveystoimistoon kyseleen jne?  Siellä infotaululla taitaa lukea suurinpiirtein aika, jonka joutuu jonottamaan, aika hyvin se kutinsa pitää. Tsemppiä!