Rakastamme mieheni kanssa syvästi toisiamme.
Olen 22-vuotias nainen, mies 34. Yhdessä kuljettu nyt vuoden verran. Ehdottomasti tasapainoisempi parisuhde kuin eksäni kanssa, joka oli saman ikäinen.
Rakkaus on tärkeintä. <3
Kommentit (42)
Olet siis hoitaja , vanhustenhoitaja =D aika rampaa
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:23"]
[/quote]
Ei helevetti :D
:) <3 Rakkauden täyteistä loppukesää! älä välitä kateellisista. t. mieheni on minua vuoden nuorempi.
Onneksi olkoon vaan teille ja mitäpäs siinä sitten sen kummempaa.
Kaikkea maailmassa on ja maailmaan mahtuu !
[/quote] Sinä kommentoija,olet siis itse aivoinvalidi ?
[/quote] Missäpäin Suomea sijaitsee se hoitolaitos ,jossa hoidetaan '34-vuotiaita vanhuksia'?
Toivon että omasta pojasta ei tule ikinä niin lapsellista, että tosissaan yli 30 vuotiaana vehtais pikkutyttöjen kans...hävettäis!:/
Parikymppisen kanssa seurusteleva mies on joko jälkeenjäänyt tai hyväksikäyttäjä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:59"]
Parikymppisen kanssa seurusteleva mies on joko jälkeenjäänyt tai hyväksikäyttäjä.
[/quote] 22-vuotias nainenko sinusta 'pikkutyttö' ?!
Oletko itse jälkeenjäänyt noissa käsityksissäsi, vaiko ehkä tuhat vuotta edellä aikaasi niissä ?
Puhutteletko muuten kenties itse esim. kaupan kassaa 'tädiksi'?
(Onhan niitä uus-infantilisteja näet. Sinä taidat olla yksi semmoinen...)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:59"]
[/quote] 22-vuotias nainenko sinusta 'pikkutyttö' ?!
Oletko itse jälkeenjäänyt noissa käsityksissäsi, vaiko ehkä tuhat vuotta edellä aikaasi niissä ?
Puhutteletko muuten kenties itse esim. kaupan kassaa 'tädiksi'?
(Onhan niitä uus-infantilisteja näet. Sinä taidat olla yksi semmoinen...)
[/quote]Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:59"]Parikymppisen kanssa seurusteleva mies on joko jälkeenjäänyt tai hyväksikäyttäjä.
[/quote]
Ikis ne lääkkeet
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:23"]Olet siis hoitaja , vanhustenhoitaja =D aika rampaa
[/quote]
Moi Ikis
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:13"]
Olen 22-vuotias nainen, mies 34. Yhdessä kuljettu nyt vuoden verran. Ehdottomasti tasapainoisempi parisuhde kuin eksäni kanssa, joka oli saman ikäinen.
Rakkaus on tärkeintä. <3
[/quote]JÄTÄ SE SIKA ANSAITSET PAREMPAA!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:45"]Toivon että omasta pojasta ei tule ikinä niin lapsellista, että tosissaan yli 30 vuotiaana vehtais pikkutyttöjen kans...hävettäis!:/
[/quote]
Ikis moi moi
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:18"]Tule kertomaan tuntemuksesi sitten kun on edes 5 vuotta yhteiseloa takana. [/quote] Tai 20... 5 vuotta on lyhyt aika.
[/quote] Miksei vasta viidenkymmenen vuoden kuluttua-sittenhän sitä vasta tietäisikin !
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:13"]Olen 22-vuotias nainen, mies 34. Yhdessä kuljettu nyt vuoden verran. Ehdottomasti tasapainoisempi parisuhde kuin eksäni kanssa, joka oli saman ikäinen.
Rakkaus on tärkeintä. <3
[/quote]
Mekin rakastetaan toisiamme oikein syvästi ja tunnetaan toisemme hyvin. Iät 42 ja 41, yhdessä 21 ja lapsia 4. Ihquu!
Tule kertomaan tuntemuksesi sitten kun on edes 5 vuotta yhteiseloa takana.