Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastamme mieheni kanssa syvästi toisiamme.

Vierailija
20.08.2015 |

Olen 22-vuotias nainen, mies 34. Yhdessä kuljettu nyt vuoden verran. Ehdottomasti tasapainoisempi parisuhde kuin eksäni kanssa, joka oli saman ikäinen.

Rakkaus on tärkeintä. <3  

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:13"]

Olen 22-vuotias nainen, mies 34. Yhdessä kuljettu nyt vuoden verran. Ehdottomasti tasapainoisempi parisuhde kuin eksäni kanssa, joka oli saman ikäinen.

Rakkaus on tärkeintä. <3  

[/quote]JÄTÄ SE SIKA ANSAITSET PAREMPAA!

[/quote]( Av:n jo lähes  legendaarinen vakiorepliikki)

Vierailija
2/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:18"]Tule kertomaan tuntemuksesi sitten kun on edes 5 vuotta yhteiseloa takana.
[/quote]

Ja siihen vielä lapset päälle niin johan alkaa rakkaus rapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tuo on vain sinun tunne. Miehesi pään sisälle et pääse ja vaikka mies sanoisi rakastavansa sinua niin ketkään ei tunne tunteita täysin samoin.

Vierailija
4/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on kovin lyhyt aika.

Vierailija
5/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aloitus ole Ikiksen käsialaa, halusi päästä taas keskenään jankkaamaan. Kuka parikymppinen on sanonut 50-luvun jälkeen kulkevansa jonkun kanssa?

Vierailija
6/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:
"Olen onnellinen"

Palstalaiset:
"Niin varmaan!"
"Kyllä sinäkin vielä opit. T. Av-mamma 50v onneton."
"Kohta te kuolete molemat s**tanan urpot!"
"Katotaanpa X vuoden päästä uudestaan!"
"Joo ei tota onnea kauan kestä."
"Jätä se!!!"
"Ei varmana kukaan ole onnellinen tällä palstalla. Provo."
"S**tana kuitenkin syöt lapses vanukkaat! Anna yhteystietosi. Teen sinusta lasu-ilmotuksen!"
"Kommentoi vasta kun osaat kirjoittaa. Se on "ilmoituksen".

Tämä on vaan niin loistava palsta!

Vierailija
7/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:32"]

Ap: "Olen onnellinen" Palstalaiset: "Niin varmaan!" "Kyllä sinäkin vielä opit. T. Av-mamma 50v onneton." "Kohta te kuolete molemat s**tanan urpot!" "Katotaanpa X vuoden päästä uudestaan!" "Joo ei tota onnea kauan kestä." "Jätä se!!!" "Ei varmana kukaan ole onnellinen tällä palstalla. Provo." "S**tana kuitenkin syöt lapses vanukkaat! Anna yhteystietosi. Teen sinusta lasu-ilmotuksen!" "Kommentoi vasta kun osaat kirjoittaa. Se on "ilmoituksen". Tämä on vaan niin loistava palsta!

[/quote] ?

Vierailija
8/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan vuosi yhdessäoloa :-DDD Palataan asiaan sitten muutaman vuoden jälkeen...!

Vierailija
9/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onnea teille:)

Vierailija
10/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista. Meillä on jo yli 5 vuotta ihanaa, rakkaudentäyteistä elämää takana enkä vaihtaisi miestäni mistään hinnasta vaikka kaikki eivät ikäeroamme ymmärräkään. T. N24 & M39

Vierailija
11/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä (jostain kumman syystä) näin  vielä syyskesällä oikein rehottamaan tällä palstalla alkaneilla

'm40/n20'-keskusteluilla on ....

...verrattuna niitä ns.'Aidon avioliiton' (...siis sen tasa-arvoisen avioliiton kumoamiseen pyrkivän  vielä viime metreilläkin vastaan haraavan  kansalaisaloiteporukan) kanssa ...

...itseasiassa hyvinkin paljon aivan samoja piirteitä.

Eräs ,ehkä keskeisin  niistä on vastustaa asiaa ,joka ei vaikuta omaan elämään,ei sitten yhtään  millään tavalla.

Siinä homojen oikeuksia koskevassa keskustelussa ne suvaitsemattomimmat,inhottavimmat,vihamielisimmät ja jopa raaimmat kommentit tulivat niiltä,jotka ajattelivat tietystikin olevansa oikein varsinaisia "homojen namu-paloja"(eli siis olevansa suurinpiirtein niitä eroottisesti halutuimpia tapauksia (homojen kannalta)ja että homot tietystikin haluaisivat juuri heitä ensimmäisinä JOS heille siihen vain annettaisiin lupa. Näin oikein viralliselta taholta ja lain muodossa siis vielä.

Tässä asiassa tuskin mikään voisi olla kauempana totuudesta : niin tyhmää homoa ei olekaan,ettei osaisi erottaa pojassa rakastetuksi tulemisen halua ja miehen kaipuuta silloin kuin sitä hänessä ilmenee ja vihamielisyyttä,inhoa yms.hänen kannaltaan  negatiivisia tunteita silloin kun niitä ilmenee.

Sellaiset piirteethän  ilmenevät yleensä jo pelkästä olemuksesta ja ovat erittäin luontaantyöntäviä.Eräiden homovastaisten jengien homoviha näkyy jo suurinpiirtein  sadan metrin päästä.

Riskit nuoren naisen suhteen eivät ehkä heteromiehellä  ole aivan samanlaisia, mutta aivan poissuljettuja ne eivät ole nekään.

Onhan näet  periaatteessa mahdollista ,että ravintolaan nimenomaan siinä tarkoituksessa lähetetty  nuori nainen näyttää ns. 'vihreää valoa' jollekin  siellä valitsemansa  varakkaan tuntuisen ja näköisen miehen iskuyrityksille ja vaikka jossain puistossa,ravintolan välittömässä läheisyydessä odottava ,pesäpallomailoilla tms. välineillä varustautunut jengi hoitelee ne  loput iskut..

(... jenginjohtaja saattaa olla ,esim. juuri tuon nuoren naisen armas poikaystävä-kaikki on mahdollista)

Kaikentyyppinen kiristys ja uhkailu miestä kohtaan on myös mahdollista-naisen toimesta jopa aivan yksinäänkin. Riskejä siis on tämäntyyppisessäkin -puolin ja toisin.

Hyvähän se tavallaan on ,että heteromiehetkin saavat näin,näistä 'ikäerosuhteista'puhuttaessa  vähän tuntumaa siihen vihakirjoittelutyyliin ja ennakkoluulojen muuriin,joiden luomisen he kuvittelivat yksinoikeudekseen .

Ehkäpä tämä ,positiivisesti ajatellen ,saattaa kuitenkin  avata mahdollisuuksia keskusteluun suvaitsevaisuudesta ja muiden elämään puuttumattomuudesta .

Vierailija
12/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies 32 ja minä 22, lisäksi välimatka US - Eurooppa. Ei ole ongelmia ollut missään vaiheessa.

Kyllähän se tietysti on vähän creepyä jos ajattelee, että olin 10-vuotias kun hän oli 20... mutta tässä vaiheessa kun molemmat ovat aikuisia niin en oikeen ymmärrä tuota ihmeellistä ikäerovouhotusta kun ei se arjessa tai meidän elämässä muutenkaan ole koskaan mitenkään näkynyt.

Vierailija
13/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Olen onnellinen" Palstalaiset: "Niin varmaan!" "Kyllä sinäkin vielä opit. T. Av-mamma 50v onneton." "Kohta te kuolete molemat s**tanan urpot!" "Katotaanpa X vuoden päästä uudestaan!" "Joo ei tota onnea kauan kestä." "Jätä se!!!" "Ei varmana kukaan ole onnellinen tällä palstalla. Provo." "S**tana kuitenkin syöt lapses vanukkaat! Anna yhteystietosi. Teen sinusta lasu-ilmotuksen!" "Kommentoi vasta kun osaat kirjoittaa. Se on "ilmoituksen". Tämä on vaan niin loistava palsta!

[/quote]

Pitäisköhän "loistavan" ympärillä olla kuitenkin lainausmerkit?

Vierailija
14/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tärkeintä. <3  

[/quote]
Ihanaa,onnea teille!! Minä ja mun mies myöskin rakastetaan toisiamme syvästi. =)=) On se rakkaus vaan niin ihanaa. Kateelliset alapeukuttajat voi painua sinne mihin ei aurinko paista!! =D

Vierailija
15/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:10"]

[/quote]

Pitäisköhän "loistavan" ympärillä olla kuitenkin lainausmerkit?

[/quote] Voihan poissaololla ja puuttumisella(jostain) 'loistaa' myös...

Vierailija
16/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:11"]

Rakkaus on tärkeintä. <3  

[/quote]
Ihanaa,onnea teille!! Minä ja mun mies myöskin rakastetaan toisiamme syvästi. =)=) On se rakkaus vaan niin ihanaa. Kateelliset alapeukuttajat voi painua sinne mihin ei aurinko paista!! =D

[/quote] Juu niin mekin, mutta vuoden jälkeen ei voi puhua syvästä rakkaudesta.

Vierailija
17/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:18"]Tule kertomaan tuntemuksesi sitten kun on edes 5 vuotta yhteiseloa takana.
[/quote] Tai 20... 5 vuotta on lyhyt aika.

Vierailija
18/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista. :) 

Vierailija
19/42 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöö

Vierailija
20/42 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKKAAAUS ON LUMUVALKOINEEEEEEN ON PUHDAS NIINKU HANKI HEEELMI KUISTTTEN AAMUJEEEN DIDIDIIDI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi