Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli irtisanoutua töistä ja keskittyä vain kuntoiluun ja terveelliseen ruokavalioon

Vierailija
15.03.2022 |

Kun on töissä koko päivän kaikki viikot niin ei kuntoilusta tule mitään ja ruokavaliokin on ihan piloilla

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttymyys masentaa ja passivoi ja lopulta olet huonommassa jamassa kuin töissä käydessäsi ja makaat vain sohvan pohjalla ja selaat nettiä. Ihan oikeasti, näin sulle käy. Tiedän sen, koska olen työtön. Luulin, että tämän ajan voi ainakin käyttää sillä tavalla hyödyksi, kuten kuvailit mutta ei se menekään niin.

Olisin enemmän huolissani jos työ ainoastaan pitää pois sohvan pohjalta.

Vierailija
42/47 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen usein miettinyt, että  haluaisin vielä joskus löytää työn, jossa voisin tehdä 75% työaikaa, jotta jäisi enemmän aikaa liikuntaharrastuksiin ja ehkä jaksaisi keskittyä terveelliseen ruokavalioonkin. Tuntuu, että työ vie kaiken ajan ja mehut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Hae jotain toisenlaista työtä vaikka mieluummin

Vierailija
44/47 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutama vuosi sitten lopetin työnteon. ja jäin elämään säästöilläni. Hyvä päätös  oli, harrastukset vievät nyt aikaani kivasti. Ei sen puoleen olin tehnyt  yrittäjänä pitkää päivää ilman vapaita vuosikymmenet ja siinä mielessä ansainnutkin vapaani  että pystyy elämään sitä elämää, mikä ennen ei ollut mahdollista

Nyt saan pientä eläkettä

Vierailija
45/47 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muutama vuosi sitten lopetin työnteon. ja jäin elämään säästöilläni. Hyvä päätös  oli, harrastukset vievät nyt aikaani kivasti. Ei sen puoleen olin tehnyt  yrittäjänä pitkää päivää ilman vapaita vuosikymmenet ja siinä mielessä ansainnutkin vapaani  että pystyy elämään sitä elämää, mikä ennen ei ollut mahdollista

Nyt saan pientä eläkettä

Ap ei kertonut ikäänsä. Meillä vanhemmilla tuo on fiksu ratkaisu, koska saatamme kuolla ennen eläkeiän saavuttamista ja työura on pääosin tehty, eläkettä ansaittu ja töitä on tehty paljon. Yrittämistä voi jatkaa harrastuksena vielä, jos huvittaa ja omalle alalle sopii sellainen malli. Asiantuntijatyössä voi jatkaa töitä silloin tällöin pitemmällekin kuin virallinen eläkeikä.

Vierailija
46/47 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ala instabeibeksi. Se on tosi  fiksu ura.

Vierailija
47/47 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten työssäkäynti vaikuttaa ruokavalioon? Meillä ainakin saa ihan itse päättää, mitä lounaaksi työpäivän aikana syö. 

Esimerkiksi niin, että työ, jota teet vie sinusta kaikki mehut, jonka jälkeen sinulla ei vain yksinkertaisesti ole energiaa millekkään ylimääräiselle, jolta myös ehkä muille yksinkertaiselta kuulostava ruokavalion muutos on, mutta kun olet niin turta, niin ei tämäkään ole enää niin helppoa.

Jos olisit hyväkuntoinen, työ ei ehkä veisikään kaikkia mehuja.

Niin, kuten sanottu, kun olet jo em. tilanteessa, on aika hankala lähteä korjaamaan tätäkään tilannetta, ei sillä että sekään automaattisesti olisi estänyt ko. tilanteen kehittymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän