Tekisi mieli irtisanoutua töistä ja keskittyä vain kuntoiluun ja terveelliseen ruokavalioon
Kun on töissä koko päivän kaikki viikot niin ei kuntoilusta tule mitään ja ruokavaliokin on ihan piloilla
Kommentit (47)
Minä puolestani olen usein miettinyt, että haluaisin vielä joskus löytää työn, jossa voisin tehdä 75% työaikaa, jotta jäisi enemmän aikaa liikuntaharrastuksiin ja ehkä jaksaisi keskittyä terveelliseen ruokavalioonkin. Tuntuu, että työ vie kaiken ajan ja mehut.
Ei kannata. Hae jotain toisenlaista työtä vaikka mieluummin
Itse muutama vuosi sitten lopetin työnteon. ja jäin elämään säästöilläni. Hyvä päätös oli, harrastukset vievät nyt aikaani kivasti. Ei sen puoleen olin tehnyt yrittäjänä pitkää päivää ilman vapaita vuosikymmenet ja siinä mielessä ansainnutkin vapaani että pystyy elämään sitä elämää, mikä ennen ei ollut mahdollista
Nyt saan pientä eläkettä
Vierailija kirjoitti:
Itse muutama vuosi sitten lopetin työnteon. ja jäin elämään säästöilläni. Hyvä päätös oli, harrastukset vievät nyt aikaani kivasti. Ei sen puoleen olin tehnyt yrittäjänä pitkää päivää ilman vapaita vuosikymmenet ja siinä mielessä ansainnutkin vapaani että pystyy elämään sitä elämää, mikä ennen ei ollut mahdollista
Nyt saan pientä eläkettä
Ap ei kertonut ikäänsä. Meillä vanhemmilla tuo on fiksu ratkaisu, koska saatamme kuolla ennen eläkeiän saavuttamista ja työura on pääosin tehty, eläkettä ansaittu ja töitä on tehty paljon. Yrittämistä voi jatkaa harrastuksena vielä, jos huvittaa ja omalle alalle sopii sellainen malli. Asiantuntijatyössä voi jatkaa töitä silloin tällöin pitemmällekin kuin virallinen eläkeikä.
Joo, ala instabeibeksi. Se on tosi fiksu ura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työssäkäynti vaikuttaa ruokavalioon? Meillä ainakin saa ihan itse päättää, mitä lounaaksi työpäivän aikana syö.
Esimerkiksi niin, että työ, jota teet vie sinusta kaikki mehut, jonka jälkeen sinulla ei vain yksinkertaisesti ole energiaa millekkään ylimääräiselle, jolta myös ehkä muille yksinkertaiselta kuulostava ruokavalion muutos on, mutta kun olet niin turta, niin ei tämäkään ole enää niin helppoa.
Jos olisit hyväkuntoinen, työ ei ehkä veisikään kaikkia mehuja.
Niin, kuten sanottu, kun olet jo em. tilanteessa, on aika hankala lähteä korjaamaan tätäkään tilannetta, ei sillä että sekään automaattisesti olisi estänyt ko. tilanteen kehittymistä.
Olisin enemmän huolissani jos työ ainoastaan pitää pois sohvan pohjalta.