Tekisi mieli irtisanoutua töistä ja keskittyä vain kuntoiluun ja terveelliseen ruokavalioon
Kun on töissä koko päivän kaikki viikot niin ei kuntoilusta tule mitään ja ruokavaliokin on ihan piloilla
Kommentit (47)
Tätä tuntuu olevan liikkeellä. Kun maailma on tullut h.u.l.l.u.k.s.i, niin onko mielekästä käyttää aikansa tyhjänpäiväiseen työn tekoon. Elämä on arvaamaton ja lyhyt.
no jos sun rahat riittää kuntoiluun ja terveelliseen ruokavalioon keskittymiseen niin mikäs siinä, irtisanoudu vain.
Vaikka todennäköisetsti sellainen itsekeskeisuus alkaa pian näkyä luonteenkin kehittymissuunnassa.
No ainakin jos pudottautuisti karenssien kautta suoraan työmarkkinatuelle eikä sulla olisi (on varmaan palkasta?)mitään säästöjä, niin voisit kyllä vain haaveilla tuosta terveellisestä/monipuolisesta/riittävästä ruokavaliosta! Paitsi jos se kaurapuuro, perunat, lantut ym.halvat juurekset kelpaisivat ruokavalioksesi. Ja ehkä köyhyyden aiheuttaman stressi ntakia vain lihoisitkin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tuntuu olevan liikkeellä. Kun maailma on tullut h.u.l.l.u.k.s.i, niin onko mielekästä käyttää aikansa tyhjänpäiväiseen työn tekoon. Elämä on arvaamaton ja lyhyt.
No sanos hemmetti muuta, olis pitänyt ottaa loparit jo vuosia sitten ja nauttia säästöistään. Nyt näyttää siltä että rahat viedään kaikilta vaikka väkisin eikä ehdi mistään enää nauttia.
Toteuta asiat joita tekee mieli.Älä kysy siitä lupaa elämässäsi kassa ihmisiltä tai tältä sivustolta. Kasva aikuiseksi ota itse vastuu elämästäsi! Semppiä!
Miten työssäkäynti vaikuttaa ruokavalioon? Meillä ainakin saa ihan itse päättää, mitä lounaaksi työpäivän aikana syö.
Perunat, lantut ja kaurpuuro ovat terveellisiä, vaikka joka päivä syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten työssäkäynti vaikuttaa ruokavalioon? Meillä ainakin saa ihan itse päättää, mitä lounaaksi työpäivän aikana syö.
Esimerkiksi niin, että työ, jota teet vie sinusta kaikki mehut, jonka jälkeen sinulla ei vain yksinkertaisesti ole energiaa millekkään ylimääräiselle, jolta myös ehkä muille yksinkertaiselta kuulostava ruokavalion muutos on, mutta kun olet niin turta, niin ei tämäkään ole enää niin helppoa.
Työttymyys masentaa ja passivoi ja lopulta olet huonommassa jamassa kuin töissä käydessäsi ja makaat vain sohvan pohjalla ja selaat nettiä. Ihan oikeasti, näin sulle käy. Tiedän sen, koska olen työtön. Luulin, että tämän ajan voi ainakin käyttää sillä tavalla hyödyksi, kuten kuvailit mutta ei se menekään niin.
Tee se. Voin sanoa, että jaksaa paljon paremmin panostaa omaan hyvinvointiin, kun ei ole oravanpyörää pyöriteltävänä.
Mä irtisanouduin kaksi kuukautta sitten. Nyt syönyt hyvin ja liikkunut reilusti enemmän. Nyt liikun aamulla tunnin ja illalla toisen. Joskus välissä vielä treeni.
Jaksaa myös laittaa ihan erilailla terveellistä ruokaa, vaikka aina olen hyvin terveellisesti pyrkinytkin syömään.
Vielä kuukauden olen, sitten luulen, että palaa osa-aikaiseen työhön. Kaipaan työkavereita nyt kuitenkin.
No niin, siitä vaan ruoka ja oma timmi perse elämän sisällöksi. Onhan toki työ paaaljon niitä tyhjänpäiväisempi.
Täällä tyypit kannustaa irrisanoutumaan töistä jotta voi liikkua ja syödä terveellisesti. Ei herranjumala.
Vierailija kirjoitti:
Työttymyys masentaa ja passivoi ja lopulta olet huonommassa jamassa kuin töissä käydessäsi ja makaat vain sohvan pohjalla ja selaat nettiä. Ihan oikeasti, näin sulle käy. Tiedän sen, koska olen työtön. Luulin, että tämän ajan voi ainakin käyttää sillä tavalla hyödyksi, kuten kuvailit mutta ei se menekään niin.
Mulla on jotenkin työttömänä kaikki asettunut ja voin paremmin.
En kärsi uniongelmista kun ei tarvitse stressata aikaisin nousemisesta, joten nousen virkeänä 6-7 aikaan. Juon kahvin ja ampaisen lenkille. Sit onkin aikaa ja jaksamista puuhata vaikka mitä, oon saanu hitosti esim käsitöitä tehtyä.
Painosta en tiedä, mutta olen timmiytynyt kun lihakset on tullut näkyviin. Jaksan panostaa ruokavalioon, ei tule mussutettua eineksiä nälkäänsä eikä ole makeanhimoakaan joka aina on väsyneenä kamala.
Alkoholin käyttökin on vähentynyt kun ei ole työstressiä. Aiemmin sitä oli viikonloppuun mennessä niin stressaantunut, että oli pakko nollata jotenkin.
Itse jäin pois työelämästä 5v sitten. Ja kas! Elimistö alkoi palautua suht nopeasti,kun helvetti helpotti. Unirytmi palautui ja liikuntakin alkoi maistua! Ruokavalion muutin ja ruokailuajat. Olo on ollu pitkän aikaa stressittömän hyvä. Eikä ole tarvinnut katua,eikä ikävä entiseen paskatyöhön vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Väärin- tuo tapahtuu vain joillekkin ihmisille. Olen itse todella onnelinen ja aktiivinen on/off työttömänä, minulla on vaikka mitä tekemistä, omia projekteja ja harrastuksia. Ehkä ongelma onkin vain sinussa kun passiivistut?
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä sit teit vapaa-ajalla silloin kun olit töissä vielä jos et maannut sohvalla selaamassa nettiä?
Kyllä mä ainakin keksin itselleni puuhaa ja käytän aikaani rakentavastikin.
Luuseri