Tytölle nimeksi Eeva
Pian syntyvälle tytölle nimeä mietitty ja luultavasti hänestä tulee Eeva. On kolmas tyttäremme, kahdella vanhemmalla samantyyppiset perinteiset nimet. Nyt vasta " löysin" Eeva- nimen. Ehdotuksia toiseksi nimeksi? Kaksi nimeä siis tullee, kuten siskoillaankin.
Kommentit (21)
Eeva on sellainen nimi, että siihen sopii toiseksi nimeksi melkein mikä vaan. Valitaset sellaisen josta itse pidät.
Eeva on semmonen harmaa nössykkä uskonnonopettaja. Muutenkin liian kristillinen nimi. Mutta makunsa kullakin.
Eeva on ihana! Ajaton ja yksinkertaisen tyylikäs.Miten olisi toiseksi nimeksi Tuulia tai Tuuliina.
Hyi helk...tiedän liian monta 70-80 vuotiasta eevaa ja kaikki koukkunoukkaisia noitia.
Mun mummuni oli kanssa Eeva. Kaunis nimi. Mites olisi Eeva Auroora? Eeva Matilda?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:34"]Miksi vastaat omaan ketjuusi?
[/quote]
Kakkosvastaus ei ollut ap:n vaan minun.
Hyi, kamalin ikinä tapaamani ämmä on nimeltään Eeva, jättäkää mummonimet mummoille.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:38"]Hyi, kamalin ikinä tapaamani ämmä on nimeltään Eeva, jättäkää mummonimet mummoille.
[/quote]
Minusta Eeva ei ole mummonimi vaan sopii kaikenikäisille.
Eeva on todella kaunis nimi. Hieno valinta!
Eeva Annika, Eeva Amanda, Eeva Maria, Eeva Maaria, Eeva Sofia, Eeva Alviina, Eeva Helmiina, Eeva Helena
Ap. vastaa:
Eeva ei ole mummonimi vaan ajaton, kaunis nimi. Tiedän itse Eeva- nimisiä kaikissa ikäluokissa.
Eeva Matilda kuulostaa kivalta.
Eeva-Stiina
Minulla oli ekaluokalla opettaja nimeltä Eeva, jo eläkeikää lähestyvä. Hän luokalle puhui, että onneksi hänen nimensä oli Eeva, jos olisi ollut Ulla, olisi joku kuitenkin haukkunut Ulla-Pulla.
Eeva on ihana nimi :) Jonkun ehdottama Eeva Helena on kiva yhdistelmä.
Jee, Eeva on hyvä valinta! Mites Eeva Kaarina, Eeva Inkeri, Eeva Kaisa tai Eeva Linnea?
Eeva Marja, Eeva Aurora, Eeva Inkeri, Eeva Katariina, Eeva Maria, Eeva Matilda. Eeva on kaunis nimi!
Tiedän muutaman kauniin ja naisellisen Eevan. Kaunis nimi!
Eeva Ilona, Eeva Alisa, Eeva Melissa, Eeva Viola, Eeva Sofia