Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidä mies tyytyväisenä: vehje suuhun 2 minuutiksi joka päivä :D

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ei se taida taipua vaikka kuinka yrittäisin vääntää. Käyköhän tuttipullo? Jos vaikka kaljaa laittaa siihen.

Vierailija
2/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tshh, olet feminismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että joku seksologi näin neuvoo! - NOT.

Vierailija
4/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanskalaisen seksuaali- ja pariterapeutti Paprika Noel

Vittu sen nimikin on Paprika! :D

Vierailija
5/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ottaisin vaik 20min joka päivä jos sellanen ois joka päivä tässä saatavilla :D

Vierailija
6/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:39"]No kyllä mä ottaisin vaik 20min joka päivä jos sellanen ois joka päivä tässä saatavilla :D
[/quote]
Samoin :D kivaa puuhaa muutenkin :)

Vierailija
7/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa et nainen ottaisi vapaaehtoisesti kullin suuhun, nollan bloukun saldo

Vierailija
8/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran tärviölle itseni tästä! :D

Mitähän se mies meinais, kun ottaisin aikaa  ja pitäisin munaa vaan suussani. Eihän ollut kuitenkaan tarkoitus ottaa suihin, vaan osoittaa kiintymystä ja rakkautta. Luulenpa, että miehet ovat erimieltä.

Vierailija
9/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ei mun ukko ainakaan niin yksinkertainen et tuollainen pitäis tyytyväisenä.

Vierailija
10/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehille tavoite venyttelyyn.

Vierailija
11/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:42"]

Mitähän se mies meinais, kun ottaisin aikaa  ja pitäisin munaa vaan suussani. Eihän ollut kuitenkaan tarkoitus ottaa suihin, vaan osoittaa kiintymystä ja rakkautta. Luulenpa, että miehet ovat erimieltä.

[/quote]

Nimenomaan! Ei mitään lipomista ja posket lommolla imutusta vaan löysä muna suuhun ja arvostusta osoittamaan. Mies voi sen jälkeen kehua, että sulla on kivat uudet housut.

Vierailija
12/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:42"]Mä nauran tärviölle itseni tästä! :D

[/quote]Vois kiukku tulla : )

Vierailija
13/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti tän jutun mulle ja meinasin kuolla nauruun! Ollaan kohta menossa nukkumaan ja aion ehdottomasti kokeilla, siis just niin, että otan munan vaan suuhun joksikin aikaa enkä tee mitään :D Tai luen ehkä kirjaa jos oon hyvässä asennossa :D

Vierailija
14/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten niin eri mieltä? Eihän tuon kiintymyksen osoittamisen ole tarkoitus vähentää suihinottoja, joten miksi joku kieltäytyisi siitä, että suikkareiden lisäksi löysääkin vehjettä makustellaan? Kivalta sekin tuntuu.

Vierailija
15/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä saisi tuon äkäpään tyytyväiseksi niin pitäisin vaikka 20 minuuttia joka päivä, mutta ei taida auttaa. Suuhoidon jälkeen mies on tyytyväinen ehkä seuraavan päivän iltapäivään ja sen jälkeen alkaa taas normaali märinä ja valitus.

Vierailija
16/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto! Pakko kokeilla :D miehelle en sano tästä mitään, otan vaan kalun suuhun ja odotan sen 2min. Mahtaa miehellä olla wtf-fiilis :D

Vierailija
17/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi tuollaisia neuvoja seksuaaliterapeuttina. Joistain voi tuntua jopa turhauttavalta, jos hyväilee sukupuolielimiä suulla ilman aikomustakaan harrastaa seksiä tai "viedä asiaa loppuun" noin muuten. Mutta ihmisiä on erilaisia. Itse ajattelen, että esim. peniksen kehuminen tai muiden hyvien asioiden sanominen kumppanista ajaa saman asian.
Totta kai ihmisten pitäisi hyväillä ja helliä toisiaan usein, seksin tärkeyttä ei pidä vähätellä. Sen pitäisi olla kuitenkin kummallekin mukava juttu eikä pelkkää pakkopullaa. Eihän seksuaalista halukkuutta nostavien tekojen ole välttämättä edes pakko olla seksuaalisia tai liittyä sukupuolielimiin. Ne voivat olla vaikka yhteisen ajan varaamista, huomionosoituksia ja kumppanin arvostamista. Yleensä seksielämä toimii silloin, kun muutkin asiat ovat suhteessa kohdallaan. Seksuaaliterapeutin vinkki oli varmasti hyväntahtoinen, mutta minun mielestäni vähän hupsu.

Vierailija
18/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:46"]

[/quote]

Miten niin eri mieltä? Eihän tuon kiintymyksen osoittamisen ole tarkoitus vähentää suihinottoja, joten miksi joku kieltäytyisi siitä, että suikkareiden lisäksi löysääkin vehjettä makustellaan? Kivalta sekin tuntuu.

[/quote]

Että kaksi minuuttia suussa löysänä (keltä se onnistuu?) ja sitten action?

Vierailija
19/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole vähän liikaa. Tanskalaiset ovat aina olleet vapaamielisiä.

Vierailija
20/47 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksuaaliterapeutti korostaa, että tällaisella hyväilyllä nainen myös osoittaa pitävänsä miehen penistä kauniina ja ihanana ilman, että sen täytyy olla erektiossa.Seksuaaliterapeutti korostaa, että tällaisella hyväilyllä nainen myös osoittaa pitävänsä miehen penistä kauniina ja ihanana ilman, että sen täytyy olla erektiossa."

Ehdotin miehelle, että hyväilen sen penistä suulla jos sillä ei silloin seiso. Että haluan osoittaa sen peniksen olevan ihana ilman erektiota. Ei kuulemma onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi