Koulutaksin kuljettaja oli silittänyt ekaluokkalaisen tyttöni hiuksia
Ja oli kehunut häntä kauniiksi ja naiselliseksi. Tyttö oli vähän hämillään moisista kehuista, kun tuli koulusta kotiin.. Pitäisikö taksinkuljettajaa alkaa seurata, vai annanko olla?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:21"]näin ekaluokkalaisten opettaja veikkaan, että ekaluokkalainen ei vielä ymmärrä sanaa naisellinen eikä myöskään osaisi/ muistaisi toistaa sitä, jos sanan jossain olisi kuullut.
[/quote]
Samaa mieltä :) T: Taksisuhari
Ei ole hyväksyttävää ja ilmoittaudun taholle joka kyydin järjestää ja vaatisin toisen kuskin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:25"]Ei ole hyväksyttävää ja ilmoittaudun taholle joka kyydin järjestää ja vaatisin toisen kuskin.
[/quote]
Ilmoittaisin
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:25"]Ei ole hyväksyttävää ja ilmoittaudun taholle joka kyydin järjestää ja vaatisin toisen kuskin.
[/quote]
Ilmoittaisin
[/quote]
Vaatimuksia harvemmin kunta/maksaja ottaa huomioon. Perustelut pitää olla oikeasti pätevät. Edes taksilla ei ole sananvaltaa. Muuten olisi kaikkien kyyditettävien vanhemmat vaatimassa "oikeuksiaan". Tiedän kyllä, mistä puhun. Joskus olen käynyt lapsen pukemassa vaatteet päälle ettei muut myöhästy koulusta. Seuraavalla kerralla sai äiskä itse kyyditä kullannuppunsa kouluun. T: Taksisuhari
Sano taksi kuskille vielä että tyttösi viihtyy hänen seurassaan
Hyi! Onko tuo totta! En päästäis kyytiin...
Voiko oikeesti joku keksii näin sairaan provon. Ei jaksais nyt hei.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:10"]Ja oli kehunut häntä kauniiksi ja naiselliseksi. Tyttö oli vähän hämillään moisista kehuista, kun tuli koulusta kotiin.. Pitäisikö taksinkuljettajaa alkaa seurata, vai annanko olla?
[/quote]
Itse olen taksinkuljettaja ja saatan joskus silittää lapsen päätä. Tilanteet on kuitenkin aina seurausta, jolloin rohkaisen/kehun lasta jostain asiasta. Yleisimmin tilanne on se, että olen aidosti iloinen kun lapsi (esim liikuntavammainen) oppii jotain uutta. Tai , jos lapsi on arka, saatan puhua kannustavaa sävyyn ja silittää päätä. Ja nään luonnollisesti näitä lapsia päivittäin. Koskaan en kuitenkaan kuvaile lasta hyvännäköiseksi.
"Ja oli kehunut häntä kauniiksi ja naiselliseksi. "
Paljasti provon.
Paljastit juuri olevasi epäsivistynyt homoseksuaali
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:10"]Ja oli kehunut häntä kauniiksi ja naiselliseksi. Tyttö oli vähän hämillään moisista kehuista, kun tuli koulusta kotiin.. Pitäisikö taksinkuljettajaa alkaa seurata, vai annanko olla? [/quote] Itse olen taksinkuljettaja ja saatan joskus silittää lapsen päätä. Tilanteet on kuitenkin aina seurausta, jolloin rohkaisen/kehun lasta jostain asiasta. Yleisimmin tilanne on se, että olen aidosti iloinen kun lapsi (esim liikuntavammainen) oppii jotain uutta. Tai , jos lapsi on arka, saatan puhua kannustavaa sävyyn ja silittää päätä. Ja nään luonnollisesti näitä lapsia päivittäin. Koskaan en kuitenkaan kuvaile lasta hyvännäköiseksi.
[/quote] Niin, voihan se ollakin, että kysymyksessä on ollut tällainen rohkaisu tilanne. En lähde syyttelemään ketään kovin helposti, mutta seuraan kyllä tytön juttuja, kun tulee koulukyydistä kotiin! ap
Naiselliseksi :D :D
Niiiiiiin huono, että joutaisit mennä jo hoitaman ne tiskit ja pyykit narulle. Hopihopi.
Hänet on hyväksikäytetty, hyväksy se tosiasia
Musta aika sairasta sanoa lasta naiselliseksi. Pelkäisin ite päästää kyytiin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:10"]Ja oli kehunut häntä kauniiksi ja naiselliseksi. Tyttö oli vähän hämillään moisista kehuista, kun tuli koulusta kotiin.. Pitäisikö taksinkuljettajaa alkaa seurata, vai annanko olla? [/quote] Itse olen taksinkuljettaja ja saatan joskus silittää lapsen päätä. Tilanteet on kuitenkin aina seurausta, jolloin rohkaisen/kehun lasta jostain asiasta. Yleisimmin tilanne on se, että olen aidosti iloinen kun lapsi (esim liikuntavammainen) oppii jotain uutta. Tai , jos lapsi on arka, saatan puhua kannustavaa sävyyn ja silittää päätä. Ja nään luonnollisesti näitä lapsia päivittäin. Koskaan en kuitenkaan kuvaile lasta hyvännäköiseksi.
[/quote] Niin, voihan se ollakin, että kysymyksessä on ollut tällainen rohkaisu tilanne. En lähde syyttelemään ketään kovin helposti, mutta seuraan kyllä tytön juttuja, kun tulee koulukyydistä kotiin! ap
[/quote]
Joo en ehkä ensimmäisenä menisi ketään syyttämään :) toki, jos tilanteita tulee enemmän niin alkaisin kiinnittää huomiota kuskiin. Mutta tosiaan kuski on voinu ihan viattomat tarkoittaa tyttöä nätisti. Oliko kuski nimenomaan sanana "naisellinen" puhunut, jos ei niin miettisin oliko vain väärinkäsitys. Kuinka moni ekaluokkalainen oikeasti ymmärtää sanan naisellinen? Tämmöistä mietin :)
T: Taksisuhari
Jäätynyttä tunnelmaa ruokkii mamun kananmunapieru
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:28"]Hänet on hyväksikäytetty, hyväksy se tosiasia
[/quote]
Oikeasti, tämä ei ole mikään hauska aihe vitsailla! Minua, jota on OIKEASTI hyväksikäytetty, sattuu todella paljon nämä tällaiset kommentit. Nyt et ollu hauska :(
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:34"]Jäätynyttä tunnelmaa ruokkii mamun kananmunapieru
[/quote]
I smell that fart
näin ekaluokkalaisten opettaja veikkaan, että ekaluokkalainen ei vielä ymmärrä sanaa naisellinen eikä myöskään osaisi/ muistaisi toistaa sitä, jos sanan jossain olisi kuullut.