Miksi nuori nainen saa täällä heti hirveät haukut,
jos kertoo seurustelevansa vanhemman miehen kanssa? Esim. 25v nainen 40v miehen kanssa tai 20v nainen 30v miehen kanssa. Suhde lytätään heti, vaikka kyseisiä ihmisiä ei edes tunne.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:11"]
Noh, ei tarvitse tuntea kyseisiä ihmisiä. Parikymppisen kanssa seurusteleva mies on joko jälkeenjäänyt tai hyväksikäyttäjä. Tyttö on itseään hirmuisen spesiaalina ja varhaiskypsänä pitävä ressukka.
[/quote]20-vuotias nainen on todellisuudessa jo täysi-ikäinen aikuinen .
Täysin kykenevä tekemään jo itse kaikki omaa elämäänsä koskevat päätökset ja vastaamaan niistä myös itse.
[/quote] Heh,heh...Joku oli siis sitä mieltä ,ettei 20-vuotias nainen siis olekaan täysi-ikäinen,ei aikuinen ,eikä kykenevä tekemään omaa elämäänsä koskevia päätöksiä itse !
Hah ,hah,haa...eheheh heh heee....Kyseessä oli varmaankin joku äärimmäisen tulisieluinen feministi?Vai.. olenko väärässä ?
[/quote] Olisiko sinusta, alapeukuttaja, siis kivempaa palata asiassa 1800-luvun alkuun,jolloin jokaisella naisella kuului (lain mukaan) olla joku (miespuolinen) holhoaja, vai kaipaatko kenties tämän päivän Saudi-Arabiaan ?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:11"]
Noh, ei tarvitse tuntea kyseisiä ihmisiä. Parikymppisen kanssa seurusteleva mies on joko jälkeenjäänyt tai hyväksikäyttäjä. Tyttö on itseään hirmuisen spesiaalina ja varhaiskypsänä pitävä ressukka.
[/quote]20-vuotias nainen on todellisuudessa jo täysi-ikäinen aikuinen .
Täysin kykenevä tekemään jo itse kaikki omaa elämäänsä koskevat päätökset ja vastaamaan niistä myös itse.
[/quote] Heh,heh...Joku oli siis sitä mieltä ,ettei 20-vuotias nainen siis olekaan täysi-ikäinen,ei aikuinen ,eikä kykenevä tekemään omaa elämäänsä koskevia päätöksiä itse !
Hah ,hah,haa...eheheh heh heee....Kyseessä oli varmaankin joku äärimmäisen tulisieluinen feministi?Vai.. olenko väärässä ?
[/quote] Olisiko sinusta, alapeukuttaja, siis kivempaa palata asiassa 1800-luvun alkuun,jolloin jokaisella naisella kuului (lain mukaan) olla joku (miespuolinen) holhoaja, vai kaipaatko kenties tämän päivän Saudi-Arabiaan ?
[/quote] Alapeukutus on siis sinun tapasi keskustella ja ottaa kantaa ? No hyvä, hyvä-kävi tuo jo selväksi- jätetään jo.
Keskusteluhan loppuu siihen kun sinulla ei ole enää mitään mielipiteitä täällä alapeukutettavaksi.
Sopii mainiosti !
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:06"]
jos kertoo seurustelevansa vanhemman miehen kanssa? Esim. 25v nainen 40v miehen kanssa tai 20v nainen 30v miehen kanssa. Suhde lytätään heti, vaikka kyseisiä ihmisiä ei edes tunne.
[/quote]
Koska kaikki on tietenkin hirveen katkeria ja mustasukkaisia, kun on itse rumia, vanhoja akkoja jne.
Senhän sä halusit kuulla.
No mitä siinä on ihmettelemistä. 20 v on penska (sori), ja 25-vuotias ja nelikymppinen nyt ovat vaan täysin eri elämän vaiheissa noin keskimäärin.
Myöhästyit nyt sikäli, että täällähän oli pitkään se m40/n20- teemalla käyty keskustelu.
Sinunkin mielipiteesi olisi ollut tärkeä, mutta kyllä ne olivat etupäässä ne nuoret naiset (tai sen ikäisinä palstalla esiintyneet ) ,jotka suorastaan raivokkaalla yhteistulituksellaan halusivat ampua koko ajatuksen alas .
Logiikka oli keskustelun edettyä karannut jo kauas heidän väitteistään ja mihin tahansa vetoaminen tuntui jo kelpaavan käyttöön .
Rakentavalla hengellä ei ollut mitään sijaa siinä väittelyintoilussa (...oikeastaan varsinaisessa 'päällesylkemiskilpailussa')
Kyllä siinä keskustelussa oli havaittavissa hyvinkin paljon samoja piirteitä, kuin kaikissa niissä homojen oikeuksia avioliittoon vastustavien perustamissa ketjuissa ja heidän kiivaassa sanailutyylissään.
Tyyli oli jos sitä näin luonnehtisi :'mitään näkökohtia huomioonottamatonta ja äärimmäisen jankkaavaa. '
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:31"]
No mitä siinä on ihmettelemistä. 20 v on penska (sori), ja 25-vuotias ja nelikymppinen nyt ovat vaan täysin eri elämän vaiheissa noin keskimäärin.
[/quote]Ikis?
...katsos vaan:nopeastipa tuli heti jo alapeukku -heti kun asian ,eli tuon ketjun vain mainitsikin. Nyt ap. varmaan ymmärrät mistä on kysymys ...
Tästä asiastahan EI SAISI olla täällä MITÄÄN eri mieltä !
Yhteistä,vallitsevaa konsensusta asiasta ei saisi missään nimessä kukaan rikkoa eikä , Herra paratkoon tuoda siihen mitään säröä.
Kuka ei saa haukkuja av:lla? Vähän vanhemmat naiset ovatkin sitten rupsahtaneita haahkoja. Miehet ovat kaljamahaisia sikoja. Helsingissä asuvat ovat idiootteja wt-ihmisiä, pienemmissä kaupungeissa asuvat juntteja landepaukkuja. Ne jotka eivät käy salilla ovat löysiä, ne jotka käyvät ovat tyhjäpäisiä. Oli mielipide mikä tahansa, on joko typerä persu tai typerä vihervassari. Mamut ovat yhteiskunnan syöpä, suomalaiset ovat sisäsiittoisia rasisteja. Ja niin edelleen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 22:44"]
Koska se nainen on 99,87% varmuudella ns. gold digger.
[/quote]
Sinä siis tunnet hänet henkilökohtaisesti ,koska pystyt tuollaisen arviosi hänestä antamaan ?