Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin käydä kaupassa ilman meikkiä, hyvä etten saanut paniikkikohtausta.

Vierailija
20.08.2015 |

Tämä on ihan uskomatonta! Miten voi olla niin oman päänsä vanki. Ärsyttävää!

Olen teinistä asti tottunut meikkaamaan aina kodin ulkopuolella. Nyt 25-vuotiaana yritän päästä siitä eroon. Ei välttämättä meikkaamisesta kokonaan, vaan tästä loukosta. En edes meikkaa vahvasti. Olisiko tähän mitään pehmeämpää laskua? Lenkillä voin käydä ilman meikkiä. "Ihmisten ilmoille" en voi mennä.

Äsken yritin. Kaikki meni niin pitkään hyvin, kunnes olin kaupassa. Ennen sitä olin oikein itsevarma. Kaupassa iski suunnaton ahdistus. Rintaa puristi, sydän hakkasi, kylmän hiki nousi, hengitys ei tunnu kulkevan. Vähän aikaa pystyin sietämään, mutta nyt istun autossa rauhoittumassa.

Se on vain typerää meikkiä, perhana!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ihan terve. Totuus on kuitenkin se ettei siellä kaupassa kukaan sua katso edes, ihmiset keskittyy vain itseensä. Mene uudestaan ja unohda se ettei sulla ole meikkiä

Vierailija
2/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois lähtee minnekään jos en laita kajalia silmiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol jaxuhali

Vierailija
4/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas kuljen kaikkialla ilman meikkiä ja ilman mitään ongelmia. Itsetuntoni on varmaan supervahva, koska tuollaiset paniikkikohtaukset on mulle jotain ihan käsittämätöntä, en osaa edes kuvitella miten joku voi panikoida noin.

Vierailija
5/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais mennä hoitoon. Toi ei kuulosta ihan terveeltä. Hanki myös itseluottamusta.

Vierailija
6/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan samanlainen ja samanikäinenkin. Tää on kyllä ihan hirveetä, mitenhän tosta pääsis eroon.. Nyt vasta monen vuoden seurustelun jälkeen uskallan olla avomiehen kanssa ilman meikkiä, mutta siis vain aamulla, sitten kiirehdinkin jo äkkiä suihkuun ja teen aamutoimet jotta näytän "normaalilta".

Vierailija
7/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:19"]Et taida olla ihan terve. Totuus on kuitenkin se ettei siellä kaupassa kukaan sua katso edes, ihmiset keskittyy vain itseensä. Mene uudestaan ja unohda se ettei sulla ole meikkiä
[/quote]
Tiedän, ettei ihmiset katso mua sen enempää. Ei ketään varmasti kiinnosta käytänkö meilkiä vai en. Mutta joku on vaan siellä tunnepuolella vialla!
Ap

Vierailija
8/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paniikkihäiriö? Jos sinua alkaa ahdistaa kun ajattelet että kaikki katsovat sinua?

Vierailija
9/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:23"]Kannattais mennä hoitoon. Toi ei kuulosta ihan terveeltä. Hanki myös itseluottamusta.
[/quote]
Ei taida terveyskeskuksessa hoitaja ilahtua, jos soitan "Hei. Tarvitsen apua. En pysty menemään ilman meikkiä kauppaan." Käytännön vinkkejä kaipailisin kanssasisarilta!
Ap

Vierailija
10/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:24"]Onko sulla paniikkihäiriö? Jos sinua alkaa ahdistaa kun ajattelet että kaikki katsovat sinua?
[/quote]
En usko. Meikit päässä katseet eivät haittaa normaalia enempää.
Ap

Vierailija
11/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:23"]Kannattais mennä hoitoon. Toi ei kuulosta ihan terveeltä. Hanki myös itseluottamusta. [/quote] Ei taida terveyskeskuksessa hoitaja ilahtua, jos soitan "Hei. Tarvitsen apua. En pysty menemään ilman meikkiä kauppaan." Käytännön vinkkejä kaipailisin kanssasisarilta! Ap

[/quote]

No jos selität että epäilet paniikkihäiriötä, kun toisinaan tuntuu ettet saa julkisilla paikoilla henkeä ja rintaa puristaa ja kylmä hiki nousee, niin kyllä ne ottaa sut vakavasti.

Vierailija
12/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Kirsi 40 v.  Empä ole vielä uskaltautunut ihmisten ilmoille ilman kahden tunnin pakkelointia. Luulen, ettei sitä päivää tulekaan.

Vierailija
13/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella voi ainakin laittaa ison kaulaliinan ja myssyn niin ettei näy kunnolla naama.

Vierailija
14/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä jännä kun on meikit naamassa niin mulla on ainakin tosi itsevarma olo ja näytän nätiltä, mut ilman meikkiä tuntuu et olisin maailman rumin ja haluais vajota maan alle, vaikka todellisuudessa se ero ei varmaan voi olla niin suuri, kun meikkaan jokatapauksessa aika vähän.
T. 7

Vierailija
15/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun leikkaan niin hoidan ihoanu paremmin. Kesälomalla olin ilman meikkiä useamman viikon ja samalla unohdin/laiminlöin ihon kosteutuksen. Meikatessa hoidan ja kuorin ihoani ja näytän freshiltä. Mitäs jos käytät minimalistisen vähän meikkiä ensialkuun, BB-voide ja ripsari sekä huulikiilto. Tällä meilillä itse pärjään arjessa, sporttailussa ja ulkoillessa.

Vierailija
16/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:32"]Kun leikkaan niin hoidan ihoanu paremmin. Kesälomalla olin ilman meikkiä useamman viikon ja samalla unohdin/laiminlöin ihon kosteutuksen. Meikatessa hoidan ja kuorin ihoani ja näytän freshiltä. Mitäs jos käytät minimalistisen vähän meikkiä ensialkuun, BB-voide ja ripsari sekä huulikiilto. Tällä meilillä itse pärjään arjessa, sporttailussa ja ulkoillessa.
[/quote]

Meikkaan

Vierailija
17/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:32"]Kun leikkaan niin hoidan ihoanu paremmin. Kesälomalla olin ilman meikkiä useamman viikon ja samalla unohdin/laiminlöin ihon kosteutuksen. Meikatessa hoidan ja kuorin ihoani ja näytän freshiltä. Mitäs jos käytät minimalistisen vähän meikkiä ensialkuun, BB-voide ja ripsari sekä huulikiilto. Tällä meilillä itse pärjään arjessa, sporttailussa ja ulkoillessa.
[/quote]
En tosiaan meikkaa mielestäni mitenkään paljoa. Käytän cc-meikkivoidetta, peitän silmänaluset, kiinnitän puuterilla ja laitan ripsiin väriä.

Ilman meikkiä näytän lähinnä väsyneemmältä versiolta itsestäni. Tämä ongelma on selvästi vain ja ainoastaan pään sisällä. Järjellä pystyn kyllä perustelemaan.
Ap

Vierailija
18/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin nyt kotiin. Sain käytyä pienessä kaupassa (henkisen taistelun kera) ostamassa välttämättömimmät.

Tuo hoitoon hakeutuminen tuntuu kyllä aika äärimmäiseltä vaihtoehdolta. Siellä varmasti on enemmänkin apua tarvitsevia. Enkä tiedä ottaisinko itsekään itseäni vakavasti, jos olisin hoitohenkilökuntaa.

Ehkä voisi kokeilla tiputtaa meikistä pikkuhiljaa osia pois. Auttaisikohan se. En tiedä. Lenkillä voisi ehkä kokeilla mennä kävelemää enemmän kaupunkiin. Koirien kanssa vaan vähän ikävää. Siedätystä luulisi tämän vaativan.

Ei tässä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa omalle käytökselleen. Uskomatonta.

Vierailija
19/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:47"]Palasin nyt kotiin. Sain käytyä pienessä kaupassa (henkisen taistelun kera) ostamassa välttämättömimmät.

Tuo hoitoon hakeutuminen tuntuu kyllä aika äärimmäiseltä vaihtoehdolta. Siellä varmasti on enemmänkin apua tarvitsevia. Enkä tiedä ottaisinko itsekään itseäni vakavasti, jos olisin hoitohenkilökuntaa.

Ehkä voisi kokeilla tiputtaa meikistä pikkuhiljaa osia pois. Auttaisikohan se. En tiedä. Lenkillä voisi ehkä kokeilla mennä kävelemää enemmän kaupunkiin. Koirien kanssa vaan vähän ikävää. Siedätystä luulisi tämän vaativan.

Ei tässä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa omalle käytökselleen. Uskomatonta.
[/quote]
Ap siis tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi