Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kampaaja, joka osaisi päättää mikä sopii?

Vierailija
15.03.2022 |

En osaa siis itse kuollaksenikaan päättää, minkä tyylin ja värin haluan. Haluisin trendejä seuraavalle ja osaavalle kampaajalle Helsingissä! Onko kellään vinkkiä? Mieluiten siis nuorille (aikuisille) suunnattu/jopa alternative-henkinen paikka. Sellaista uskaliasta ja luovaa kampaajaa toivon, ei kuitenkaan keski-ikäisräväkkä musta-violetti lyhyt malli haussa...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Kallio, Bulevardi

Vierailija
2/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kuitenkaan keski-ikäisräväkkä musta-violetti lyhyt malli haussa..." Itselläsi vaikuttaa olevan tyylisuunta tämän lausuman perusteella niin hiton kaukana oikeasta, että mahdatko tällä mielipiteellä koskaan löytää ammattitaitoista kampaajaa, mielipiteesi on kampaajan painajainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kampaajista suosittelee lyhyttä ja värjätty kampausta, että työllistät heitä jatkossakin yhtenään. Että siitä vaan miestenkarkoitinta päähän hommaamaan.

Vierailija
4/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja punertava!

Vierailija
5/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkajumala kirjoitti:

Suurin osa kampaajista suosittelee lyhyttä ja värjätty kampausta, että työllistät heitä jatkossakin yhtenään. Että siitä vaan miestenkarkoitinta päähän hommaamaan.

Heh, näytät kuuluvan heihin, jotka joutuvat kysymään miehiltä, mistä HE tykkäävät, voi viddu.

Vierailija
6/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään on niin vaikea löytää kampaajaa, joka osaisi käyttää omaa ammattitaitoaan ja suositella kampausta/leikkausmallia asiakkaalle. Jos tällaisen kampaajan löytää hinnat ovat ainakin Helsingissä ihan taivaissa, vaikka ovat kampaajan hinnat muutenkin liian korkeat. Itse pitäisi kampaajalle mennessään tietää leikattava malli tai näyttää ainakin kuva. Kaipaan vanhaa aikaa, jolloin kampaajat hintaan kuuluvana ehdottivat asiakkaalle mallia ja jolloin hinnat olivat kohtuulliset. Silloin raaski käydä useammin kampaajalla.

Vierailija
7/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan olemassa sellaista sovellusta jossa voisi kokeilla kuvaansa erilaisia hiustyylejä? Tietääkö joku?

Vierailija
8/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku menee TRENDIEN perässä? Jätän sanomatta.

Vierailija
9/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkajumala kirjoitti:

Hehe

Vierailija
10/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailaajat ovat vielä eri kuin kampaajat jotka kysyy mitä haluaa.  Stylisti sanoo mikä sopii jos kysyy. Lisää hintaa.

Vierailija
11/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon Noir, best <3

Vierailija
12/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Capelli

Vierailija
13/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on kolme ja ei tarvitse käydä kampaajalla, jotta jokainen näistä onnistuu. Kaveri osaa ja moni osaa itsekin. Kahteen ensimmäiseen tarvitaan hiustenleikkuukone, jonka saa edullisesti vaikka Prismasta.

1. kalju

2. lyhyt sänki

3. pitkä tukka

Vierailija
14/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutkaa typerät kampaajat suurissa kaupungeissa, että en tule toista kertaa teidän liikkeeseenne, jos hiukset on edellisellä kerralla leikattu mahdollisimman epäpukevalla tavalla.

Valinnanvaraa riittää kyllä.

Vierailija
15/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja on kolme ja ei tarvitse käydä kampaajalla, jotta jokainen näistä onnistuu. Kaveri osaa ja moni osaa itsekin. Kahteen ensimmäiseen tarvitaan hiustenleikkuukone, jonka saa edullisesti vaikka Prismasta.

1. kalju

2. lyhyt sänki

3. pitkä tukka

Tulihan ne köyhystelijöiden vinkit sieltä.

Vierailija
16/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu että mä oon aina tyytyväinen kun tulen kampaajalta. Olen käynyt lukemattomilla kampaajilla Helsinki/Vantaa/nurmijärvi eikä ikinä ole tarvinnut pettyä. Millon on ollut tosi lyhyttä, milloin tosi pitkää. Nyt on kasvatus projekti käynnissä. Ihan lyhyestä aloitettu ja nyt on polkkatukka. Mulla on paksu tukka ja sellaiset kasvot kampaajien mielestä että sopii tukka kun tukka.

Vierailija
18/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä peräänkuuluttaisin sellaista kampaajaa, jonka käden jälki on hyvä. Voihan niitä malleja yrittää leikata, mutta jos ei leikkaustaitoa ole, niin se on sitten ihan p-rseestä se mallikyhäelmäkin.

Vierailija
19/22 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu että mä oon aina tyytyväinen kun tulen kampaajalta. Olen käynyt lukemattomilla kampaajilla Helsinki/Vantaa/nurmijärvi eikä ikinä ole tarvinnut pettyä. Millon on ollut tosi lyhyttä, milloin tosi pitkää. Nyt on kasvatus projekti käynnissä. Ihan lyhyestä aloitettu ja nyt on polkkatukka. Mulla on paksu tukka ja sellaiset kasvot kampaajien mielestä että sopii tukka kun tukka.

No, tulihan se itsensä kehuja sieltä taas. 

Niin, jos sulla on tasapitkä ja joku otsis tai muuta vastaavaa simppeliä, niin eipä siihen paljon tarvitse... Ja jos sulla ei ole hiuksissa pyörteitä niin sekin on helpottava juttu.

Silloin sen kampaajan taidot vasta tulee esiin, kun hän osaa kaikenlaiset seikat asiakkaan hiusten suhteen huomioida niin, että mallileikkaus on helppo myös asiakkaalle...  Kyllähän sitä jokainen osaa terävillä saksilla leikata ja kerrostaa leikkauksessa hiuksia, mutta se on sitten eri asia onko siinä leikatessa huomioita esim. hiusten kasvulinjat/suunnat ja niin edespäin...

Vierailija
20/22 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, jos löytäisin sellaisen kampaajan, joka ei alkaisi tyrkyttämään minulle lyhyttä tukkaa.