Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi yök

Vierailija
20.08.2015 |

Tekemälleni ruoalle, kun olin valmistamassa sitä. Onkohan toi nyt ihan normaalia käytöstä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää niin käske sen tehdä itse omat ruoat.

Vierailija
2/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa kokkailit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida sitten olla kaksinen kokki?

Vierailija
4/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää käytöstä, mutta ruuasta riippuen, tulee tuo reaktio joiltain, ikävää.

Vierailija
5/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh *rolling eyes*

Jännämiehet opiskelee, että vittuilu toimii naisen iskennässä, mutteivat sitä, että se harvemmin tuottaa hedelmää enää sen jälkeen. 

Vierailija
6/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se on meilläkin monesti. Einestä pitäisi olla, eikä ainakaan mitään kasviksia. Nyt valitti että hampurilaisessa oli liikaa mausteita ja ne tippuu, siis kastikkeet ja salaatti, pitäisi olla kuiviltaan syötävää. No ei kai siinä, syököön sitten eineshamppareita ilman lisukkeita tästä lähtien.

Vierailija
7/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:00"]Mitä ruokaa kokkailit?
[/quote] Paistoin broilerinfileitä ja tuoreita herkkusieniä. Erikseen. Niin että voi ihan itse valita mitä siihen lautaselleen ottaa.

Vierailija
8/21 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:22"]

YÖK oli reaktio jonka jälkeen herra lampsi jääkaapille ja otti sieltä roiskeläpän, lätkäisi pari nakkia päälle ja ketsuppia lisäksi. 

[/quote]

Vaikka täällä on puhuttu negatiivisesti ruoalle yökkimisestä, pääsi suusta vahingossa yök tuon lukiessani.

Vierailija
9/21 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sovittu, että ruokaa ei moitita, mutta kehuja saa antaa. Molemmin puolin säilyy into tehdä, kun tuollaiset turhat huomiot jää pois. Rakentavaan sävyyn voi arvioida, kun ollaan syömässä ja tiedetään miten ruoka on onnistunut, mutta sekin onnistuu ilman negatiivisia lausahduksia.

Vierailija
10/21 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sanonut ihan tuolla sanalla. Sen jälkeen mies osti ja valmisti kaikki perheen ruuat n. 30 vuoden ajan.

Sitä en käsitä miksei sama kurinpito onnistu muiltakin.

Vierailija
11/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:00"]Mitä ruokaa kokkailit? [/quote] Paistoin broilerinfileitä ja tuoreita herkkusieniä. Erikseen. Niin että voi ihan itse valita mitä siihen lautaselleen ottaa.

[/quote]

Meillä kans herkkusienet aiheuttaa yök-reaktion. Siis vaikka pitsaan lykkisi pari siivua. Ja pavut, niitä ei voi edes maistaa kun vänisee.

7

Vierailija
12/21 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olisi ap ikionnellinen, kun tekisin tuollaisen ruoan!
Onneksi rakastaa mua ja kehuu nytkin ruokaa, vaikka osaan vaan tehdä sitä paistinpannulla...

Vierailija
13/21 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 01:29"]

Mun mies olisi ap ikionnellinen, kun tekisin tuollaisen ruoan! Onneksi rakastaa mua ja kehuu nytkin ruokaa, vaikka osaan vaan tehdä sitä paistinpannulla...

[/quote]

mulla vaimo ei osaa laittaa ruokaa, teen meillä kaiken ruuan. Jos en tekisi, niin syötäisiin varmaan aina makaroonilaatikkoa. Välillä vituttaa, mutta oma valinta, voisin vaihtaa kyllä jos olisi hyvä vaihdokki, any one??.

Vierailija
14/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies...taitaa olla vielä ainakin henkinen kasvu kesken jos jos pitää ruualle yökkiä tai vänistä.

Vierailija
15/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:00"]Mitä ruokaa kokkailit? [/quote] Paistoin broilerinfileitä ja tuoreita herkkusieniä. Erikseen. Niin että voi ihan itse valita mitä siihen lautaselleen ottaa.

[/quote]

Meillä kans herkkusienet aiheuttaa yök-reaktion. Siis vaikka pitsaan lykkisi pari siivua. Ja pavut, niitä ei voi edes maistaa kun vänisee.

7
[/quote] Ne oli vielä pannulla kaikenlisäks.

Vierailija
16/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen näkee sen vaivan, että miettii mitä syödään ja vielä tekee sen aterian, niin todellakaan ei tulla yökkimään. Jos joku osa ei maistu niin jättäkööt syömättä, ei tarvitse erikseen mainostaa!

Vierailija
17/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Ota lautanen edestä ja tyhjennä bio roskikseen. Ei ole pakko syödä.

Vierailija
18/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että ei pannut sua pakoputkeen. :D

Vierailija
19/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin eksäni kanssa vielä yhdessä hän yökkäili lähes kaikelle mitä tein ruoaksi. Paras oli varmaan se kun kerran laitoin lohta ja uunikasviksia(tuoreita ) ja tarjosin riisiä ja smetanaa sen kanssa. YÖK oli reaktio jonka jälkeen herra lampsi jääkaapille ja otti sieltä roiskeläpän, lätkäisi pari nakkia päälle ja ketsuppia lisäksi. Että sellainen tapaus, ei suostunut eineksien lisäksi syömään muuta ku makaronilaatikkoa ja spagettia.

Vierailija
20/21 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsillekin opetettu, että ruualle ei koskaan sanota yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi