Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jo yli 40, eikä minusta ikinä tule hyväitsetuntoista :(

Vierailija
20.08.2015 |

Harmittaa että elämä meni piloille

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake it until you make it, vai miten se meni. En valitettavasti osaa muuten auttaa, itse kärsin samasta vaivasta ja kohta myöskin 40.

Vierailija
2/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto on pelkkää hypetystä. Terve itsetunto on ihan eri asia. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei huoli sitä, että hänen itsetuntonsa on vääränlainen. :-)

Vierailija
4/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet väärässä! Milloinkaan ei ole liian myöhäistä tai mahdotonta saada hyvä l. Terve itsetunto. Kuten eräs kommentti asian ilmaisi: itsetunto on hyvä l. terve silloin, kun muut ihmiset eivät saa sitä keikahtamaan. Aloita itsearvostuksesta; ole itsellesi hyvä ja kunnioita itseäsi. Ole itsesi paras kaveri ja kohtele 'häntä' hyvin. Rakasta itseäsi lempeästi! :)

Vierailija
5/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:09"]

Ap, olet väärässä! Milloinkaan ei ole liian myöhäistä tai mahdotonta saada hyvä l. Terve itsetunto. Kuten eräs kommentti asian ilmaisi: itsetunto on hyvä l. terve silloin, kun muut ihmiset eivät saa sitä keikahtamaan. Aloita itsearvostuksesta; ole itsellesi hyvä ja kunnioita itseäsi. Ole itsesi paras kaveri ja kohtele 'häntä' hyvin. Rakasta itseäsi lempeästi! :)

[/quote]

Kunpa osaisinkin. Olen nykymuottiin aivan vääränlainen, lähes kaikki ominaisuuteni ovat päinvastaisia mitä nykyihmiseltä odotetaan.. ap

Vierailija
6/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii uskallusta päästää irti siitä itseinhosta. Ei voi aina mennä sen taa, että oon niin ruma, lihava sekä tyhmä. Vaan kohdata omat virheensä ja hyvät puokensa, sekä hyväksyä ne. Itsensä vihaaminen ja sääliminen on iisiä, voi päästää itsensä helpomla eikä tarvitse yrittää täysillä. Mutä jos kuitenkin kopettaisit itsesi säälimisen, menisit terapiaan ha alkaisit muuttaa asioita? Ja tämä täysin rakkaudella, älä tuhlaa elämääsi, kun olet aivan riittävän hyvä!!

Vierailija
7/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:09"]

[/quote]

Kunpa osaisinkin. Olen nykymuottiin aivan vääränlainen, lähes kaikki ominaisuuteni ovat päinvastaisia mitä nykyihmiseltä odotetaan.. ap
[/quote]
Boksin ulkopuolella on hyvä olla, tervetuloa :)

Vierailija
8/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse tietynlaista mielenrauhaa siitä ajatuksesta, että minulla on oikeus olla huonoitsetuntoinen.

Onko sinulla minkälainen "turvaverkko"?

Vierailija
9/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa vikaa. En tosin enää välitä muiden mielipiteistä vaatteiden, musiikkimaun, hiustyylin ym. suhteen niin kuin joskus nuorempana, mutta mun jutut ei vaan oikein istu mihinkään seuraan :( Olen sosiaalisesti kömpelö, vaikka haluaisin olla jotain ihan muuta.

Vierailija
10/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Onko sun täysin välttämätöntä valloittaa maailma? Olisiko mahdolista olla tyytyväinen itseesi tuollaisena kuin olet, eli omasta mielestäsi huonoitsetuntoisena?

Vierailija
11/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisikin ihanaa pukeutua kuten itse haluaa ja välittämättä muiden mielipiteistä. Sanoa aina oma mielipide asioihin. Kantaa itsensä ylpeydellä. Itse ainakin haluaisin tuota. Miten opettaa omille lapsille hyvää itsetuntoa jos itsellä ei sitä ole? Sen takia olisi pakko saada hyvä itsetunto. 

t:2

Vierailija
12/12 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä meni piloille siinä vaiheessa, kun määrittelit, että yksi asia (tässä tapauksessa 'huono itsetunto') menee kaikkien muiden asioiden edelle ja yli.