Mitkä välit teillä on anoppiin?
Kommentit (38)
Hyvät. Asutaan samassa kämpässä (minä, mies, miehen tyttö ja miehen äiti), joten ainakin juttuun tullaan. Oishan se kiva jos välillä sais omaa rauhaa.
Minulla on vasta anopintekele, kun kihloissa olen hänen poikansa kanssa. Tuntuu, että en kiinnosta anoppia pätkänkään vertaa. Tervehtii kyllä tavatessa (tavataa vain pari kertaa vuodessa jos käydään heillä), muttei kyläilyjen aikana puhu minulle muuten juuri mitään. Kysyy, että mitä teetä juon.
En ole ikinä tavannut anoppiani (edesmennyt jo ennen miehen tapaamista) ja joskus harmittaa kun kaikki aina niin anoppejaan haukkuvat ja sanovat minulle, että "oo onnellinen kun sulla ei oo anoppia".
Ymmärrän, että hankalia anoppeja on varmasti, kuten muitakin hankalia ihmisiä. Olisin silti kovasti halunnut anopin tavata ja tutustua. Olisi kiva tietää, mistä tuo mies on tullut :)
Ei oikeastaan minkäänlaiset. Harmittaa, kun haluaisin olla tekemisissä, mutta hän ei minua hyväksy eikä hänen mielipiteensä tee hyvää minun eikä miten mielenterydelle.
Ollut aina erittäin hyvät. Nykyisin anopin alzheimer tekee kaikesta hankalampaa. Hän on kuori entisestä. Ei silti vähemmän rakas.
Etäisen kohteliaat. Tulen anoppini kanssa paremmin toimeen kuin hänen poikansa.
Hyvät suhteet on anoppiin. Muutaman kerran päässyt anopin liukkaille ja oli ihan soiva peli :)
Tosimies
Melko neutraalit välit, ajatusmaailmamme on hyvin kaukana toisistaan samoin luonteemme ovat kovin erilaiset. Toimeen tullaan kuitenkin.
Viileän asialliset. Asuu tosi kaukana ja nähdään pari kertaa vuodessa. Hyvä näin, jos näkisi useemmin voisi olla huonot välit.
8 vuoden kokemuksella ihan hyvät. Kahdestaan ollaan vähemmän tekemisissä, mutta tullaan kyllä juttuunkin.
Jo edesmennyt anoppini oli hyvä ystäväni. Viisas ja hienotunteinen ihminen. Ajattelen häntä usein ja ikävä on kova.
Tosi hyvä väli, 900km, ei ole tavattu yli 10 vuoteen.
Neutraalit välit. Ei pidetä yhteyttä, mutta kun nähdään niin mielellään vaihdetaan ne "yleiset"kuulumiset.