Emilia Vuorisalmen antelias asu
Emilia oli aamutelevisiossa. On kirjoittanut kirjan: Sekaisin Lovesta. Miksi Emilia pukeutuu asiallisessa tv-ohjelmassa minimekkoon? Joutui usein kiskomaan helmaa alemmas. Kaula-aukko oli myös varsin antelias. Halusiko, että olisi valahtanut alemmas ja timmi vartalo paljastunut?
Kertokaa, mitä ihminen viestittää, kun haluaa kovin paljastavissa asuissa julkisesti esiintyä? Vai oliko kyseessä
jotenkin moderni unisexkolttu, lääkärin työtakki?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:44"]
Emilia oli aamutelevisiossa. On kirjoittanut kirjan: Sekaisin Lovesta. Miksi Emilia pukeutuu asiallisessa tv-ohjelmassa minimekkoon? Joutui usein kiskomaan helmaa alemmas. Kaula-aukko oli myös varsin antelias. Halusiko, että olisi valahtanut alemmas ja timmi vartalo paljastunut?
Kertokaa, mitä ihminen viestittää, kun haluaa kovin paljastavissa asuissa julkisesti esiintyä? Vai oliko kyseessä
jotenkin moderni unisexkolttu, lääkärin työtakki?
[/quote]
Mitä ihmettä sä selität? Liian avonainen?? Oletko sä itse joku nunna vai?
Persoonallinen nainen, eikä suostu olemaan seinäruusu. Siinä on jo monta syytä kanalaumalle nokkimiseen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:27"]Persoonallinen nainen, eikä suostu olemaan seinäruusu. Siinä on jo monta syytä kanalaumalle nokkimiseen.
[/quote]
Just näin! :)
Aikamoinen krapulaviskibasso.
Tuntui jännittävän jonkin verran, paljon kiermurtelua ja asennon korjaamista.
Olemus, tyyli ja ääni .... Seksiä tihkuva Nainen.
Siis todella mauton se asu. Se on vielä kait "isokokoinen" ihminen, niin olis sen nyt luuttut pukeutuvan paremmin.... Toi sopis johonkin kahden ihmisen intiimiin iltatilanteeseen paremmin, jos nainen olis aloitteellinen.... mut ei kyllä mikää tollaisen ohjelman esiintymisasu, jossa hän vielä on ns. keskipiste.
Kuka on Emilia Vuorisalmi?
Kuvakin ois kiva ko asusta, jotta voitaisiin taas koko akkalauman voimin lytätä ja haukkua tämä Emilia maan rakoon.... :P
Areenasta näkyi. En pysty puhelimella linkittämään. Miksi sen hiukset on noin huonosti? Koskaan ei kannattaisi laittaa mekkoa jossa ei oo mukava olla. Mä olin yllättynyt kun kuulin että tää nainen on tehnyt jotain (mitä?) mallintöitä, tuohan on aika rotevarakenteinen vaikka onkin hoikka.
Varmasti ihan fiksu nainen kun on lääkäriksi lukenut, mutta tuo tyyli oli kuin olisi eilisiltainen vaate päällä ja herännyt 5 min ennen esiintymistä. Nosteli rintsikan olkainta jne...
En ymmärrä miksi kirjoittelee tuommoisia höpökirjoja, keskittyisi tärkeään työhönsä lääkärinä.
Olen kerran käynyt hänen vastaanotollaan (kun oli Diacorissa töissä), ja sen perusteella ihan hyvä tuo ammatinvaihdos. En ole ikinä nähnyt yhtä elämäänsä kyllästynyttä lääkäriä. Luetteli listan lääkkeitä, "mitä sä haluaisit" - no enpä tiedä, kun sä tässä se lääkäri kuulemma olet...
Apua, ihan kuin Emppu olisi juuri noussut sängystä. Tukka takussa ja ääni käheänä selittää jotain aivan sekavaa
Katoin kans, että tuleeko se tissi esiin vai ei. Ja helma oli niin korkeella istuessa, että tais osua alkkarit sohvaan. Voi luoja.
Vilkaisin alkua ja minusta näyttää myös siltä kuin olisi juuri herännyt. Ehkä nukkunut pommiin (ilta mennyt pitkäksi) ja vetäissyt ekat vastaantulevat vaatteet niskaan. Se selittäisi hieman omituisen asuvalinnan, yökerhoonhan nuo kuteet paremmin sopisivat.
Täällä taas nettikiusaajat vauhdissa. Saatteko itsellenne hyvää oloa tästä, vai mitä??
Tämähän oli yksi niistä jonka alastonkuvat vuodettiin julkisuuteen viime vuoden loppupuolella.
No hohhoijaa taas.. Kylläpä oli "antava" asu, hankkikaa elämä. :D
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:46"]
Areenasta näkyi. En pysty puhelimella linkittämään. Miksi sen hiukset on noin huonosti? Koskaan ei kannattaisi laittaa mekkoa jossa ei oo mukava olla. Mä olin yllättynyt kun kuulin että tää nainen on tehnyt jotain (mitä?) mallintöitä, tuohan on aika rotevarakenteinen vaikka onkin hoikka.
[/quote]
Mä ostin sen lehden joskus, muistaakseni Kauneus ja terveys. Oli kiva juttu juuri koska malli oli aikuinen nainen, eikä mikään homomiehen unelmahenkari...