Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja naiset

Vierailija
20.08.2015 |

Sain jokin aikaa sitten matchiksi naisen joka profiilinsa perusteella vaikutti ihan hyvältä, ja odottelin ensin hetken että jos jopa kävisi niin hienosti että hän kirjoittaisi minulle ensin itse (muistaakseni minä matchasin hänet ensin ja hän vasta myöhemmin, joten jos jommallekummalle aloitteen tekeminen enemmän kuuluisi niin silloin hänelle) mutta kun ei noin tuntiin ollut viestiä tullut ja hän oli kuitenkin online niin tein sitten itse aloitteen, ja nainen vastasikin nopeasti, ja vastaukset olivat aina ystävällisiä, ja aina pidempiä kuin muutaman sanan verran, mutta missään vaiheessa hän ei ottanut keskustelua ikäänkuin itse haltuunsa, vaan aina tuntui vaan odottavan että minä kysyn jotain, jotta hän voi siihen sitten vastailla,  ja lopulta kyllästyin siihen ja poistin kokonaan profiilini.

Onko yleistä että Tinderissä naiset käyttäytyvät noin, eli tykkäävät kyllä keskustella, mutta vaan jos mies keksii keskustelun aiheen?

-Mies- 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miesten kiinnostus ilmaiseen, helppoon pilluun voisi ikinä laantua ? Kauan eläköön tinder, huorausta ilman maksua...

Vierailija
2/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:50"]Ja tosiaan: otat aivan liian vakavasti tinderin. Kavereilla on useimmiten monta keskustelua samanaikaisesti menossa, kai nyt ihmekään kun siellä on saatanasti miehiä kenen kanssa halutessaan voi jutella? Et sä voi kuule olettaa, että nainen simbsalabim jaksais keskittyä juttelemaan heti VAIN ja ainoastaan sun kanssa :D vaikutat rasittavalta burgerilta.

[/quote]

No jos näin on niin eiköhän miesten kiinnostus Tinderiä kohtaan ala laskemaan aika rajusti.

Itsellänikin kävi nyt niin.

[/quote]

Ööh, tinderhän on ollut OUT jo liki vuoden verran. Sen kultaika meni jo käyttäjien suosiossa, parhaimmat ehtivät jo pariutua sovelluksen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:19"]

Miten miesten kiinnostus ilmaiseen, helppoon pilluun voisi ikinä laantua ? Kauan eläköön tinder, huorausta ilman maksua...

[/quote]

Mieslutkia sieltä kyllä löytää ihan helvetin helposti.

Vierailija
4/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:37"]Sain jokin aikaa sitten matchiksi naisen joka profiilinsa perusteella vaikutti ihan hyvältä, ja odottelin ensin hetken että jos jopa kävisi niin hienosti että hän kirjoittaisi minulle ensin itse (muistaakseni minä matchasin hänet ensin ja hän vasta myöhemmin, joten jos jommallekummalle aloitteen tekeminen enemmän kuuluisi niin silloin hänelle) mutta kun ei noin tuntiin ollut viestiä tullut ja hän oli kuitenkin online niin tein sitten itse aloitteen, ja nainen vastasikin nopeasti, ja vastaukset olivat aina ystävällisiä, ja aina pidempiä kuin muutaman sanan verran, mutta missään vaiheessa hän ei ottanut keskustelua ikäänkuin itse haltuunsa, vaan aina tuntui vaan odottavan että minä kysyn jotain, jotta hän voi siihen sitten vastailla,  ja lopulta kyllästyin siihen ja poistin kokonaan profiilini.

Onko yleistä että Tinderissä naiset käyttäytyvät noin, eli tykkäävät kyllä keskustella, mutta vaan jos mies keksii keskustelun aiheen?

-Mies- 
[/quote]
Siis tuo on ihan normaalia tinderissä. Naiset ei joko vastaa tai sitten niiltä pitää nyhtyää sitä puhumista. Ja jos kysyt jotakin niin kun yleensä teetkin niin musta olis reilua jos se nainen vaikka kysyis sen saman kysymyksen takasin.
"Mitäs sä teet, ootko opiskelija vai työssä käyvä"
"Mä opiskelen AMK.ssa restonomiksi kolmatta vuotta :)"
"Matkusteletko paljonki, ootko missä päin käynyt"
"Kyllä jonkun verran, enimmäkseen noissa välimeren maissa ja itseasiassa oon tossa kuukauden päästä lähössä Ibizalle :)"
"onko sulla koiraa"
"ei ole koiraa, mut oon kyl haaveillut pitkään omasta koirasta :)"
Siis tämmöstä se on. Ei tota jaksa oikeesti kun pari tuntia, kun tulee että ei sitä kiinnosta fiilis. Hittoako edes matchätä? Tuokin paranis ihan vaan "entä sä?" kysymyksellä. Tinderi on percstä!

Vierailija
5/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tinderiä liian vakavasti!

Vierailija
6/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tinderin aivan liian tosissaan. N. 70 % keskusteluista hiipuu aina, jomman kumman epäaktiivisuuden takia.

Vierailija
7/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:38"]

Otat tinderin aivan liian tosissaan. 

[/quote]

Kai sitä saa ihmetellä, jos nainen matchaa toisen ja sitten onkin hyvin passiivinen?

Voihan se tietysti olla, että kyseisellä naisella on ollut keskustelua menossa muidenkin miesten kanssa samaan aikaan,  mutta silloin olis parempi jättää kokonaan vastaamatta tai poistaa matchi, koska muuten hän haaskaa vaan toisen aikaa.

Vierailija
8/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas naisena huomaan yleensä vieväni keskustelua ja keksin kysymyksiä miehille. Tästä poiketen jotkut itseäni huomattavasti vanhemmat miehet; ne taas pommittaa jatkuvasti, ja se taas on ärsyttävää kun eivät tajua lopettaa ajoissa. 

Vierailija
9/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tilanne on juuri noin kuin kuvailit. Kerron sinulle ilmaisen vihjeen: poista tinder tili ja tinder kännykästä ja mene ulos ihmisten ilmoille. Saat paljon paremman mielen kuin tindernaisia selaamalla. :)

Vierailija
10/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:38"]

Otat tinderin aivan liian tosissaan. 

[/quote]

Kai sitä saa ihmetellä, jos nainen matchaa toisen ja sitten onkin hyvin passiivinen?

Voihan se tietysti olla, että kyseisellä naisella on ollut keskustelua menossa muidenkin miesten kanssa samaan aikaan,  mutta silloin olis parempi jättää kokonaan vastaamatta tai poistaa matchi, koska muuten hän haaskaa vaan toisen aikaa.

[/quote]

Ei kaikki ole hakemassa seuraa siellä. Pelkkä mätchi ei täten kerro lainkaan siitä millä motiivilla siellä ollaan.

Ja tosiaan: otat aivan liian vakavasti tinderin. Kavereilla on useimmiten monta keskustelua samanaikaisesti menossa, kai nyt ihmekään kun siellä on saatanasti miehiä kenen kanssa halutessaan voi jutella? Et sä voi kuule olettaa, että nainen simbsalabim jaksais keskittyä juttelemaan heti VAIN ja ainoastaan sun kanssa :D vaikutat rasittavalta burgerilta.

Vierailija
11/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:50"]Ja tosiaan: otat aivan liian vakavasti tinderin. Kavereilla on useimmiten monta keskustelua samanaikaisesti menossa, kai nyt ihmekään kun siellä on saatanasti miehiä kenen kanssa halutessaan voi jutella? Et sä voi kuule olettaa, että nainen simbsalabim jaksais keskittyä juttelemaan heti VAIN ja ainoastaan sun kanssa :D vaikutat rasittavalta burgerilta.

[/quote]

No jos näin on niin eiköhän miesten kiinnostus Tinderiä kohtaan ala laskemaan aika rajusti.

Itsellänikin kävi nyt niin.

Vierailija
12/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Naiset ei osaa keskustella. "Jos mätsäät niin uskalla puhua sitten!", valittaa naiset. Puhukaa itse! Ei sieltä mitään vaimomatskua tule löytämään. Ei ketään miestä kiinnostaa nainen, joka ei osoita minkäänlaista kiinnostusta miestä kohtaan. Sen takia sitä pillua sieltä kannattaakin hakea.

Vierailija
13/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa se keskustelu vaan hiipuu, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Ja mulla oli jossain vaiheessa joku 15 keskustelua saman aikaisesti menossa, jossain vaiheessa en vain enää jaksanut vastailla kaikille hirveän aktiivisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi