Kostuuko 50+ naisilla?
Kommentit (34)
Kun on kemiat meihen kanssa kohdillaan niin kyllä kastuu ja kunnolla. Paikat on timmissä kunnossa, kroppa kuosissa ja nuoria miehiä pörrää ympärillä. Parasta aikaa elämässäni :-)
N49, eli vajaa viiskymppinen ;-)
Yksilöllistä on, osalla kostuu, osalla ei oikein kunnolla tai sitten vika on miussa
Kyllä kostuu. Seisoohan vanhemmilla miehilläkin. N54
Olen nyt 49, ja niin kauan kuin muistan, ongelmani on ollut liiallinen kostuminen. Ja jos joku mies nyt sanoo, että nainen ei voi olla liian märkä, niin hän ei ole tavannut minua. Täytän talvella 50 ja lupaan raportoida heti, jos tilanne taianomaisesti muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:49"]
Kyllä kostuu. Ei ole tarvinnut liukkaria ainakaan vielä. Paikat pysyy kunnossa, kun harrastaa seksiä säännöllisesti. N 55. Toki siihen tarvitaan kiihottava ja taitava mieskin;)
[/quote]
Mitähän merkitystä tällä on, osaatko yhtään antaa perusteluja?
Aloin oikeastaan harrastaa seksiä 40-vuotiaana vasta ja olen koko ikäni kostunut helposti. Miten se seksin harrastaminen asiaan vaikuttaa?
Täällä toinen talvella 50 v. ja kostuu kyllä, turhankin helposti. Kun löytyisi vain sopiva mies, jonka kanssa asiasta iloita.
Kyllä kostuu hyvin ja halujakin välillä liiaksi asti. N50
Kaiken ikäisillä kostumisongelma johtuu siitä, että ei ole kiihottunut. Jos 25 v nainen tarvitsee liukkaria niin kannattaisiko mieluummin vaihtaa miestä tai hänen miehensä, joka kirjoitti ketjuun, opetella seksin alkeet vähän paremmin.
Mitä tarkottaa tuo,että ejakuloin myös??
Minkäänlainen märkyys ei haittaa tässä melassa.On niin iso ja paksu,että tiukka ollu joka ikinen reikä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:17"]
Kostuu kostuu yli 60 vuotiaallakin. Vaatii vain miehen joka saa himot hyrrään. Kokemusta on.
[/quote]
Ehkä kannattaa kertoa kuinka pitäs toimia niin ei tarvi valittaa jos joku ei sitä tee
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 02:12"]
Täällä toinen talvella 50 v. ja kostuu kyllä, turhankin helposti. Kun löytyisi vain sopiva mies, jonka kanssa asiasta iloita.
[/quote]
Missäs nainen majailee? m44
Pohjoisessa majailee tänään, huomisesta ei tiedä.
Ei kostu konnolla suurimalla osalla naisista. Liukkaria mä joudun heittää mun 25v naiseen. Johtuen kyllä,siitä, että on tiukka nainen ja kalunikin on suht kookokas...