Kostuuko 50+ naisilla?
Kommentit (34)
Enpä ole vielä koskaan liukkaria tarvinnut. Kun on taitava ja kiihottava mies niin kostun silmänräpäyksessä:) Ejakuloin myös
n 50+
Kyllä meidän rouva on niin märkä että reisille valuu, aah, ihanaa!
Ei.
T. Isojen poikien tietotoimisto
Ihan samalla lailla kuin 2-kymppisenä, vähän outo kyssäri ap:llä.
Kuivaa ja ryppyistä menoa. Ejakulointi on ällöttävää, haisee kuselle eli sitä on siinä.
Todellakin, jos mies kiinnostaa ja osaa hommansa. N 52
Kyllä mulla ainakin kostuu, mutta ei ihan yhtä tehokkaasti kuin nuorempana. Voi tietysti olla että mieheni on välinpitämätön vätys, ei niin kiihottava enää.
Kostun reisille saakka. Mies rakastaa sitä hillitöntä litinää.
Juu, kyllä kostuu.. Kahden +50 naispuolisen kaverin kanssa kun ollaan sestailtu :)
M42
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:46"]Ejakuloin myös n 50+[/quote]
Niin, että pissaahan se vain on...:-)
Kyllä kostuu. Ei ole tarvinnut liukkaria ainakaan vielä. Paikat pysyy kunnossa, kun harrastaa seksiä säännöllisesti. N 55. Toki siihen tarvitaan kiihottava ja taitava mieskin;)
Löysiä tuppaavat olemaan tuossa iässä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:13"]
Löysiä tuppaavat olemaan tuossa iässä
[/quote]
Höpö höpö maukkaita ovat..mulle kyllä kelpaa m44
Löysiä? Itsellä paikat on timmissä kunnossa. Paljon seksiä vain ja lisäksi lantionpohjan lihaksia kannattaa treenata. Itse jumppautan noita lihaksia jatkuvasti. Ja kun vielä kostun hyvin helposti, niin seksi on nautinnollista myös miehelle.
Alotin tuon +50 v miehet, seisooko niillä ketjun! Ja tämä ketju nyt jostain syystä pomppas silmille ;D
Ei, mutta kosteuden sijasta tulvahtelee hiekkaa tuon tuosta.
Kostuu kostuu yli 60 vuotiaallakin. Vaatii vain miehen joka saa himot hyrrään. Kokemusta on.
Ei