Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kummi tekee aina oharit?

Vierailija
20.08.2015 |

Tokaluokkalaisen tytön kummi lupaa aina kaikkea ja sitten peruu. Ollaan oltu joskus läheisiä kummin kanssa, nyt nähdään harvemmin, mutta sanoisin, että olemme ystäviä. Nähdessään tyttöä pyytää tätä luokseen, lupaa viedä elokuviin, yökylään luokseen, uimaan, milloin mitäkin.
Nyt oli sovittu, että menee kummille yöksi ensi vkl, kummi soitti juuri ja perui. Pähkään tässä että miten selitän asian lapselle kun tulee koulusta ja miten toimin jatkossa?
Kummihan ei siis todellisuudessa ole kertaakaan tavannut lasta kaksin, eikä muistanut mitenkään viiteen vuoteen.
Lapsen puolesta harmittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Edes rippijuhliin ei vaivautunut. No nythän kummius on tavallaan katkennut, kun lapsi on ripille päässyt.

Mä en ymmärrä tuollaista kummiutta. Pelkkä postikorttikin lapselle olis todella tärkeä eikä vaadi kummilta paljon.

Vierailija
2/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ja kun kerran itse lupaa. Ja ei kyse ei ole rahasta vaan ajasta ja siitä, että lapsi voisi tuntea kerrankin olevansa tärkeä kummille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ärsyttää kun pyysin kummiksi, oli otettu ja innoissaan. Nyt kuitenkaan ei paljoakaan omatoimisesti kysele kummitytön kuulumisia.. No onneksi on kummisetä joka välittää ja käy usein katsomassa tyttöä.

Vierailija
4/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummipoika asuu eri kaupungissa , ja mulla ei oo varaa käydä sitä katsomassa. En sen takia nää sitä paljon, muuten voisin nähdä ja käydä ottamassa hoitoon jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi