Xenialla erittäin kaunis vartalo
Xenialla on kyllä todella kaunis vartalo, katsokaa uusin postaus. Ei jälkeäkään raskaudesta. :)
http://xeniasday.costume.fi/2015/08/20/kaunis-luonnonpuisto-korsikalla/
Kommentit (91)
Ei todellakaan ole iso otsa vaan ihan tavallinen. Olis kiva nähä miltä kommentoijat näyttää!
Mit noin kuulaan ja upean rusketuksen saa..
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:58"]Oho, en olisi tämän kuvan perusteella uskonut!
http://www.olivialehti.fi/magicpoks/files/2015/08/Tyylihaaste-VitaminWell2.jpg
[/quote]
X tunnetusti vetää blogikuvissaan vatsaa sisään (ja aika reilusti)! Tuo kuva on varmasti lähempänä todellisuutta kuin xentun biksu- tai instakuvat. Ihan normaali nainen :)
Ei liian laiha, ei liian lihaksikas. Sopivan naisellinen. Reisissä on juuri sopivasti rehevyyttä, ettei ole tikkujalat. Minusta pesee monen vartalot mennen tullen. On nimenomaan kaunis ja luonnollinen vartalo. Verrattaen Sofia Ruusila jolla on mahtavasti treenattu kroppa, mutta yliluonnollinen jo. 10+ Xenialle.
Mulla oli ihan samanlainen kaksikymppisenä yhden lapsen äitinä. Nuorena oli helppo pysyä hoikkana ja kun on siro rakenteeltaan niin on aika nätti. Nyt nelikymppisenä edelleen siro mutta paino noussut 15 kiloa noista ajoista. Ei vieläkään kauhean läski mutta ei enää hoikkakaan.
Onpa ihana nähdä vaihteeksi POSITIIVINEN Xenia-ketju, vaikkakin se muutama sitruunaa rakastava mahtuu tietysti tähänkin ketjuun! :D
Mutta vau, mikä mimmi!
Öh, mitä sitten? Kaunis nainen on, mutta en ymmärrä tätä villitystä kun täytyy ottaa itsestään jatkuvasti (paljastavia) kuvia ja jakaa niitä sitten somessa tms. En ole kateellinen, olen urheilullinen ja suht hyvän näköinen, mutta vihaan pinnallisuutta.
Katsoin juuri samaa! Aivan uskomattomassa kunnossa oleva nuori äiti!
Oho! Aika rohkea kuva koko kansalle nähtäväksi, varsinkin kun bloggaaja saa usein kuraa niskaansa! Kaunis vartalo toki on!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:08"]Oho! Aika rohkea kuva koko kansalle nähtäväksi, varsinkin kun bloggaaja saa usein kuraa niskaansa! Kaunis vartalo toki on!
[/quote]
Mietin kyl kans samaa, mutta onneks tuossa vartalossa ei oo mitään hävettävää. Ei poseeraa mitenkään seksikkäästi, vaan on oma luonnollinen itsensä. Eli jos joku keksii tästä pahaa sanottavaa, niin kannattaa kyllä itse peiliin katsoa, ei xenian.
Täydellinen! Ei liikaa treenattu ja sopivasti hoikka.
Kateelliseksihan tässä tulee. Hänellä on pieni lapsi ja näyttää tuolta! Itse olen lapseton ja käyn salilla monta kertaa viikossa, mutta en silti näytä tuolta. On tissit ja lantio, mutta silti siro ja hoikka. On hän kaunis!
Hups, vahingossa alapeukutin aloitusviestiä. Kaunis on!
Xenia on vihdoinkin uskaltanut astua oman tutun turvallisen bloggaamistavastaan pois ja saanut aikaan monipuolisempia kuvia ja sisältöä. Ihan mahtavaa! Bloggaaja kasvaa ihmisenä ja elmäntilanteet muuttuvat. Niin myös lukijoilla. Ehkä hän siinä menettää osan lukijoista, mutta saa varmasti lisää uusia!
Ihan tulee paha mieli. Kaikkensa antaneena ja treenanneena en silti voi enää koskaan olla kaunis kiitos arpisen mahan ja riipputissien :( miksi toiset on noin onnekkaita?
Äiti 26v
Noita äitibloggaajia ja äitejä on paljon joiden vartalossa ei ole jälkeäkään raskaudesta
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:36"]Noita äitibloggaajia ja äitejä on paljon joiden vartalossa ei ole jälkeäkään raskaudesta
[/quote]
Esim? Onko Xenian kauniimpaa kroppaa?
Kyllä tuosta ihan kivasti saa lisää treenimotivaatiota itselleen. :) Tosi nätti ja sopusuhtainen vartalo.
Onko muut ajatelleet. Että miksi joku saa kaiken?
Terve lapsi, kaunis ulkomuoto, rikas perhe, älykäs jne?
Hyväosaisuus kasvattaa hyväosaisuutta!