Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut 10 vuotta vanhempaan..

Vierailija
20.08.2015 |

..mieheen. Olen itse 19 vuotias ja olemme tapailleet hetken aikaa. Kuulumisia vaihdetaan päivittäin ja mies on aktiivinen keskustelun avaamisessa. Mietin vain, että mitä 29 vuotias mies näkee nuoressa naisessa. Onko se yksi ja ainoa asia mielessä. Pelkään, että hän pitää minua vaan helppona saaliina ja hetken riemuna joka loppuu aikanaan. Emme ole harrastaneet vielä seksiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän itseäni reilusti vanhemmista, olen 20v ja vanhin on ollut 35v, yleensä nuo vanhemmat ovat eronneet ja hakee vain seksiä, kun taas 22-26v ois ollu heti naimisiin menossa ja lapsia hankkimassa :/

Vierailija
2/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti itse jos saisit 10v nuorempaa mikä olisi mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 21v, asun avoliitossa ja olen kihloissa 32-vuotiaan miehen kanssa, aloimme seurustelemaan kun olin 19v ja hän 30v. Oma mieheni oli puhtaat jauhot pussissa ja halusi oikeasti parisuhdetta, tosin kosi jo vuoden päästä, samoin muutettiin aika nopeasti yhteen, luulen tämän varausinnon johtuneen miehen iästä. Sun täytyy ihan itse ottaa selvää sun ihastuksen aikeista, mieti vähän todennäköisyyksiä eri vaihtoehdoille. Esim. Meillä yhdistäviä tekijöitä oli se, että aloin opiskelemaan miehen alaa, meillä oli yhteiset arvot ja tulevaisuudenssuunnitelmat yms. Eli meille ikä oli kirjaimellisesti vain numero, koska oltaisiin tultu toimeen iästä huolimatta.

Vierailija
4/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä samaa ikäeropaskaa ei voi tunkea yhteen ketjuun? Juu, kyllä mies voi olla tosissaan. Piste.