Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin vietämme lauantai-iltaa mieheni kanssa etäsuhteessa:

Vierailija
30.09.2006 |

Meillä on skype-yhteys auki, mies soittaa kitaraa ja laulaa, ja mä laulan täällä toisessa päässä mukana.

Ois tietenkin kivempi olla yhdessä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan muutama kuukausi eri maissa. Me kans vietetään monet la- ja pe-illat messengerissä tai skypessä, kuunnellaan musaa, juodaan viiniä ja jutellaan :) Kivempi ois olla yhdessä mut ei tääkään huono vaihtoehto oo, oon jo alkanut tottua yksin oloon ja nauttiakin siitä. Kauan teillä ap etäsuhdetta takana ja edessä?

Vierailija
2/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksan vuotta saman katon alla ja välillä vitsaillaan, että pitäiskö toisen muuttaa eri osoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ OLEN ONNELLINEN JOS JOSKUS SAMALLE PAIKKAKUNNALLE PÄÄSTÄÄN!!! Nyt mahdotonta, koska minulla täällä yliopistopaikka, miehellä työ muualla :(

Vierailija
4/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kauan teillä ap etäsuhdetta takana ja edessä?

Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta, joista asuttiin yhdessä kaksi ja puoli. Ja nyt siis erossa asumista opiskeluiden takia ainakin toukokuuhun asti. Todennäköisesti ainakin kolme vuotta, mutta kesät ja lomat voidaan olla yhdessä.

Rahat riittään yhteen tapaamiseen kuukaudessa... Vaikealta tuntuu, mutta ehkä tähän tottuu. Parisuhde tuntuu kyllä parantuneen tän kk:n aikana; jotenkin osataan arvostaa toisiamme paremmin.

ap

Vierailija
5/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että ainoa tapa saada aikaan jonkinlaista kommunikaatiota on mese.

Vierailija
6/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähdössä 6 kk ulkomaille. Minulla työ ja lapsella hoitopaikka täällä Suomessa. Huh, mitenköhän ikävä tulee.

Vierailija
7/8 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se erossaolo tuntuu etukäteen kauheemmalta kun se onkaan. Viimiset päivät yhdessä, eron hetki ja ekat päivät eron jälkeen on haikeita, mut sit alkaa olla parempi fiilis ja sellanen epätoivonen ikävä iskee enää tosi harvoin. Yksinolosta oppii nauttimaan ennen pitkää. Ja onhan se jälleennäkeminenkin päivä päivältä lähempänä :)

Vierailija
8/8 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin romanttista... Muistelee sitä aikaa... 10-vuotta taaksepäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä