Hygieniasta ollaan täällä hyvin agressiivisia?
Kaikki tökötit on turhia, en pese kuin vain vedellä itseni, miksi pitää käyttää shampoota, oletko niin likainen, että käytät suihkugeeliä yms. Höpinät joita täällä vihaisesti kirjoitellaan ja haukutaan tosi rumasti sellaiset, jotka käyttää voiteita jne. Eiköhän isompi osa käytä aineita ja voiteita, kuin olisi enemmän noita muka inhoojia.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:48"]
Tänne kirjoittaa poikkeuksellisen paljon likaisia, haisevia, suorastaan saastaisia naisia. Suihkussa eivät käy joka päivä ja perseen pesu sonnan jälkeen on heille aivan kauhistus.
Millaisen mallin nämä hajupommit antavat lapsilleen, ja huolehtivatko heidän hygieniastaan miten?
Mitenkä lienee kodin siivoamisen ja pyykinpesun laita, yhtä mahdotonta varmaan sekin.
[/quote]Itse olen ihan ylihygieeninen, mutta eilen näin ykköseltä telkusta ohjelman ja tulin siihen tulokseen, että pieni paskaisuus ei ole pahasta. Jos eläisimme kuten kivikaudella niin tuskin olisi astmaa ja allergioita ollenkaan.
Ohjelmassa kerrotttiin tarkkojen tutkimusten pophjalta, että jonkun asteinen likaisuus pitää ihmiset terveenä. Joten alan vähän lipsua hygieniasta. säästyy yhteiskunnankin varoja, kun ei joka näppyläsät menneä lääkäriin.
Vihaan suihkua, koska pelkään vettä.. mielummin haisen hielle, kun taistelen monta tuntia fobiani kanssa
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:20"]Vihaan suihkua, koska pelkään vettä.. mielummin haisen hielle, kun taistelen monta tuntia fobiani kanssa
[/quote]
Käytä pesuvoiteita ja pesulappuja?
Ehkä kannattaa myös hoidattaa tuo fobia? Siitä pääsee kun ongelman vaan kohtaa. Tiedän kokemuksesta että sen voi voittaa lähes kokonaan!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:02"]
Tänne kirjoittaa poikkeuksellisen paljon likaisia, haisevia, suorastaan saastaisia naisia. Suihkussa eivät käy joka päivä ja perseen pesu sonnan jälkeen on heille aivan kauhistus.
Millaisen mallin nämä hajupommit antavat lapsilleen, ja huolehtivatko heidän hygieniastaan miten?
Mitenkä lienee kodin siivoamisen ja pyykinpesun laita, yhtä mahdotonta varmaan sekin.
[/quote]Itse olen ihan ylihygieeninen, mutta eilen näin ykköseltä telkusta ohjelman ja tulin siihen tulokseen, että pieni paskaisuus ei ole pahasta. Jos eläisimme kuten kivikaudella niin tuskin olisi astmaa ja allergioita ollenkaan.
Ohjelmassa kerrotttiin tarkkojen tutkimusten pophjalta, että jonkun asteinen likaisuus pitää ihmiset terveenä. Joten alan vähän lipsua hygieniasta. säästyy yhteiskunnankin varoja, kun ei joka näppyläsät menneä lääkäriin.
[/quote]
Juu ei varmaan, mutta mietipä hetki, että miksi entisaikaan oli normaalia kuolla jo ihan kuumeeseen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:02"]
[/quote]
Juu ei varmaan, mutta mietipä hetki, että miksi entisaikaan oli normaalia kuolla jo ihan kuumeeseen.
[/quote]
Tässä oikeastaan hyvä tietoisku:
Kaupunkien ahtaat ja epähygieeniset asuinolot tarjosivat taudeille mieluisan kasvualustan. Ihottumat, paiseet, vatsavaivat, kuumetaudit ja puutostaudit kuuluivat ihmisten arkipäivään. Katovuodet, sodat ja kylmät talvet pahensivat sairausepidemioiden tuhoa. Suuret kulkutaudit vähensivät Euroopan kauppaliikennettä ja saattoivat autioittaa kokonaisia kaupunkeja.
http://edu.turku.fi/tiimalasi/sairaudet.html
Että sellaista. Mutta hei, ei ollut allergioita...
Varpaita ei pestä kun saippuavesi kuulemma pesee ne alas valuessaan. Ai niin mutta pesuaineitahan ei käytetä :/ Ja kaikki deodorantit ja sellaiset on ihan kauhistus.