Tasapaino ja liukuportaat
Tiiän että en ole ainoa tämän asian kanssa, mutta kun jäytän liukuportaita taikka hissiä, niin maailma keinuu sen jälkeen kun pääsee takaisin vakaalle alustalle joka ei liiku. Sama juttu on kelluvien laitureiden kanssa. Oletan että vika on jotenkin tasapainossani/tasapainoelimissäni. Onko tämä vaarallista? Vaiva on loppupeleissä aika harmiton, sillä en ole pahemmin tekemisissä asioiden kanssa jotka laukaisevat tällaisen keinumisen.
Kommentit (5)
Mulla tulee tuollainen laivassa tai veneessä olon jälkeen, mutta ei kuitenkaan hississä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:52"]Mulla tulee tuollainen laivassa tai veneessä olon jälkeen, mutta ei kuitenkaan hississä.
[/quote]
En oo ollu laivassa taikka veneessä vuosiin, niin en osaa sanoa tuleeko niissä.
Ap
Mun on pitkissä liukuportaissa (metroaseman liukuportaat) vaikeuksia pysyä pystyssä :D en jotenkin hahmota missä asennossa pitäisi olla kun en saa ympäristöstä tarpeeksi kiinnekohtia. Rupean nOJAAAan liikaa eteen tai taakse
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:54"]Mun on pitkissä liukuportaissa (metroaseman liukuportaat) vaikeuksia pysyä pystyssä :D en jotenkin hahmota missä asennossa pitäisi olla kun en saa ympäristöstä tarpeeksi kiinnekohtia. Rupean nOJAAAan liikaa eteen tai taakse
[/quote]
Mulla on enemmän niitä ongelmia sitten ku se tasanen liike lakkaa. En tiiä kuinka pitkät on nuo mainitsemasi liukuportaat, mutta luulen että empä edes halua tietää.
Ap
Up.