Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutokauppakeisarin apu-Markku. Yksinkertainen vai ei?

Vierailija
19.08.2015 |

Olen aina miettinyt tuota. Ei kai kukaan ole vaan töissä käskytettävänä, haukuttavana ja sitten kun kehuja saa, niin lutuista että...

Onko Markku vähän yksinkertainen vai sisäistänyt roolinsa tuossa sarjassa noin mahtavasti?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonsense, Markkuhan osaa kaiken! Hiljainen ei ole yhtä kuin yksinkertainen.

Vierailija
2/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla työtön ja tukityöllistettynä huutokaupalla? Niinkuin kirsikin oli koulun työharjoittelussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roli se on ja ystävien keskeistä huumoria melkoisesti mukana. lä mieti turhan vakavia! Tosi-tv-ohjelmatkin on käsikirjoitettuja.

Vierailija
4/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt että käykö Markku jossain muualla "oikeissa" töissä ja auttelee vain harrastuksekseen ja talkoohengessä huutokaupalla. Eihän tuolla pikkutuunailulla ja korjausväkerryksellä voi pärjätä...?

Vierailija
5/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:30"]

Mä olen miettinyt että käykö Markku jossain muualla "oikeissa" töissä ja auttelee vain harrastuksekseen ja talkoohengessä huutokaupalla. Eihän tuolla pikkutuunailulla ja korjausväkerryksellä voi pärjätä...?

[/quote]

Perhe sillä vissiin on, jossain jaksossa uhosi lähtevänsä muijansa luo kotio.

Vierailija
6/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:30"]

[/quote]

Mä olen ajatellut että voisi olla eläkkeellä ja värkkäillä ajankulukseen. 

Vierailija
7/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ihan hyvät provikat saada siitä missä on ollut mukana hommailemassa. Jos siellä kerrottais totuus siitä mitä oikeesti tienaavat ja apumarkku heiluttelis setelitukkua, niin kateus iskisi heti katsojienkin keskuudessa. Täytyy vähätellä ja "ottaa persnettoa" koko ajan, muka. Joskus ihan suoranaista "ryöstökauppaakin" tekevät...

Vierailija
8/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppisporukkaa koko huutokauppaväki.

Vierailija
9/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku on leppoisa ja lunkki mies, en usko yksinkertaiseksi. Epäilen että leikkii tyhmempää kuin on, eli rooli. On töissä muualla, maansiirtoalalla, auttelee ilmeisesti vapaa-ajallaan ja on keisarien kaveri niin sillä mukana sarjassa.

Vierailija
10/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne on yksinkertaisia ja katsojat vasta ovatkin.

Vierailija
11/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:24"]

Onko Markku vähän yksinkertainen vai sisäistänyt roolinsa tuossa sarjassa noin mahtavasti?

[/quote]Sulla on vaan liian ahtaat ympyrät. Jotkut elää omaa elämäänsä.

Vierailija
12/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku oli aikoinaan erään suuremman firman insinööri, mutta sai hermoromahduksen, jäi sairaseläkkeelle ja sortui viinaan. Nyt näyttävät asiat olevan paremmin.

Vierailija
13/33 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku ekalla kaudella ajeli pihaan suht uudella mersulla, muijakin vilahti yhdessä jaksossa. Kikattava punapää...
tokalla kaudella Markku teki oikeitakin töitä, kun sitä lipputankoa pystytti.
Eihän sitä kuka vaan ota poratakseen kallioon reikiä tuosta noin vaan, kun Aki käskee. Lisäksi hepulla oli vehkeet moiseen duuniin omasta takaa... niin ja firman auto, jossa firman nimi kyljessä, eli oma nimi oy.
Markku on mahtavan lepposa kotimainen McGyver. Osaa ihan mitä vaan. Eihän niitä kuvauspäiviä ole kuin muutama, ettei sillä varmasti elä. Viihtyy selkeesti akin ja helin kanssa ja diggailee tuunailla asioita. Harrastus!

En ymmärrä kuinka yksinkertainen pitää olla, että luulee Markkua yksinkertaiseksi.

Markku on kuuma!

Vierailija
14/33 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yheksön euron jäbä. Lähti ohjelmaan siksi ettei karenssia tule. Noeii.

Vierailija
15/33 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla työtön ja tukityöllistettynä huutokaupalla? Niinkuin kirsikin oli koulun työharjoittelussa?

Et sitte lukenu? Markku on yrittäjä eivätkä maansiirtoalan yrittäjät ole mitään tyhjätaskuja.

Vierailija
16/33 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sillä ihan oma firma, se kaivinkone.

Vierailija
17/33 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin käsikirjoitettu rooli, ihan samalla lailla kuin lahdutusohjelmien vetäjät esitetään jonain terveellisen elämän asiantuntijoina vaikka totuus on usein ihan toisenlainen ja kiinteistövälittäjät jonain ylivoimaisina myyntitykkeinä.

Vierailija
18/33 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku on aivan kelpo mies ja tosiaankin tekee muutakin, kuin  nikkaroi....mutta on idearikas ja taitava käsistään, niin luotu tähän ohjelmaan mukava sivurooli, jolla saadaan hauskaa aikaan....ja jännä nähdä, että mitä väki innostuu maksamaan tuunauksista....

Vierailija
19/33 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ohjelmat on käsikirjoitettu, eli toiminta ei ole spontaania. Markkuhan saa hyvät rahat ohjelmasta, joten kyllä kannattaa muutama heinäseiväs laittaa ristiin ja jutella mukavia niille hölmöille, jotka ohjelmaa katsoo.

Vierailija
20/33 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imbellsejä ja katsojat myös