Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään jolla on aito Rolex

Vierailija
19.08.2015 |

Missä elämäntilanteessa on sen ostanut vai onko saanut lahjaksi, kuinka nuorena ja mitä tekee työkseen? Kuluttaako muutenkin huipputuotteisiin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta meinaa itse ostaa sellaisen.

Vierailija
2/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Johtotehtävissä oleva, nelikymppinen mies. On hieno auto myös. Minä haluaisin Omegan Ladymatic-kellon, mutta ei taida olla koskaan vara siihen. Mietin myös, että voinko käyttää teräskelloa, kun minulla on nikkeliallergia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, autona sillä on hummer ja vene vuosaaressa. Kohta viiskymppinen yrittäjä ja perheen isä.

Vierailija
4/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, oman isäni :) Ihan normaali, ylempää keskiluokkaa edustava sijoittaja.

Vierailija
5/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, kämppikseni. Se on ihan helvetin huonosti tienaava DI-opiskelija ja sai kellon YO-lahjaksi kummiltaan joka on joku helvetin hyvin tienaava pomo ja sijoittaja (ainakin minun joka olen köyhä mittapuulla). Autoa sillä kellon omistajalla ei ole, asuu kuuden ihmisen solussa ja ostaa vaatteensa kirppareilta :D. Se Rolex on ainoa luksustuote jonka se omistaa.

Vierailija
6/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen joo. Samalta hermannilta löytyy myös Santanderin rahoittama 535 BMW, mauttoman näköisiä ysärityylisiä kultaketjuja ja huonosti istuvia vaatteita. Onneksi tyylitajua ei aina voi ostaa.

Vierailija
7/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on sellainen, sai lahjaksi. 

Vierailija
8/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lady-Datejust. Sain sen kerran exältä joululahjaksi. Pölyttyy kaapissa, en ole käyttänyt vuosiin.

Vierailija
9/46 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Rolex on varmaan aliarvostettu ja joillekin pröystäilyä

Vierailija
10/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen miehelleni Rolex kellon, jihuu.

Vierailija
11/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia. Halvimmat mallit on ihan tyhmiä, enkä ostaisi, koska kertoo tyylitajun olevan 'oli rahaa ostaa parempi kello, valitsin massarolexin...'

Samalla rahalla ostaisin itse mielummin ehkä kalliimman tag heuerin esimerkiksi, niin ei näytä niiiin nousukkaalta.

Parilla kaverilla Rolex on kyllä lähinnä vaan nk. 'Golfkello' eli eivät erityisesti säästele.

Enemmänkin musta on siistimpää että 21 vuotiaalla kaverillani on Patek Philippe, tosin sitä käytetään vain ihan spesiaaleissa tilanteissa, kuten häissä/hautajaisissa. Musta on mahtavaa, että kaverin vanhemmat ovat menestyneitä ja taloudellisesti siinä asemassa, että voi laittaa kelloon (ja autoon ja taloon jne.) isoja summia! Pitääpä opiskella hyvin ja tehä kovasti duunia niin ehkä itselläkin on joskus varaa samaan. Tosin en tiedä kiinnostaako itseäni silloin kellot sun muut, mutta sen näkee sitten :D

Vierailija
12/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ja eräällä kaverillani.

Itsellä perus teräs/kulta Oyster Perpetual ja kaverillani about 11k€ maksanut hieman spesiaalimpi malli.

Vierailija
13/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ex-mieheni, joka peri sen joltain sukulaismieheltään..

Vierailija
14/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:18"]Tunnen monia. Halvimmat mallit on ihan tyhmiä, enkä ostaisi, koska kertoo tyylitajun olevan 'oli rahaa ostaa parempi kello, valitsin massarolexin...'

Samalla rahalla ostaisin itse mielummin ehkä kalliimman tag heuerin esimerkiksi, niin ei näytä niiiin nousukkaalta.

Parilla kaverilla Rolex on kyllä lähinnä vaan nk. 'Golfkello' eli eivät erityisesti säästele.

Enemmänkin musta on siistimpää että 21 vuotiaalla kaverillani on Patek Philippe, tosin sitä käytetään vain ihan spesiaaleissa tilanteissa, kuten häissä/hautajaisissa. Musta on mahtavaa, että kaverin vanhemmat ovat menestyneitä ja taloudellisesti siinä asemassa, että voi laittaa kelloon (ja autoon ja taloon jne.) isoja summia! Pitääpä opiskella hyvin ja tehä kovasti duunia niin ehkä itselläkin on joskus varaa samaan. Tosin en tiedä kiinnostaako itseäni silloin kellot sun muut, mutta sen näkee sitten :D
[/quote]

Joo soon tosi hienoa kun kaverisi mami ja papi ovat noin rikkaita, jihuu! Itsekin tulen vallan iloiseksi kun mietin kaverisi vanhempien tilipussia, woohoo!

Vierailija
15/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen joitain. kaikki ovat ihan itse ostaneet, joskus, jossain vaiheessa. Ne on ihan tavallisia ihmisiä, esim konealan yrittäjiä - koneiden valmistajia ja maahantuojia, ei käyttäjiä. Ei erityisen koulutettuja, yleensä pikemminkin sellaisia supliikkityyppejä, peruskauppiaita.

Vierailija
16/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksikin. Toisen on ostanut joskus nuorena poikamiehenä Sveitsistä ja toisen ollessamme jo naimisissa. Tämän toisen osti erään kelloliikkeen lopetusmyynnistä. Ihan ovat arkikäytössä jatkuvasti. Hybiä, kestäviä kelloja. Poika joskus ne perii.

Vierailija
17/46 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kummisedällä.Tykkää kalliista merkeistä ja vähän leuhkiakin niillä.

Vierailija
18/46 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ensimmäisen Rolexin, kun valmistuin ammattikoulusta. Sen jälkeen on tullut omistettua seitsemän erilaista Rolexia. Nykyään omistan kaksi rannekelloa ja ne ovat merkeiltään Rolex ja Panerai. Molemmat kestäviä ja laadukkaita merkkejä.

Vierailija
19/46 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rolex Datejust mustalla näytöllä ja se on mielestäni vaatimattomuudessaan tyylikäs. Erittäin hyvä hankinta. Ajattelin ostaa vielä Daytonan pyhäkelloksi.

Vierailija
20/46 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on. En ole kysynyt, mistä hän on sen saanut vai onko ostanut itse. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä.