Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paineentunne kaulan alaosassa

Vierailija
19.08.2015 |

Mitähän vattua.. Urheillessa tuli kumma paineentunne kilpirauhasten kohdalle/kaulsn alaosaan keskelle. Myös pientä pistosta ja paineentunnetta rinnassa. Mitähän vois olla?

Mulla aikasemmin ollut kilpirauhasen liikatoimintaa synnytyksen jälkeen, viimeksi S-TSH (?) oli 0,4 kun aikaisemmin oli 0,3. Ollut väsymystä, ruokahalun lisääntymistä, ahdistuneisuutta, ärtyneisyyttä, hikoilua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Struuma? Mulla on suurentunut struuman vuoksi kilpirauhanen. Jos on tiukempi kaulus, niin tuntuu painetta tai sellainen ärsyttävä tunne. Mulla ei tietääkseni ole muuta ongelmaa kilpirauhasessa. Siis liika- tai vajaatoimintaa.

Vierailija
2/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: tunne tuli pelkästään liikunnan aikana ja sen jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma? Henkitorvet laajenee, monilla tuntuu pelkästään urheillessa. Itellä kanssa pientä oiretta ollu 2-3v, en oo vaan saanut aikaseksi mennä lääkäriin asiasta :D Kun ei aiheuta todellista ongelmaa (vielä) lähinnä sen vaan huomaa välillä ja hengittäminen on ehkä 10-20% hankalampaa.

-mies 19v

Vierailija
4/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:23"]

Astma? Henkitorvet laajenee, monilla tuntuu pelkästään urheillessa. Itellä kanssa pientä oiretta ollu 2-3v, en oo vaan saanut aikaseksi mennä lääkäriin asiasta :D Kun ei aiheuta todellista ongelmaa (vielä) lähinnä sen vaan huomaa välillä ja hengittäminen on ehkä 10-20% hankalampaa.

-mies 19v

[/quote]

Siis ei laajene vaan suppenee.

-sama mies

Vierailija
5/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminnan ja struuman oireiltahan nuo kuulostaa.

Vierailija
6/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites verenpaine ja lepopulssi, ovatko korkeat?

Vierailija
7/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: Tuntuu vähän kuin olisi lyöty kurkkuun ja palantunne tuli myös kurkkuun. Todella ärsyttävän tuntonen.. Kaulan keskiosan sivusta paineltaessa tuntuu hieman kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan