Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti saa laihdutettu?

Vierailija
19.08.2015 |

Olen esim tänään ja eilen kävellyt 10-15km, syönytvain hedelmiä sekä salaattia. Juonut maitokahvia. Olen 162/64. Olisi tarkoitus 11 kg tiputtaa. Miten nopeasti paino alkaa pudota?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin suuri kilomäärä?

Vierailija
2/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ennen lapsia painanu 50-52 kg, tuntuu et oon nyt kävelevä norsu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli että saat tarpeeksi proteiinia ja välttämättömiä rasvoja. Oliiviöljyä salaatin sekaan, nahaton broiskufile ja 100 g raejuustoa tuohon mukaan ja omega-3 kapselit päivittäin.

Vierailija
4/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa. Raejuustoa ja tonnikalaa laitan salaatin joukkoon :)

Vierailija
5/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin vuodessa 26kiloa. 76kilosta 50kiloon.
Olen 171cm pitkä. Liikuin väh 10km lenkin päivässä. Lepäsin 1pv/2vkoa. Herkkupäivän pidin kerran kuukaudessa, nykyään en herkuttele.

Vierailija
6/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:30"]Laihdutin vuodessa 26kiloa. 76kilosta 50kiloon.
Olen 171cm pitkä. Liikuin väh 10km lenkin päivässä. Lepäsin 1pv/2vkoa. Herkkupäivän pidin kerran kuukaudessa, nykyään en herkuttele.
[/quote] itse olen myös laihduttanut 84 kg tohon 64, mutta nyt tää jotenkin junnaa :(

Vierailija
7/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmissä on paljon sokeria, marjat on parempia. 1 omena päivässä on sopiva.

Syö 4-5 kertaa ja painota syöminen aamuun. Runsas aamiainen on tärkeää. Voit vaikka sopia niin, että kuuden jälkeen et syö enää mitään. Pelkkä sokerilakkokin voi laihduttaa. Älä unohda hiilareita. Syö vaikka aamulla leipä ja lounaan kanssa pieni määrä riisiä. Vatsa ei välttämättä muuten toimi. Osta kaappiin paljon kasviksia.

Vierailija
8/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:30"]Laihdutin vuodessa 26kiloa. 76kilosta 50kiloon.
[/quote] itse olen myös laihduttanut 84 kg tohon 64, mutta nyt tää jotenkin junnaa :(
[/quote]
Ootko pitänyt herkkupäiviä? Mulla tyssäsi paino ensin 60, ei meinannut siitä enää pudota. Toisen junnauksen koin 56 kilon kohdalla. Söin kaksi päivää ihan kaikkea mitä mieli teki ja sitten vedin taas tiukan linjan ja paino putosi ropisemalla. :)

Nyt paino pysyy 49-50 välissä vaikka söisin kuinka pljon (terveellistä) ruokaa. Liikun tänäpäivänä 3-4krt/vko.
-6

Vierailija
9/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:33"]Hedelmissä on paljon sokeria, marjat on parempia. 1 omena päivässä on sopiva.

Syö 4-5 kertaa ja painota syöminen aamuun. Runsas aamiainen on tärkeää. Voit vaikka sopia niin, että kuuden jälkeen et syö enää mitään. Pelkkä sokerilakkokin voi laihduttaa. Älä unohda hiilareita. Syö vaikka aamulla leipä ja lounaan kanssa pieni määrä riisiä. Vatsa ei välttämättä muuten toimi. Osta kaappiin paljon kasviksia.
[/quote] en osaa syödä aamiaista. Syön 3 kertaa päivässä salaatin, sitten omenia, luumuja. Välillä rahkaa, mihin sekoitin banaania.

Vierailija
10/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä ruokavalio esimerkiksi:

Aamu:
Puolikas sitruuna puristettuna veteen.
Sämpylä voilla, juustolla, salaatilla, kurkku, tomaatti ja leikkele esim. Keittokinkku on kevyttä.

Lounas:
1dl valmista riisiä, 1 kananrintapala, salaattia tai keitettyj kasviksia puolilautallista, fetaa

Välipala:
Omena ja vihreä tee hunajalla

Päivällinen:
Munakas jossa erilaisia kasviksia ja vaikka fetaa. Heitä väliin vaikka salaattia, musta ainakin hyvää, tonnikalamunakas käy myös tai tonnikalasalaatti. Ei hiilareita.

Iltapala:
Rahka+ananasmurska sekoitettuna

Jos liikut paljon tai varsa ei toimi, lisää jotain. Jos on liian niukka, voit syödä myös iltapalaksi sämpylän tai ruisleivän kasvispäällysillä. Tärkeintä on, että olo on hyvä.

Vierailija
11/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:33"]Hedelmissä on paljon sokeria, marjat on parempia. 1 omena päivässä on sopiva.

[/quote] en osaa syödä aamiaista. Syön 3 kertaa päivässä salaatin, sitten omenia, luumuja. Välillä rahkaa, mihin sekoitin banaania.
[/quote]

No aamulla kannattaa syödä sitruunavettä. Syö sitten kunnon lounas ja suurempia määriä. Ruokavaliosi on todella sokeripitoinen. Liian vähälläkään ruokavaliolla laihdutus ei toimi.

Vierailija
12/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan pitäisi toimia kerran päivässä. Sillon tiedät, että syöt riittävästi.

Vierailija
13/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:30"]Laihdutin vuodessa 26kiloa. 76kilosta 50kiloon.
[/quote]
Ootko pitänyt herkkupäiviä? Mulla tyssäsi paino ensin 60, ei meinannut siitä enää pudota. Toisen junnauksen koin 56 kilon kohdalla. Söin kaksi päivää ihan kaikkea mitä mieli teki ja sitten vedin taas tiukan linjan ja paino putosi ropisemalla. :)

Nyt paino pysyy 49-50 välissä vaikka söisin kuinka pljon (terveellistä) ruokaa. Liikun tänäpäivänä 3-4krt/vko.
-6
[/quote] oon nyt viikon ollu täysin herkkulakossa.

Vierailija
14/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oikeen tuntuu vaikealta, syö paketti haluaamasi jäätelöä. Pistää aineenvaihdunnan sekasin kesken laihdutuksen ja edistää sitä. Vatsa menee tod. Näk sekaisin. Tähän käy parhaiten jäätelö, mielellään rasvaton, mutta tavallinenkin käy.

Vierailija
15/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:45"]Ja jos oikeen tuntuu vaikealta, syö paketti haluaamasi jäätelöä. Pistää aineenvaihdunnan sekasin kesken laihdutuksen ja edistää sitä. Vatsa menee tod. Näk sekaisin. Tähän käy parhaiten jäätelö, mielellään rasvaton, mutta tavallinenkin käy.
[/quote] tätä en pysty tekemään, mulla on sen verran paha sokeriadjiktio.

Vierailija
16/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ensinäkin suuren painon pudotus vähässä ajassa tulee takaisin (esim.10-20kg/kk) joten jos et halua painot takaisin älä tee mitään extreme-dieettejä että saisit kilot pois nopeasti. Itse suosittelen kokkaamaan kotona, vaihda öljyt kookosöljyyn, liha soijaan etc. yritä syödä mahdollisimman monipuolisesti kasvis-pohjaisia ruokia. Sekä kävelyn lisäksi cardio on tosi hyvä keino polttaa rasvaa. Ainiin älä syö myöhään illalla + juo paljon vettä!

Vierailija
17/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ensinäkin suuren painon pudotus vähässä ajassa tulee takaisin (esim.10-20kg/kk) joten jos et halua painot takaisin älä tee mitään extreme-dieettejä että saisit kilot pois nopeasti. Itse suosittelen kokkaamaan kotona, vaihda öljyt kookosöljyyn, liha soijaan etc. yritä syödä mahdollisimman monipuolisesti kasvis-pohjaisia ruokia. Sekä kävelyn lisäksi cardio on tosi hyvä keino polttaa rasvaa. Ainiin älä syö myöhään illalla + juo paljon vettä!

Vierailija
18/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:33"]

Hedelmissä on paljon sokeria, marjat on parempia. 1 omena päivässä on sopiva. Syö 4-5 kertaa ja painota syöminen aamuun. Runsas aamiainen on tärkeää. Voit vaikka sopia niin, että kuuden jälkeen et syö enää mitään. Pelkkä sokerilakkokin voi laihduttaa. Älä unohda hiilareita. Syö vaikka aamulla leipä ja lounaan kanssa pieni määrä riisiä. Vatsa ei välttämättä muuten toimi. Osta kaappiin paljon kasviksia.

[/quote]

Hedelmät ei lihota. Syön kiloittain hedelmiä päivittäin, painan 43kg

Vierailija
19/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mehustin ja pidä semmoisia mehupaastopäiviä. Pääset irti esim. sokerikoukusta ja olotila paranee huomattavasti muutoinkin. :) Juo paljon vettä!

Vierailija
20/20 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:34"]Osta mehustin ja pidä semmoisia mehupaastopäiviä. Pääset irti esim. sokerikoukusta ja olotila paranee huomattavasti muutoinkin. :) Juo paljon vettä!
[/quote] en oo koskaan osannu juoda vettä :( Pitäs vissiin opetella!