Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka miehet takia luopuvat lapsihaaveestaan

Vierailija
14.03.2022 |

Puhun nyt naisista, jotka itse olisivat halunneet lapsen, en heistä, jotka eivät lasta ole halunneet/lapsettomaksi jääminen ei ole heille ollut iso asia.

Minun on vaikea ymmärtää tätä ilmiötä: nainen on haaveillut lapsista, osa on haaveillut lapsesta/lapsista kauan. Nainen tapaa miehen, joka ei halua lainkaan lapsia tai toteaa, että on jo aiemmassa liitossa lapsensa hankkinut eikä enempää ole tulossa. Miksi naiset ryhtyvät näihin parisuhteisiin, joissa omaa lasta ei voi saada?

Miksi naiset luopuvat lapsihaaveestaan miehen takia? Miksi monille riittää ne miehen aiemmasta liitosta olevat lapset?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Jaksamista heille..

Mies54v

Vierailija
2/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua.

Lapsikysymys on niin iso, että en itse olisi tehnyt siinä kompromissia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa miestään eikä uskalla jättää koska pelkää ettei löytäisi uutta miestä ja sitten jäisi ihan yksin ei olisi lasta eikä edes miestä.

Vierailija
4/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveripiirissä muutamia +30 naisia, jotka ovat päätyneet yhteen vanhempien miesten kanssa ja tuo on ollut lopputulos. Miehillä teini-ikäisiä lapsia, eikä lapsen saaminen enää kiinnosta. Kaverit siis hyvin ehtisivät vielä saamaan lapsia. Aika näyttää, eroavatko ja hankkiiko osa näistä kavereista lapsen sitten lopulta.

Vierailija
5/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuo on hyvä diili, naiselle ei niinkään.

Mies saa sen, mitä haluaakin ja nainen jää ilman.

Vierailija
6/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen oman lapsen syntymää ajattelin, että musta tuskin olisi kenenkään äitipuoleksi. Oman lapsen synnyttyä olen oivaltanut, että todellakin olin oikeassa. En voisi kuvitellakaan, että jaksaisin samalla tavalla kasvattaa ja rakastaa jonkun toisen lasta. Oma on ihan eri juttu. Hienoa, jos joku toinen pystyy, mutta mä en pystyisi.

Vierailija
7/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Ap.

En ikinä jättäisi lasta hankkimatta miehen takia.

Vierailija
8/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos joku on lapseton ja sellaisena haluaa pysyä. Sitä on vaikeampi ymmärtää, jos joku mies on jo elänyt lapsiperhe-elämää eikä halua mahdollistaa biologisen lapsen saamista sille nykyiselle puolisolle, jos hän sitä kovasti toivoo.

Vierailija
9/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on omaa syytä tuommoinen. Kyllähän meitä naimattomia ja lapsettomia miehiä on suomessa paljonkin, mutta ei ole naisille kelvannut. Kyllähän nuo moneen kertaan naineet kelpaa ja tässä sitten lopputulos. 

Vierailija
10/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on omaa syytä tuommoinen. Kyllähän meitä naimattomia ja lapsettomia miehiä on suomessa paljonkin, mutta ei ole naisille kelvannut. Kyllähän nuo moneen kertaan naineet kelpaa ja tässä sitten lopputulos. 

Jälleen kerran saamme todistaa naisten tilityksiä siitä kun naivat huonosti seuransa. Ei kunnon mies ole kelvannut, mutta nää monelle naisia tehneet kyllä kelpaa ja jäävät silti ilman naista ja tuntuu ettei mikään onnistu...

Vierailija
11/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on hyvin vaikea ymmärtää heitä. Itsehän en halua lapsia, mutta tiedostan, että lähes kaikille naisille lasten saaminen on äärimmäisen tärkeää.

Suurin osa parisuhteista päättyy joka tapauksessa eroon, niin voi olla kova paikka etenkin vanhemmalla iällä, jos luopui lapsihaaveesta ex-miehen takia.

Vierailija
12/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannattaisi luopua, saattaa jäädä tyhjin käsin

Vierailija
13/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät miehen aiemmat lapset riittäisi? Outoa ajattelua

Vierailija
14/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät miehen aiemmat lapset riittäisi? Outoa ajattelua

Eivät ole omia. Ei jotkut 15 v ja 19 v teinit korvaa sitä, että näkisit lapsen kasvavan alusta asti.

Vierailija
15/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta kunnollisen miehen? 

Vierailija
16/16 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei saa.